33 Reacties
7 maanden geleden
Yes, alles compleet! En de box staat ook al. 🫢🤗 Moet alleen voor mezelf alles nog aanvragen haha. En jij?
7 maanden geleden
Heb nog erg weinig aangeschaft moet ik eerlijk bekennen. Hier en daar een kledingstuk and gisteren de cosleeper. Hopelijk de rest na onze vakantie volgende week. Wij hebben geen babykamer dus dat betekent al wel dat we iets minder hoeven aan te schaffen maar toch.
7 maanden geleden
Reactie op Kim Vaartjes
Yes, alles compleet! En de box staat ook al. 🫢🤗 Moet alleen voor mezelf a ...
Wat moet je aanvragen voor jezelf? Je bent er vroeg bij hopelijk heb je ook een fijne zwangerschap!
7 maanden geleden
nog niet compleet.. denk 75%. box kopen we met 35 weken ong zodat we die gelijk neer kunnen zetten
7 maanden geleden
Reactie op OnvermoeibareBeuk802147
Wat moet je aanvragen voor jezelf? Je bent er vroeg bij hopelijk heb je ook ...
Kraampakket en verlof is denk ik het belangrijkste. Bij mijn zorgverzekeraar (Zilverenkruis) wordt geadviseerd om dit in de 1e helft vd zwangerschap te doen, zodat je het op tijd binnen hebt. Toevallig heb ik hem deze week ook daadwerkelijk ontvangen.
Daarnaast is de procedure van mijn werkgever om 4 maanden voor de startdatum van het zwangerschapsverlof de aanvraag te hebben ingediend. Niet dat ze deze later kunnen weigeren, maar toch gaf het mij wat stress toen ik daar achter kwam begin april 😅
Verder komen bij ons deze week de meubels voor de babykamer en hebben we alle grote dingen dan in huis, maar eind juni / begin juli ga ik pas echt alles afvinken. Kan ik mooi gericht nog cadeaus voor mijn verjaardag vragen voor de kleine 😉
7 maanden geleden
De kinderkamer is inmiddels geschilderd dus vanaf nu kunnen we echt op zoek naar de meubels, zodat niet alles in de weg staat maar meteen op de plaats kan. Dus binnenkort eens voor het eerst naar de grote babywinkels.
7 maanden geleden
Reactie op OnvermoeibareBeuk802147
Wat moet je aanvragen voor jezelf? Je bent er vroeg bij hopelijk heb je ook ...
Kraampakket en dingen voor kraamzorg/bevalling omdat ik graag thuis wil bevallen als dat allemaal mogelijk is. 😊 Maar dat komt nog wel. Bestel ik eind juni. Hou er van dat alles optijd klaar is haha. Heb zeker een fijne zwangerschap op wat kwaaltjes na.. En jij? 😊
7 maanden geleden
Wij hebben alle grote dingen redelijk vroeg geregeld met 20 weken. Nu al erg blij mee, aangezien onze kinderkamer bij van Asten 3 weken duurde om bezorgd te worden, vervolgens bezorgd met flinke schade en product niet meer in het assortiment🤦🏽♀️ Nu 5 weken geleden dat we betaald hebben en alsnog opzoek naar een oplossing met Van Asten voor de kinderkamer grrr. Blij dat dit niet op het laatste moment gebeurd en dat we nog even hebben dus!
7 maanden geleden
Ik moet nog beginnen 🤣 maar dit is ook mijn tweede zwangerschap en weer een meisje dus ik denk dat ik het meeste nog wel heb
7 maanden geleden
Wat ik mee zit is garantie periode bij sommige producten: denk aan elektrische wipstoel,baby phone,… als we nu dit soort dingen kopen voordat we kunnen echt testen en gebruiken is garantieperiode al ingegaan. Hoe doen jullie eigenlijk?
7 maanden geleden
De babykamer is net klaar qua verven en behang. De meubels komen 11 juni. We moeten nog een kinderstoel en verder wat kleine dingen. Is mijn 3e kindje en mijn man zijn 1e. Mijn kinderen zijn 16 en 13 dus moest ook opnieuw beginnen maar ook super leuk om alles samen uit te zoeken!
7 maanden geleden
Wij moeten eigenlijk nog beginnen! Het is de tweede dus veel grote dingen hebben we al. Nu bezig met het verven van de babykamer, begin juli gaan we de meubeltjes kopen en ook de rest verzamelen.
Box etc. pas week voor de uitgerekende datum opzetten. Staat toch alleen maar in de weg, en als het toch onverhoopt eerder komt kunnen we altijd mijn vader/schoonvader bellen om dat te regelen.
7 maanden geleden
Vorige weekend het kamertje behangen en geschilderd, dinsdag komen de meubeltjes is huis.
En afgelopen woensdag de hele uitzet gescoord.
Ik kreeg ineens last van verzamelwoede, en om stress te voorkomen geef ik daar dan liever aan toe dan het weg te stoppen.
Dit is wel mijn tweede kindje, dus ik had ook veel dingetjes al in huis 😊
Ik verwacht volgende week klaar te zijn, en dan ben ik 27 weken.
Dan kan ik lekker gaan relaxen tot aan de bevalling!