12 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben niet een kinderkledingkast. Maar gewoon een normale voor volwassenen dan hopen we er mee te kunnen doen tot die uit elkaar valt.
Als ik even snel google zou ik zoeken bij LeenBakker, Jysk of OTTO.nl die hebben wel veel kasten onder de €300.
5 maanden geleden
Meeste plezier heb je van een grote kledingkast waar je lang mee kan doen. Ik heb destijds een 2 meter pax kast geplaatst voor mijn zoontje. 50 cm dicht met planken, 50 cm open met planken voor boekjes/speelgoed en 1 meter dicht met 2 hangroedes en bovenin nog een plank. Nu voor baby nr2 weer helemaal gevuld en alles netjes opgeruimd. Broer heeft een 1 meter brede kast op z'n nieuwe kamer. Vooral als je luiers, dozen billendoekjes, babybadje, etc. uit het zicht wil, dan is een grote kast een zo fijn!
5 maanden geleden
Van asten heeft ook kinder kledingkasten. Deze hebben we nog voor onze dochter van 2 gekocht, moet nog in elkaar. Uit mn hoofd is het de naili (wit met bruin eiken) van 200 euro. Zit een hang gedeelte en 4 planken in
5 maanden geleden
Reactie op MommyofLy
Gewoon een lekkere "grote mensen kast" ;). Kan je van alles in stoppen en i ...
Wow camping bedje in de kast vind ik echt waanzinnig slim! Ik zit al te denken waar laat ik dat ding heb geen kamer meer over nu elke keer de vliering op vind ik zoveel werk 😂
5 maanden geleden
Wij hebben voor onze peuter een kast gekocht bij Petit Amelie. Zij hebben kasten die je jaren kan gebruiken, ook nog als volwassene. Je kan ook bij ikea kijken naar een mooie kast voor volwassenen. De ruimte vult zich vanzelf.
5 maanden geleden
ik heb ikea pax staan.. 1 meter breed.
plank, 2 roedes en 4 lades.. echt ruimte zat
5 maanden geleden
Op marktplaats staan echt ontzettend veel meubels. Als je dan een wat minder budget hebt kan je toch een mooie kwaliteit kast kopen. Op deze manier hebben wij een leuk kleding kastje gratis af kunnen halen en zelf geverfd
5 maanden geleden
Bedankt allemaal! We twijfelden al om een PAX kast te kopen dus dat gaan we nu toch doen :)