42 Reacties

11 maanden geleden

Ik slik deze ook en echt helemaal 0 klachten🙈

11 maanden geleden

Reactie op Milou L

Ik slik deze ook en echt helemaal 0 klachten🙈
Dan verschilt het misschien per vrouw. Niet iedereen kan overal tegen natuurlijk. Wel fijn dat jij geen klachten hebt! Bij mij hielp het wel om over te stappen

11 maanden geleden

Ik slik deze ook en ben heel beroerd. Maarja, ik ben ook zwanger 😂 Maar heb nog andere pillen in huis, ga eens een paar dagen proberen!

11 maanden geleden

Wat typisch! Heb deze ook geslikt, en niet veel symptomen gehad. Tot 6 weken ongeveer had ik de losse foliumzuur. Nu 4 weken die multi gehad. Net daarmee gestopt ivm meer dan 10 weken zwangerschap. Merk niet veel verschil tussen die periodes, behalve dat het beter ging vanaf 7w omdat ik in het begin flinke buikpijn had.

11 maanden geleden

Ik slik deze ook en heb er geen klachten van. Van de verloskundige mag ik deze de gehele zwangerschap blijven slikken

11 maanden geleden

Reactie op Fenn35

Ik slik deze ook en ben heel beroerd. Maarja, ik ben ook zwanger 😂 Maar he ...
Heel benieuwd of dit bij jou ook werkt. Laat je het weten als je een paar dagen verder bent?

11 maanden geleden

Reactie op Liefdesbaby27

Heel benieuwd of dit bij jou ook werkt. Laat je het weten als je een paar d ...
Ja zal ik doen. Wel lastig aan te geven of het dan zou komen door de pillen of gewoon doordat ik wat verder in de zwangerschap ben (nu bijna 10 weken). Maar op z'n minst interessant om even te proberen!

11 maanden geleden

Ik slik deze ook en ben ook mega misselijk! Ik ga straks die andere kopen. Hopelijk helpt het!

11 maanden geleden

Ik slik van Kruidvat de versie zonder visolie. Dit weekend waren we weg en was ik ze vergeten. Heb toen foliumzuur van m’n moeder (van de apotheek) geslikt. Ineens had ik geen last meer van het weeïge gevoel in mn maag. Maandag & dinsdag weer die van de Kruidvat en het was weer terug. Ik ben nu 10 weken, dus denk dat ik er maar mee stop.

11 maanden geleden

Ik heb deze tijdens mijn vorige zwangerschap geslikt en geen klachten van ervaren. Vk zei ook dat het een prima product is. Misschien dat sommige vrouwen sterk reageren op iets dat erin zit?

11 maanden geleden

Reactie op ArtistiekeFlamingo475093

Ik slik van Kruidvat de versie zonder visolie. Dit weekend waren we weg en ...
Ah zie je wel… precies dat had ik ook. Hopelijk geeft het verlichting als je er mee stopt of andere pillen neemt..

11 maanden geleden

Ik zou persoonlijk niet voor de zwangerschapssupplementen gaan van Kruidvat met als hoofdreden dat hier het foliumzuur op synthetische basis in verwerkt is en niet de natuurlijke vorm folaat. Ik gebruik de supplementen van Supple waarin dit onder andere wel in verwerkt is. Het kost wel iets meer..

11 maanden geleden

Reactie op K.rstl

Ik zou persoonlijk niet voor de zwangerschapssupplementen gaan van Kruidvat ...
Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het lichaam (o.a.) foliumzuur beter in een synthetische vorm opneemt dan in hun natuurlijke vorm. In tegenstelling tot bij veel andere vitamines, daarbij maakt het voor de opname door het lichaam niet uit of de vitamine synthetisch of natuurlijk is. Beetje off topic dit, maar leek me gelet op jouw reactie wel relevant.

11 maanden geleden

Reactie op K.rstl

Ik zou persoonlijk niet voor de zwangerschapssupplementen gaan van Kruidvat ...
Ik had dit bij mijn vk ook nagevraagd aangezien ik de goedkoopste heb van de kruidvat. Mijn vk geeft aan dat het totaal niet uitmaakt of je de duurdere hebt of eigen merk. Uiteindelijk is het natuurlijk iedereens eigen voorkeur 😊

11 maanden geleden

Ik heb hier ook geen klachten van. Behalve dat ik toch al misselijk ben.

11 maanden geleden

Reactie op Fenn35

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het lichaam (o.a.) foliumzuur bet ...
Interessant om te horen. Ik lees juist het tegenovergestelde.. de gynaecoloog gaf ook aan dat het niet uitmaakt maar wat ik al zei, het is een persoonlijke voorkeur en gedachten waar je voor kiest. Ieder lichaam is anders in balans dus ook daar zal de mate van opname van supplementen mee te maken hebben.

11 maanden geleden

Zo dan ben ik dus niet de enige 😱 ik was al gestopt met de vitamines want het was echt niet te doen.

11 maanden geleden

Ik heb deze tijdens mijn vorige zwangerschap geslikt en nu slikt ik ze weer nooit enige last ervaren en een gezond kind op de wereld gezet

11 maanden geleden

Reactie op Mommysam

Ik heb deze tijdens mijn vorige zwangerschap geslikt en nu slikt ik ze weer ...
Heeft ook niets met een gezond kind te maken, maar met de klachten die bepaalde vrouwen ervaren door het slikken van deze vitamine pillen🙈

11 maanden geleden

Ligt het aan mij of klinkt dit als een verkoop grap. Ik slik ze ook en echt prima product. Heb ze uitgebreid vergeleken met Davitamon. Zitten exact dezelfde hoeveel heden en stoffen in. Waar het eerder in zit is dat er mogelijk een hulpstof inzit waar jij niet goed opgaat dan dat dit een slecht product is. Dit geld voor meer medicijnen en is een verschil tussen producenten in de hulpstoffen.