347 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn uitgerekend zo rond 7 september 👶🏼

3 maanden geleden

Leuk! Ik 8 september.

3 maanden geleden

Hoi! Zoals het nu lijkt ben ik ook 11 september uitgerekend. Mijn ovulatie heb ik geen idee van. Normaal merk ik het altijd vrij duidelijk en deze keer totaal niet, dus het kwam als een verassing 😊

3 maanden geleden

Hi! Zoals het nu uit ziet ben ik 8 september uitgerekend. 23 jan mijn eerste echo, ben heel benieuwd, ondanks dat het ons 4e kindje (3e zwangerschap) is.

3 maanden geleden

Wat leuk! Ik sta uitgerekend op 13 september!

3 maanden geleden

Ik sta zoals het er nu naar uitziet op 8 september. 23 januari eerste echo! Spannend! Succes allemaal♥️

3 maanden geleden

Zoals het er nu uitziet ben ik uitgerekend op 11 september maar je weet nooit wat er uit de echo's gaat komen haha!

3 maanden geleden

Ik ben voorlopig uitgerekend op 10 september. Op 24 januari de 1e echo.

3 maanden geleden

Hi! Mijn ovulatie was op 18 december. Op 31 december kwamen we erachter. Voor nu uitgerekend op 10 september. Eerste echo op 24 januari. Spannend allemaal!

3 maanden geleden

Hi! Voorlopig uitgerekend rond 6 september. Maandag 27 januari eerste echo. Zenuwslopend! 🥰

3 maanden geleden

Ik verwacht dat ik rond 11 september uitgerekend ben. Maar dat zal vast de komende tijd na de echo's wel duidelijker worden 👌🏻

3 maanden geleden

Ik ook 6 september uitgerekend (voorlopig) woensdag 29 januari eerste echo, zo spannend ook al is het me 6de zwangerschap waarvan 1 dochter van 10jr en een zoontje van 6 jr

3 maanden geleden

Hi! Voor ons lijkt het er nu op dat we 9 september zijn uitgerekend ☺️

3 maanden geleden

Ik ben rond 10 september uitgerekend 🥰 31 januari eerste echo bij 8+2 weken

3 maanden geleden

Hier de 21e ovulatie gehad, dan dus 13 september uitgerekend. Eerste echo (medisch wegens eerdere BBZ) is op 16 januari. Zijn er hier nog meer dames met herhaalde primaire miskramen? Dit is mijn vijfde zwangerschap voor ons eerste kindje.

3 maanden geleden

Reactie op fleur.1993

Hier de 21e ovulatie gehad, dan dus 13 september uitgerekend. Eerste echo ( ...
Ik zelf 2 miskramen gehad voor de 5 weken. In september en november. Mega spannend dus!

3 maanden geleden

Volgens de telling zou ik 9 september uitgerekend zijn.. vandaag 4+3. Spannend want eerder met 5+5 een MK gehad maar nu ook een gezond zoontje van 8 maanden. 🍀🤞🏻 Ik had nog ovulatie testen liggen en die heb ik in december gedaan.. allemaal kei negatief maar die was ergens rond 16 december. 29 december eigenlijk preventief voor O&N een test gedaan en opeens een licht streepje en deze loopt nu sterk op, Clearblue gaf gisteren 2-3 weken aan.

3 maanden geleden

Zoals het er nu uitziet ben ik uitgerekend op 11 september, maar sinds een uurtje heel licht bruine afscheiding ( paar druppels) dus maak me zeker zorgen …..

3 maanden geleden

Reactie op yenna 🍀

Zoals het er nu uitziet ben ik uitgerekend op 11 september, maar sinds een ...
Wat een spanning en onzekerheid. Hopelijk betekent dit niks. Ga hard voor je duimen 🙏🏼

3 maanden geleden

Reactie op mijnkleinegeluk

Wat een spanning en onzekerheid. Hopelijk betekent dit niks. Ga hard voor j ...
Dankjewel! Ja wat een stress kan dit geven