8 Reacties
7 maanden geleden
Mijn schoonzusje heeft hetzelfde, maar dan bij 1 meisje. Ze wordt goed in de gaten gehouden bij het LUMC en ze hebben besloten dat de kleine met 37 weken gehaald gaat worden. Meer uit zekerheid dan dat er concrete zorgen zijn.
Ik hoop voor jou dat het een beetje hetzelfde verhaal is!
Laat je weten hoe het is gegaan vrijdag? Succes! 🍀
7 maanden geleden
Reactie op yousofine
Mijn schoonzusje heeft hetzelfde, maar dan bij 1 meisje. Ze wordt goed in d ...
Gelukkig viel het allemaal mee, en klopte me gevoel al dat de metingen in me eigen ziekenhuis niet goed waren gegaan tot 2x toe. In het LUMC waren de doorbloedingen perfect. Beide wel wat kleiner maar dat was “normaal” voor een tweeling. 1 van de 2 iets wel ietsje kleiner als de ander. Maar ook dat was niet zorgwekkend want was nog binnen de marges. Dus al met al een hartaanval voor niets. En blijf ik onder controle bij me eigen ziekenhuis. En blijven ze hopelijk zitten tot week 36 tot ze worden gehaald 😅
7 maanden geleden
Reactie op FensMom
Wat een opluchting (en onkunde bij je eigen ziekenhuis..). Hopelijk nu weer ...
Ja, ik merkte al de vorige X bij de echo dat ze geïrriteerd was omdat de meiden lekker druk zijn in me buik. Dus ze kon telkens niet goed meten. En toen viel ik ook nog eens bijna flauw door t gewicht van de meiden. Toen was ze helemaal geïrriteerd en raffelde t af. Dus vanaf nu ga ik niet meer vriendelijk doen als ik haar heb en ze zo achterlijk gaat doen.
7 maanden geleden
Reactie op Kellsje86
Ja, ik merkte al de vorige X bij de echo dat ze geïrriteerd was omdat de me ...
Groot gelijk, wat super onprofessioneel van de arts. Onze echo scopist zei dat ze liever bewegelijke baby's had want dat was een teken dat het goed ging met ze dan rustige, zelfs als dit het inderdaad lastiger maakte. Lijkt me een gezondere houding om te hebben als arts.. verder wel heftig dat je zelf bijna flauw viel, heb je daar vaker last van? (Puur nieuwsgierig, wij krijgen 1 meisje dus geen idee hoe een tweeling zwangerschap is 😊)
7 maanden geleden
Reactie op FensMom
Groot gelijk, wat super onprofessioneel van de arts. Onze echo scopist zei ...
Ja precies! Als ze bewegelijk zijn is een super goed teken. Denk dat die vrouw gewoon met pensioen moet 🤣 en dat ik bijna flauw viel komt omdat ik dan te lang op me rug moet liggen en t gewicht van de meiden/baarmoeder dan op die ader drukt in je rug. Mijn echo’s duren wat langer dan van een eenling zwangerschap dus na 20 min op me rug is t niet meer zo leuk. Maar we hebben het er voor over. En wat leuk dat je ook een meisje krijgt!
7 maanden geleden
Reactie op Kellsje86
Ja precies! Als ze bewegelijk zijn is een super goed teken. Denk dat die vr ...
Dat denk ik ook mbt het pensioen 😂 En ze begrijp ik het helemaal, ik vind op mijn rug ook een uitdaging, laat staan met 2 en langer. Gelukkig kunnen jullie weer door en kunnen we uitkijken naar het genieten van onze meiden 😍