32 Reacties
4 maanden geleden
Bedoel je de flessen verwarmers?
Ik zelf heb heel erg uitgebreid onderzoek gedaan en ben zelf uitgekomen om de luvion ultra pro flessenwarmer te nemen☺️
4 maanden geleden
Wij hebben die van de baby Brezza en zijn super te vreden. Ik zag die van Momcozzy later en daar past volgens mij wel echt veel meer in.
Maar die baby Brezza vinden wij ieder geval heel fijn alleen de afwasblokjes vind ik wel prijzig. Maar wat ik echt top vind is dat ze ook super goed drogen.
4 maanden geleden
Reactie op Clau1995
Wij hebben die van de baby Brezza en zijn super te vreden. Ik zag die van M ...
Heb je dan alleen de sterilisator of ook de afwasser? Want die ene steriliseert alleen toch? Ik wil het ook zo graag.. ook voor de kolf onderdelen lijkt me handig
4 maanden geleden
Reactie op ilserozenbrand
Heb je dan alleen de sterilisator of ook de afwasser? Want die ene sterilis ...
Ik heb echt de afwasser (bottle washer) . Dus je doet water in het water ressevoir, doe je er een afwasblokje in en kan je het programma kiezen. Het is inderdaad zeker handig voor kolf onderdelen! Die gaan we er ook in stoppen.
4 maanden geleden
Reactie op Clau1995
Ik heb echt de afwasser (bottle washer) . Dus je doet water in het water re ...
Oh ik ben zo jaloers 🤣 ik wil dit ding zoooo graag. Ik vond dat afwassen zo’n rot gedoe, vooral met die d’r Brown flesjes.. ik vind het alleen écht heel duur.. maarja aan de andere kant wel meer bespaard op andere dingen doordat het de tweede is. Jij bent er dus enthousiast over??
4 maanden geleden
Reactie op ilserozenbrand
Oh ik ben zo jaloers 🤣 ik wil dit ding zoooo graag. Ik vond dat afwassen z ...
Yesss ik raad het echt aan!
Ik weet bij mijn eerste, (daar kolfde ik fulltime omdat de kleine niet meer aan de borst wilde) deden we na het kolven alles koud afspoelen en dan in ZIP zakjes in de koelkast en aan het einde van de dag alles af wassen.
Dit geldt ook met de flessen (niet tijdens de newborn fase). En nu kan je gewoon alles aan het einde van de dag in dit apparaat stoppen met afwassen en drogen en zo nu en dan steriliseren erbij. Ik vond het ook verschrikkelijk dat afwassen.
4 maanden geleden
Woow wist niet dat dit bestond 🤩
Iemand al geprobeerd of de eendebek ventieltjes van een kolf hiermee ook goed schoon worden en hun vorm blijven houden?
4 maanden geleden
Reactie op Mandy.
Ik kom er door dit topic achter dat er een verschil is tussen een afwasser ...
Oh neeeee wat balen!!
4 maanden geleden
Wij hebben de babybrezza en heb echt spijt dat ik die niet eerder heb gekocht met de oudste! Had veel uren afwassen gescheeld 😩.. ik vind het een topuitvinding🤣
4 maanden geleden
We hebben toch voor de baby brezza gekozen. So far mooi ding, makkelijk te installeren. 2 nadelen er is 1 specifiek onderdeel wat als nog met de hand gewassen moet worden. De andere nadeel is dat er maar 4 flessen in passen. Maar alsnog dit scheelt zoveel handelingen en met een peuter die rondloopt is dit echt handig:)

4 maanden geleden
Reactie op liznaa
We hebben toch voor de baby brezza gekozen. So far mooi ding, makkelijk te ...

Ik gooi dat onderdeel er ook gewoon in hoor.. ff zo ragger erdoor en dan erin