9 Reacties
gisteren
Ja, hier ook nog steeds last van na 3 maanden. Volgens de gynaecoloog is dat ook normaal 🤷🏻♀️. Geen idee tot wanneer
gisteren
Reactie op NatuurlijkeBoom882267
Ja, hier ook nog steeds last van na 3 maanden. Volgens de gynaecoloog is da ...
Oh wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben soms twijfel je dan toch he of t allemaal wel goed zit😂😅
15 uur geleden
Is het echt rood/roze/bruin? Dan zou ik misschien toch even laten checken met een echo? Ik had dit namelijk en de verloskundige bleef maar volhouden dat zo lang het niet veel was en ik geen koorts of krampen bleef houden ik me geen zorgen hoefde te maken en bleek toch een placentarest te hebben. Een meer gelige afscheiding is volgens mijn gynaecoloog ook normaal en kan nog deels wondvocht zijn.
13 uur geleden
Reactie op chnt1995
Is het echt rood/roze/bruin? Dan zou ik misschien toch even laten checken m ...
Nee het is wel meer gelig!
13 uur geleden
Reactie op chnt1995
Is het echt rood/roze/bruin? Dan zou ik misschien toch even laten checken m ...
Hoelang had jij er last van gehad?
12 uur geleden
Precies wat chnt1995 zegt.
Paar jaar geleden had ik een miskraam en bleef maanden net wat roze en bruine afscheiding houden, alsof je ongesteld moet worden.
Geen krampen etc, tot ik maanden later 3 dagen weeën had en er nog een stuk restweefsel naar buiten kwam.
Dit weefsel groeit door.
De gynaecoloog gaf aan dat een beetje bruine afscheiding kan, maar de roze/rode afscheiding moet niet te lang aanhouden.
Ik zou toch echt voor de zekerheid om een echo vragen.
(Ja, ik was meteen naar de huisarts geweest, maar zij nam de klachten niet serieus en stuurde me door voor een echo om te checken op galstenen)
11 uur geleden
Reactie op OplettendeSterrenbeeld810057
Oh wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben soms twijfel je dan toch h ...
Ik ben 4 maanden geleden bevallen en heb ook nog gelig wondvocht en ruik ook nog beetje anders daardoor daar beneden... Nog maar even wachten denk ik. Gaat vanzelf over
9 uur geleden
Reactie op Dordrecht 1986
Precies wat chnt1995 zegt.
Paar jaar geleden had ik een miskraam en bleef ...
Het is inderdaad niet roze/rood maar meer gelig
43 minuten geleden
Reactie op OplettendeSterrenbeeld810057
Hoelang had jij er last van gehad?
Ik heb +-10 weken na de bevalling een curettage gehad. Met 8 weken had ik de verloskundige voor de 3e keer gebeld dat ik het niet vertrouwde aangezien ik het gevoel en het patroon van m'n afscheiding herkende van mijn miskraam toen er rest zat. Ik had steeds afwisselend van kleur (bloed)verlies bruin/geel/roze soms rood.
Als het meer gelig is zou ik me alleen niet zoveel zorgen maken, ik weet nog bij mijn 1e bevalling dat ik dit best een tijd heb gehad (+-3,5-4mnd?). Nu heb ik het ook nog 3 maanden na de bevalling, maar is misschien nu ook anders ivm de curettage. Gynaecoloog zei gisteren bij de belafspraak iig dat gelig kan en ze dan denkt dat er geen restweefsel meer zit zolang het niet meer roze of rood is.