Hallo Dames,
Weten jullie wanneer de kinderwagens in de aanbieding komen? Is net als bij kleding bijvoorbeeld een bepaalde maand dat de prijzen dalen?馃檲 Of bepaalde Prenetal kortingsdagen ofzo?馃檲馃檲
Gisteren die van ons op marktplaats gekocht, hele set van kinderwagen (bak en stoel) en 2 maxi cosi's en basen. Prenatal heeft iid nog bepaalde kortingen, maar ik vond het nog steeds erg duur
Ik zou liever kijken op Marktplaats! Daar heb je soms hele mooie wagens, vele malen goedkoper! Ik weet dat krasjes er eenmaal opkomen als je ermee rijdt. Daarom ben ik erg blij dat ik die van mij tweedehands heb gekocht 馃
Als je een nieuwe wil zou ik aanbiedingen van winkels in de gaten houden (nu bij Prenatal Lente acties). Zo zijn er het hele jaar door wel acties.
Ik heb de eerste kinderwagen nieuw gekocht en de tweede en derde via Marktplaats. Maar dan wel echt super geluk gehad met twee op en top wagens die er bijna ongebruikt uitzagen. Ter illustratie: vorige week via Marktplaats een Joolz Day gekocht, incl voetenzak, adapters en maxi cosi. 300 euro. Terwijl de wagen alleen al wel 1100 euro kost. En zo goed als nieuw! Dus het is echt wel de moeite waard, vind ik, om in de gaten te houden.
Als je voor Prenatal kiest, zou ik ook een personal shopping afspraak maken. Dan kan je tot 15% op je totale aankoop bedrag als cadeaubon krijgen. Ik heb er pas een gekocht tijdens de lente dagen en profiteerde dus van een lagere prijs en de cadeaubon 鈽猴笍