Hallo lieve mama’s en aanstaande mama’s,
Ik dacht, misschien is het leuk en handig om hier een topic over te starten (tenzij die er al is natuurlijk 😄):
Wat zijn volgens jullie echt onmisbare dingen voor in de vluchtkoffer?
Dus niet alleen de standaard items zoals kleertjes en toiletspullen, maar juist die dingen waar je misschien niet meteen aan denkt, maar die voor jou echt goud waard waren tijdens of na de bevalling.
Wat zou jij andere mama’s aanraden om zeker mee te nemen?
Ik ben heel benieuwd naar jullie tips en ervaringen! 💕👜👶
Een fles wijn hahah, Grapje.. of niet net wat ieder wil :). Vooral voor jezelf wat ruimer ondergoed en groot Maandverband. Kunt nogal doodbloeden en scheelt pijn dat het lekker los zit.
Ik kreeg als tip van een kraam verpleegkundige om geurstokjes/ geurkaarsjes mee te nemen in je vluchttas. Ze gaf aan dat een bevalling nogal wat geuren met zich mee kan brengen en dat ze perfecte oplossing is. 😌
Een fles wijn hahah, Grapje.. of niet net wat ieder wil :). Vooral voor j ...
Ik ga je heel eerlijk zeggen! Ik vind die wel een hele goeie 😂 fles wijn zal ik zeker mee nemen. Thanks voor de tip qua onderbroek en grote maandverband!
Smintjes/kauwgom voor de adem voor je partner!
Geloof me, kan je je echt aan irriteren als hij naast je zit ook al is het niet eens een ‘vieze ademgeur’ maar gewoon koffie ofzo 😂
Ik kreeg als tip massage olie zodat je massage kan krijgen van je partner of iemand om pijn te verlichten. En voor je partner een vest met rits voor huid op huid contact na de bevalling. Wat te eten en drinken en kreeg als tip iets van sportdrank AA of Aquarius.
Maar dames... je kan gewoon wel sushi eten nu he... helaas niet alles.. maar er zit genoeg tussen dat kan.😁
Nou is het natuurlijk wel degene die je nu niet mag waar we het meest naar snakken..