33 Reacties

7 maanden geleden

Yes, alles compleet! En de box staat ook al. 🫢🤗 Moet alleen voor mezelf alles nog aanvragen haha. En jij?

7 maanden geleden

Heb nog erg weinig aangeschaft moet ik eerlijk bekennen. Hier en daar een kledingstuk and gisteren de cosleeper. Hopelijk de rest na onze vakantie volgende week. Wij hebben geen babykamer dus dat betekent al wel dat we iets minder hoeven aan te schaffen maar toch.

7 maanden geleden

Reactie op Kim Vaartjes

Yes, alles compleet! En de box staat ook al. 🫢🤗 Moet alleen voor mezelf a ...
Wat moet je aanvragen voor jezelf? Je bent er vroeg bij hopelijk heb je ook een fijne zwangerschap!

7 maanden geleden

nog niet compleet.. denk 75%. box kopen we met 35 weken ong zodat we die gelijk neer kunnen zetten

7 maanden geleden

Reactie op OnvermoeibareBeuk802147

Wat moet je aanvragen voor jezelf? Je bent er vroeg bij hopelijk heb je ook ...
Kraampakket en verlof is denk ik het belangrijkste. Bij mijn zorgverzekeraar (Zilverenkruis) wordt geadviseerd om dit in de 1e helft vd zwangerschap te doen, zodat je het op tijd binnen hebt. Toevallig heb ik hem deze week ook daadwerkelijk ontvangen. Daarnaast is de procedure van mijn werkgever om 4 maanden voor de startdatum van het zwangerschapsverlof de aanvraag te hebben ingediend. Niet dat ze deze later kunnen weigeren, maar toch gaf het mij wat stress toen ik daar achter kwam begin april 😅 Verder komen bij ons deze week de meubels voor de babykamer en hebben we alle grote dingen dan in huis, maar eind juni / begin juli ga ik pas echt alles afvinken. Kan ik mooi gericht nog cadeaus voor mijn verjaardag vragen voor de kleine 😉

7 maanden geleden

Wij hebben nog bijna niks gekocht, scheelt wel dat het de tweede is dus veel hebben we al (box, wagen en alle andere grote dingen). Maar alles voor de babykamer, aankleding etc. gaan we begin juli kopen.

7 maanden geleden

De grote dingen heb ik nu in huis, inmiddels ook al opgezet. Nu voornamelijk nog de kleine dingetjes halen! Ik vind het alleen lastig hoeveel ik van wat moet halen😅

7 maanden geleden

De kinderkamer is inmiddels geschilderd dus vanaf nu kunnen we echt op zoek naar de meubels, zodat niet alles in de weg staat maar meteen op de plaats kan. Dus binnenkort eens voor het eerst naar de grote babywinkels.

7 maanden geleden

Nee voor deze baby moeten we nog beginnen. Hebben al dingen in huis van ons zoontje van 16 maanden, en heb niet zo'n haast nu. Voel me veel relaxter als bij mijn zoontje destijds haha

7 maanden geleden

Reactie op OnvermoeibareBeuk802147

Wat moet je aanvragen voor jezelf? Je bent er vroeg bij hopelijk heb je ook ...
Kraampakket en dingen voor kraamzorg/bevalling omdat ik graag thuis wil bevallen als dat allemaal mogelijk is. 😊 Maar dat komt nog wel. Bestel ik eind juni. Hou er van dat alles optijd klaar is haha. Heb zeker een fijne zwangerschap op wat kwaaltjes na.. En jij? 😊

7 maanden geleden

Wij hebben alle grote dingen redelijk vroeg geregeld met 20 weken. Nu al erg blij mee, aangezien onze kinderkamer bij van Asten 3 weken duurde om bezorgd te worden, vervolgens bezorgd met flinke schade en product niet meer in het assortiment🤦🏽‍♀️ Nu 5 weken geleden dat we betaald hebben en alsnog opzoek naar een oplossing met Van Asten voor de kinderkamer grrr. Blij dat dit niet op het laatste moment gebeurd en dat we nog even hebben dus!

7 maanden geleden

Grote dingen allemaal in huis hier en babykamer net klaar, bewust gedaan ook met eventuele levertijden of als er iets mis gaat. Box en wieg die ik voor beneden heb staan nog wel in dozen, die zet ik in juli in elkaar. Vind het een fijn idee als alles klaar is rond de 32 weken.

7 maanden geleden

Wij zijn voorlopig nog aan het verbouwen hier dus gaan pas begin juli bezig met de babykamer. Meeste is al wel in huis inmiddels. Box wacht ik mee tot 36 weken ofzo, vind het nou niet bepaald een meerwaarde aan m'n interieur 😅

7 maanden geleden

Ik moet nog beginnen 🤣 maar dit is ook mijn tweede zwangerschap en weer een meisje dus ik denk dat ik het meeste nog wel heb

7 maanden geleden

Wij hebben alles al omdat het ons tweede kindje is. Ik ben nu langzamerhand wat overige dingen aan het kopen. Maar veel kan straks ook nog wel rond 30 weken. Co sleeper enzo ga ik pas opzetten als ik bijna moet bevallen. Wordt waarschijnlijk toch een geplande keizersnede 😂

7 maanden geleden

Wij moeten nog beginnen 😵‍💫 maar tweede zwangerschap, al veel in huis maar moet nog ordenen/uitzoeken. Wat een verschil met de eerste zwangerschap, toen stond alles al klaar om deze tijd 🤣

7 maanden geleden

Wat ik mee zit is garantie periode bij sommige producten: denk aan elektrische wipstoel,baby phone,… als we nu dit soort dingen kopen voordat we kunnen echt testen en gebruiken is garantieperiode al ingegaan. Hoe doen jullie eigenlijk?

7 maanden geleden

De babykamer is net klaar qua verven en behang. De meubels komen 11 juni. We moeten nog een kinderstoel en verder wat kleine dingen. Is mijn 3e kindje en mijn man zijn 1e. Mijn kinderen zijn 16 en 13 dus moest ook opnieuw beginnen maar ook super leuk om alles samen uit te zoeken!

7 maanden geleden

Wij moeten eigenlijk nog beginnen! Het is de tweede dus veel grote dingen hebben we al. Nu bezig met het verven van de babykamer, begin juli gaan we de meubeltjes kopen en ook de rest verzamelen. Box etc. pas week voor de uitgerekende datum opzetten. Staat toch alleen maar in de weg, en als het toch onverhoopt eerder komt kunnen we altijd mijn vader/schoonvader bellen om dat te regelen.

7 maanden geleden

Vorige weekend het kamertje behangen en geschilderd, dinsdag komen de meubeltjes is huis. En afgelopen woensdag de hele uitzet gescoord. Ik kreeg ineens last van verzamelwoede, en om stress te voorkomen geef ik daar dan liever aan toe dan het weg te stoppen. Dit is wel mijn tweede kindje, dus ik had ook veel dingetjes al in huis 😊 Ik verwacht volgende week klaar te zijn, en dan ben ik 27 weken. Dan kan ik lekker gaan relaxen tot aan de bevalling!