10 Reacties

8 maanden geleden

je kan altijd even voor de zekerheid plas inleveren bij de huisarts

8 maanden geleden

Reactie op mommytobe229

je kan altijd even voor de zekerheid plas inleveren bij de huisarts
Kan dat ook zonder bellen of afspraak? Ochtend urine bestr?

8 maanden geleden

Reactie op nadianaad

Kan dat ook zonder bellen of afspraak? Ochtend urine bestr?
ochtend urine is inderdaad het beste, ik weet niet of je hier een afspraak voor moet maken

8 maanden geleden

Moet ook vaak plassen en moeite met helemaal uitplanten. Deze morgen ochtendurine naar de huisarts gebracht. Was niet direct iets te zien, ze hebben t nu op kweek gezet. Morgenvroeg terugbellen 😊

8 maanden geleden

Reactie op Sill1987

Moet ook vaak plassen en moeite met helemaal uitplanten. Deze morgen ochten ...
Ben benieuwd ik zal morge ook urine brenge even verloskundige bellen of ik wat moet doen ivm afspraak make ofzo dokter

8 maanden geleden

Zo dat plassen is echt om gek van te worden moet niet gelogen denk wel 30 keer op een dag

8 maanden geleden

Reactie op nadianaad

Ben benieuwd ik zal morge ook urine brenge even verloskundige bellen of ik ...
Is wellicht bij iedere huisarts anders maar bij die van mij kun je t gewoon langs brengen. Succes😊
Ik moet opzich ook redelijk vaak naar het toilet, hoort er gewoon bij. Tip: iets naar achteren zitten, rug bijna tegen het waterreservoir/doorspoelknop dan ontspant de bekkenbodem wat meer en lukt het om beter uit te plassen. En echt even de tijd ervoor nemen, niet gehaast doen helpt met uitplassen. Hopelijk geen blaasontsteking. Succes!

8 maanden geleden

Reactie op WelwillendeSchildpad845169

Ik moet opzich ook redelijk vaak naar het toilet, hoort er gewoon bij. Tip ...
Zal vanaf morgen op due manier zitten maar ik neem wel me tijd kan zelfs minuten op de pot zitten Ik dacht dat het nog te vroeg voor is om vaak te plassen ben 17 weken maar dat is wat ik altijd dacht heb het nooit nagevraagd en kan me niet meer herrineren hoe het bij me eerste was of ik ook vaak moest plassen

8 maanden geleden

In je buik gaat alles verschuiven en kan zijn dat de boel nu net tegen je blaas is verschoven. En toch ook even blaasontsteking uitsluiten. Dat kan gevaarlijk zijn tijdens zwangerschap