23 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb gewoon van de etos iets van 5euro per stuk

4 maanden geleden

Van de action (medisana) 2 euro per stuk

4 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Van de action (medisana) 2 euro per stuk
Wij ook :)

4 maanden geleden

Die op de afbeelding vond ik niet fijn. Duurde erg lang voor een uitslag. Heb nu die van de kruitvat!

4 maanden geleden

Ik heb die van qute van de afbeelding bij de Babydump gekocht, 1 stuk (alleen voor de baby). Dus geen idee of die fijn is. Maar een thermometer is een thermometer, dacht ik 😉 Niet zo spannend en kan weinig aan mis gaan. Zou er vooral niet teveel aan uitgeven.

4 maanden geleden

Wij hebben die van de kruidvat die geeft snel de temperatuur aan. Die van de action begonnen we mee maar die klopte nooit en duurde lang. Voor mezelf heb ik gewoon een oor thermometer ze gaat me echt niet temperaturen van onder joe😂

4 maanden geleden

Wij hebben die van de kruidvat die geeft snel de temperatuur aan. Die van d ...
Van de action zijn juist snel🙈 is echt maar even en klopten hier altijd wel gewoon 😊

4 maanden geleden

Die van Qute vinden wij echt verschrikkelijk.. gaf steeds aan dat de batterijen bijna leeg waren, of opeens 41 graden. Duurde ook lang. Nu bij de Action van Medisana, helemaal prima zijn die voor ons.

4 maanden geleden

Onze kraamzorg raadde thermometer van de kruidvat aan met flexibele tip aan. Die heb ik dan maar ook 2 keer gekocht.

4 maanden geleden

Reactie op Fenn35

Ik heb die van qute van de afbeelding bij de Babydump gekocht, 1 stuk (alle ...
Thermometers zijn juist heel verschillend 🙊

4 maanden geleden

Wij hebben die van de kruidvat die geeft snel de temperatuur aan. Die van d ...
Hahaha daar heb je normaal gesproken vrij weinig keuze in, maar geloof me je merkt er niks van hoor

4 maanden geleden

Reactie op Chantaltessa

Hahaha daar heb je normaal gesproken vrij weinig keuze in, maar geloof me j ...
Hahah nou het hoefde de vorige keer ook niet dus gaat nu ook niet gebeuren 😂

4 maanden geleden

Kraamzorg en verloskundige raadde de kruidvat waar 10sec op staat aan

4 maanden geleden

Reactie op Chantaltessa

Hahaha daar heb je normaal gesproken vrij weinig keuze in, maar geloof me j ...
Oh, ik heb dit bij mijn tweede kraamweek echt geweigerd (op een vriendelijke manier hoor, weigeren klinkt zo recalcitrant). Bij de eerste vond ik dat echt het vervelendste moment van de dag. Dus toen heb ik het bij de tweede gewoon zelf getemperatuurd. Maakt die kraamverzorgster ook niet uit hoe het gedaan wordt, als het maar gedaan wordt.

4 maanden geleden

Ik heb gewoon die van action gekocht vorige keer bij mn dochtertje. Die werken beide nog. Dus heb er nu 1 nieuw gekocht voor de baby.

4 maanden geleden

We hebben van de Hema, die kwam ook goed uit de test van de consumentenbond :)

4 maanden geleden

Voor de baby eentje van de action , en voor mijzelf een oor thermometer. Bij de andere 3 kids ook zo gedaan , en overlegd dat wanneer ik mij niet goed voel , dan mag de kraamzorg temperaturen

4 maanden geleden

Deze heb ik toevallig van het weekend ook gekocht. De kraamhulp vertelde dat zij mijn temperatuur opneemt met een oorthermometer, maar dat als deze te hoog is de verloskundige toch graag de temperatuur rectaal opgenomen wil hebben. Na de vorige bevallingen had ik thermometers van medisana (die groen-witte), maar de batterij daarvan gaat zo snel leeg! Daarom deze maar gekocht ☺️

4 maanden geleden

Reactie op jacq1987

Onze kraamzorg raadde thermometer van de kruidvat aan met flexibele tip aan ...
Deze heb ik ook gekocht, en voor mezelf heb ik een oorthermometer die ik al een paar jaar gebruik en die prima werkt.