23 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op BAMPatricia
Van de action (medisana) 2 euro per stuk
Wij ook :)
4 maanden geleden
https://www.etos.nl/producten/braun-digitale-thermometer-high-speed-prt1000-110988865.html?&src=baby&utm_source=google&utm_medium=cpc_btl&utm_campaign=NB%20%7C%20PMax%20%7C%20Non%20Promo%20%7C%20Gezondheid&utm_id=17682349433&gad_source=1 wij hebben deze, heel erg fijn want meet supersnel en je moet in het begin heel vaak meten bij de baby
4 maanden geleden
Wij hebben die van de kruidvat die geeft snel de temperatuur aan. Die van de action begonnen we mee maar die klopte nooit en duurde lang. Voor mezelf heb ik gewoon een oor thermometer ze gaat me echt niet temperaturen van onder joe😂
4 maanden geleden
Wij hebben die van de kruidvat die geeft snel de temperatuur aan. Die van d ...
Van de action zijn juist snel🙈 is echt maar even en klopten hier altijd wel gewoon 😊
4 maanden geleden
Reactie op Fenn35
Ik heb die van qute van de afbeelding bij de Babydump gekocht, 1 stuk (alle ...
Thermometers zijn juist heel verschillend 🙊
4 maanden geleden
Wij hebben die van de kruidvat die geeft snel de temperatuur aan. Die van d ...
Hahaha daar heb je normaal gesproken vrij weinig keuze in, maar geloof me je merkt er niks van hoor
4 maanden geleden
Reactie op Chantaltessa
Hahaha daar heb je normaal gesproken vrij weinig keuze in, maar geloof me j ...
Hahah nou het hoefde de vorige keer ook niet dus gaat nu ook niet gebeuren 😂
4 maanden geleden
Kraamzorg en verloskundige raadde de kruidvat waar 10sec op staat aan
4 maanden geleden
Reactie op Chantaltessa
Hahaha daar heb je normaal gesproken vrij weinig keuze in, maar geloof me j ...
Oh, ik heb dit bij mijn tweede kraamweek echt geweigerd (op een vriendelijke manier hoor, weigeren klinkt zo recalcitrant). Bij de eerste vond ik dat echt het vervelendste moment van de dag. Dus toen heb ik het bij de tweede gewoon zelf getemperatuurd. Maakt die kraamverzorgster ook niet uit hoe het gedaan wordt, als het maar gedaan wordt.
4 maanden geleden
Ik heb gewoon die van action gekocht vorige keer bij mn dochtertje. Die werken beide nog. Dus heb er nu 1 nieuw gekocht voor de baby.
4 maanden geleden
We hebben van de Hema, die kwam ook goed uit de test van de consumentenbond :)
4 maanden geleden
Voor de baby eentje van de action , en voor mijzelf een oor thermometer. Bij de andere 3 kids ook zo gedaan , en overlegd dat wanneer ik mij niet goed voel , dan mag de kraamzorg temperaturen
4 maanden geleden
Deze heb ik toevallig van het weekend ook gekocht.
De kraamhulp vertelde dat zij mijn temperatuur opneemt met een oorthermometer, maar dat als deze te hoog is de verloskundige toch graag de temperatuur rectaal opgenomen wil hebben.
Na de vorige bevallingen had ik thermometers van medisana (die groen-witte), maar de batterij daarvan gaat zo snel leeg! Daarom deze maar gekocht ☺️