8 Reacties

5 maanden geleden

Ik draag ze al van 16 weken zonder beugel. Had al groten borsten van mezelf maar nu sinds de zwangerschap 80H ik kon ze alleen kopen bij bonprix en die zitten heerlijk

5 maanden geleden

Ik koop mijn beha's bij Betty’s Boops in Amsterdam en ze adviseerde me om pas een voedingsbeha aan te schaffen 2 weken voor uitgerekende datum omdat je borsten nog verder kunnen groeien. Ben al 2 maten gegroeid en had al best grote borsten pff

5 maanden geleden

Ik heb 2 soorten gekocht bij vertbaudet (webshop), vaak flink in de aanbieding en ik ben erg tevreden! Ik draag ze al sinds vroeg in de zwangerschap, lekker zonder beugel en groeien tot nu toe bij mij prima mee met mn borsten! Dus ik heb ze gekocht op mijn ‘normale’ maat, zoals ook aangeraden op de website.

5 maanden geleden

85c had ik van marie jo. Draag nu al maanden voedings bh van c&a maat xl, set van 2 voor 15 euro. Zit echt heel fijn, zonder beugel.

5 maanden geleden

Ik heb ze gewoon bij hunkemoller gehaald was toen actie 1+1 gratis. En je kunt ze ook altijd bestellen en daar ophalen met advies. Ik heb ze zonder beugel, heel fijn 😁

5 maanden geleden

Ik heb die van de h&m zonder beugek

5 maanden geleden

Ik heb de feelou bh.. die kan nog flink meegroeien met je en is heerlijk zacht. Heb zelf een behoorlijke cup (85h) en werkt ook voor de grote dames top! Voel nog steeds de ondersteuning die ik nodig heb

5 maanden geleden

Het is helaas lastig te voorspellen hoe je bortsen zijn als je borstvoeding gaat geven en ze zullen ook best fluctueren (na een voeding stuk kleiner dan voor een voeding en op warme dagen soms zo een paar maten groter). Zolang je nog niet van plan bent om ze nu te dragen zou ik wachten met kopen, dat kan zelfs na de bevalling. De eerste weken vond ik het toch het fijnst zonder bh, pas toen ik weer wat meer ging ondernemen ben ik ook bh's gaan dragen (maar dat zal per persoon verschillen). Alles wat ik tijdens mijn zwangerschap had gekocht zat niet meer lekker, heb dus pas +- 6 weken na de bevalling de voedingsbh's gekocht die ik echt gebruikte tijdens de borstvoeding. Die periode heb ik wel veel gehad aan de voedingssinglets van de H&M. Niet echt een bh, maar houdt wel eventuele zoogcompressen op z'n plek. Let er in iedergeval op dat als je voedingsbh's koopt, dat er genoeg stretch in zit om de fluctuaties op te vangen. Daarnaast werkte bij mij alleen bh's waar de cups redelijk aan elkaar zitten, bh's met twee aparte cups (diepe v) zijn toch minder flexibel in het opvangen van het verschil. Die zaten dan in de ochtend goed, maar vlak voor een voeding vielen mijn borsten er half uit. Verder ook goed om te letten op het stofje, of je die fijn vindt aanvoelen. Je tepels kunnen best gevoelig worden, dan heb je echt geen zin in een stofje wat toch net wat kriebelt. Mijn fijnste tot nu toe vindt ik die van Bravado. Daar zijn de maten dus ook niet zo strikt omdat ze heel goed stretchen.