7 Reacties

Hier precies hetzelfde… ze is snachts een hongerige meid.. overdag krijgt ze ook al genoeg.. en wij zijn alwel begonnen met hapjes… ze is morgen 21 weken. Ik zie geen mogelijkheid om de nachtvoeding af te bouwen 😬😅😅

Reactie op 12345Laura12345

Hier precies hetzelfde… ze is snachts een hongerige meid.. overdag krijgt z ...
Bevallen de hapjes? Ik durf het nog niet aan. Hoor van iedereen pas bij 6 maanden omdat melk de hoofdvoeding blijft. Maar zo slapen de babys dus niet door met die nachtvoedingen 🥲

18 uur geleden

Ja heel pittig. Hier een baby die soms met periodes ook ineens 2 nachtvoedingen wil. Echt killig. Maar heb het maar geaccepteerd.. hij groeit ook als kool dus snap wel dat hij hongerig is en het is uiteindelijk ook gewoon normaal ondanks dat het soms lijkt dat elke baby al doorslaapt.

15 uur geleden

Reactie op DoortastendeEls609221

Bevallen de hapjes? Ik durf het nog niet aan. Hoor van iedereen pas bij 6 m ...
Babys slapen over het algemeen ook niet door in de nacht, dat is heel normaal. Lekker voeden! Honger = honger.

9 uur geleden

Hier ook nog 3 x per nacht. Super normaal en de natuur. Wel heeel vervelend😅

9 uur geleden

Wat bij ons helpt (geen garantie) is om rond 17:00/19:00 een flesje kv te geven. Dat is iets zwaarder om te verteren. Dan geef ik rond 22:00/23:00 nog bv en dan komt ze vaak om 04:00 en dan kan ze weer door tot 07:00/08:00.

9 uur geleden

Die moet je ook niet afbouwen. Baby’s horen honger te krijgen snachrs en daarvan wakker te worden. Een aanrader is het boek “zachte nachten” daar wordt dit mooi in uitgelegd :) deze tijd is heel pittig en gaat vanzelf over!