11 Reacties

3 dagen geleden

Ja hier hetzelfde. Zoontje is nu 12 weken, hij poepte vanaf het begin altijd meerdere keren per dag en rond de 10 weken ineens 3 dagen niet. Had hierdoor af en toe wat last van kramp had ik het idee. Na 3 dagen begon het vanzelf weer en nu is het vaak om de dag of om de 2 dagen

3 dagen geleden

Hier ook hetzelfde vanaf 11 week!

3 dagen geleden

Wij ook! Baby is 12 weken. Vanaf t begin eigenlijk elke luier poepluier kleine beetjes. Nu sinds een paar weken heeft hij elke paar dagen een hele volle poepluier en verder alleen plasluiers. (Maar echt heel vol) en inderdaad veel scheetjes die ook ineens niet zo lekker ruiken 🥲 Ik hou het wel bij wanneer hij een poepluier heeft. Tot nu toe heeft er maximaal 4 dagen tussen gezeten maar ik heb begrepen dat tot 10 dagen normaal kan zijn.

3 dagen geleden

Reactie op FlexibelePegasus178087

Wij ook! Baby is 12 weken. Vanaf t begin eigenlijk elke luier poepluier kle ...
Ik geef trouwens ook volledig borstvoeding

3 dagen geleden

Hier ook! Ook bv en 13 weken nu

gisteren

Hier hetzelfde, altijd 1/2 keer per dag en nu al 3 dagen niet. Is ook 11 weken

18 uur geleden

Ja hier het zelfde sinds onze zoon over is gegaan op kunstvoeding. Hij poept nu met een beetje geluk 1 keer in de 3 a 4 dagen en heeft hier dan ontzettend last van. Hij heeft nu lactulose en dat helpt gelukkig wel, anders is het idd slecht drinken en alleen maar huilen of krijsen. Want niet poepen zorgt ook voor een vol gevoel. Ik wil nog wel onderzoek doen naar iets anders, want om nou altijd lactulose te gebruiken lijkt me ook weer niet de bedoeling 😊

18 uur geleden

Hier precies hetzelfde! 12 weken oud. Bv is echt een strijd, hij begint rustig te drinken en na een paar min los laten en echt heel erg overstuur, rood aanlopen….
Hier hetzelfde. Sinds 2 weken poept mijn zoontje niet meer. Hij krijgt volledig B.v. 2 weken geleden had hij een ontzettende diarree luier, sindsdien duurde het een dikke 7 dagen tot de volgende luier, wederom een spuit luier werd dat. We zitten nu bijna op dag 9, en nog steeds heeft hij niet gepoept. Ik heb begrepen dat dit volledig normaal kan zijn met bv, omdat hij alles opneemt. Mijn zoontje is verder ook super vrolijk en heeft een soepel buikje en toont totaal geen tekenen van kramp of ongemak. Ik vind het dus wel lastig tot wanneer je het aankijkt of er een middel instopt… Het enige is dat zijn scheetjes heel erg stinken naar rotte eieren.

13 uur geleden

Mijn oudste had dat ook. Kreeg helemaal borstvoeding en poepte na de eerste 8 weken soms dagen niet. Toen te horen gekregen dat bij bv alles ‘normaal’ is, van 10x per dag tot 1x per 10 dagen. Toen hij steeds meer vast voedsel binnen kreeg ging hij vaker poepen. Nu is hij 2 en poept hij bijna iedere dag of zelfs meerdere keren per dag

32 minuten geleden

Ik schreef gister nog een bericht hierover. Mijn zoontje had vanochtend na 10 dagen weer een enorme spuitluier. Ik houd denk ik vanaf nu max 10-12 dagen aan… Als ze happy zijn en geen krampjes, zal het wel goed zitten denk ik dan?