11 Reacties
4 maanden geleden
Precies hetzelfde, de ontmoeting tussen mijn dochter van 4 en haar zusje! 馃ス馃ス馃槏 Kan er nu al om janken als ik het me inbeeld hahaha
4 maanden geleden
De baby voor het eerst vasthouden... zo'n mooi moment. Bij de geboorte van onze meiden voelde ik echt een overweldigende liefde. En hem aan zijn twee grote zussen voorstellen!
4 maanden geleden
Voor mij ook echt de ontmoeting tussen ons oudste en de baby. Hij kijkt er zo naar uit. Hij is gek op babies en is heel veel bezig met zijn broertje. Ik ben heel benieuwd naar de ontmoeting tussen die 2!
4 maanden geleden
Dat ik eindelijk niet meer zwanger ben. Zo stom misschien maar na 5 zwangerschappen in 7 jaar, verlang ik echt naar een periode van herstellen en focussen op m'n lichaam weer gezond en fit krijgen! En dat ons lieve jongetje er zal zijn, of hij op z'n broers of zus lijkt. Zo nieuwsgierig!!
4 maanden geleden
Leuke vraag! Het is mijn eerste en ik kijk het meeste uit naar het allereerste moment dat ik haar vasthoud en ze uit mijn buik is. Dat vind ik nog zo鈥檔 onwerkelijk idee en lijkt me heel speciaal.
Verder ook echt om niet meer zwanger te zijn, ik vind het helemaal niet fijn meer met 36 weken.
4 maanden geleden
Ik kijk eigenlijk het meest uit naar dat ik nu (hopelijk) meer kan genieten van de baby. Ik heb een heftige bevalling gehad de vorige keer en had echt ff tijd nodig om te wennen aan ons zoontje. Omdat ik nu weet hoe een baby 'werkt' en hoe borstvoeding werkt kan ik hopelijk gewoon meer genieten. En heel eerlijk kijk ik er nog meer naar uit om niet meer zwanger te zijn en heel langzaam straks weer mijn eigen lijf terug te krijgen 馃槄
4 maanden geleden
Eigenlijk vanaf het moment dat ik haar in mijn armen heb馃グ en het moment dat onze dochter haar voor het eerst ziet
4 maanden geleden
Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, hoe hij voelt en hoe die klinkt. Hoe mijn man gaat reageren als hij echt uit de buik is. Ik kijk ook uit naar onze dynamiek samen. Van 2 naar 3 馃挋 We zijn samen echt aan aftellen.
4 maanden geleden
Reactie op Dvwr
Dat ik eindelijk niet meer zwanger ben. Zo stom misschien maar na 5 zwanger ...
Wauw in 7 jaar is dit dan je 5e ? Ik ben zelf zwanger van de 6e maar de oudste is 18 de jongste 4 en ik vind het dit keer echt zoveel zwaarder als de rest
4 maanden geleden
Ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet, ruikt, klinkt 馃グ Kijk er gewoon heel erg naar uit om hem te ontmoeten, hem eindelijk vast te kunnen houden馃挋
Ook hoe mijn man als papa gaat zijn, heb er het volste vertrouwen in want hij zorgt sinds begin zwangerschap al super goed voor ons 鉂わ笍