Ik moet zooo vaak plasse en heletijd ook tijdens plassen gevoel dat me blaas niet leeg is en komt steeds goeie druppels uit tijdens het drukke
Ook vaak kleine beetje plasse
Doet niet pijn tijdens plassen maar heb wel vaak in verlede oof vorige zwangerschap blaasontsteking gehad alleen kan ik me niet meer herrinerne hoe dat voelde
Moet ook vaak plassen en moeite met helemaal uitplanten.
Deze morgen ochtendurine naar de huisarts gebracht. Was niet direct iets te zien, ze hebben t nu op kweek gezet. Morgenvroeg terugbellen 😊
Ik moet opzich ook redelijk vaak naar het toilet, hoort er gewoon bij.
Tip: iets naar achteren zitten, rug bijna tegen het waterreservoir/doorspoelknop dan ontspant de bekkenbodem wat meer en lukt het om beter uit te plassen. En echt even de tijd ervoor nemen, niet gehaast doen helpt met uitplassen.
Hopelijk geen blaasontsteking. Succes!
Ik moet opzich ook redelijk vaak naar het toilet, hoort er gewoon bij.
Tip ...
Zal vanaf morgen op due manier zitten maar ik neem wel me tijd kan zelfs minuten op de pot zitten
Ik dacht dat het nog te vroeg voor is om vaak te plassen ben 17 weken maar dat is wat ik altijd dacht heb het nooit nagevraagd en kan me niet meer herrineren hoe het bij me eerste was of ik ook vaak moest plassen
In je buik gaat alles verschuiven en kan zijn dat de boel nu net tegen je blaas is verschoven. En toch ook even blaasontsteking uitsluiten. Dat kan gevaarlijk zijn tijdens zwangerschap