8 Reacties

Onze zoon (16 weken) heeft dat ook gehad. Sinds een week of twee ineens open handjes en veel meer ontspannen. Pakt nu zelf ook dingen. Geef het nog even de tijd, denk echt dat het goed komt met Charlie!

gisteren

Dit is normaal toch? Gebalde vuistjes en die gaan langzaam vaker open. In ieder geval bij onze zoon. Nu 14,5 week. Hij heeft nog vaak zijn vuisten gebald maar heeft ook vaker zijn handjes open. Tijdens voeden balt hij ze nog altijd, dan wrijf ik over zn handen dat hij wat minder hard knijpt, dat werkt wel goed.
Onze zoon heeft ook nog vaak gebalde vuistjes hoor, hij is ook 3 maanden (14 weken) ze gaan wel steeds vaker open gelukkig want er gaat ook viezigheid en stofjes in die vuistjes zitten en t gaat nog stinken ook .. 馃槄(ondanks dat ik t elke dag schoonmaak) En er zit ook echt kracht in om ze open te kunnen vouwen

13 uur geleden

Fijn om te lezen dat het een normaal iets is 馃槉

13 uur geleden

Reactie op FlexibelePegasus178087

Onze zoon heeft ook nog vaak gebalde vuistjes hoor, hij is ook 3 maanden (1 ...
Ja zit zeker kracht in! En die pluisjes haha. Net als tussen de teentjes.

12 uur geleden

Onze zoon deed dit ook! Hier ook een topic toen over geopend. Maar sinds een week ong is het stukken minder. Hij heeft ook babyfloating gedaan + massage. Gekkig maar na die tijd is het beter geworden!

2 uur geleden

Het lijkt erop dat hij zijn duimen naar binnen heeft? Ik heb daar wel eens wat overgelezen. Daar zit ook een teken bij

1 uur geleden

Kan hij niet iets vastpakken? En wat een mooi kereltje 馃挄