37 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb ook veel kleertjes. Van het weekend komt de baby kledingkast. Dan hang ik het er allemaal in, maar nog niet gewassen.
Dan in m’n verlof heb ik een leuk klusje aan alle kaartjes eraf halen, nog een keertje alles bekijken en lekker wasjes draaien.
Ik zit er vooral mee, wat voor wasmiddel?! Moet dat parfum vrij?!
7 maanden geleden
Ik ga wassen als ik verlof krijg, vorige keer ook gedaan en was mooi op tijd. Heb toen ook alles gestreken, incl de hydrofieldoelen maar dat ga ik nu echt niet meer doen🙈 wat een werk en na die eerste keer ook nooit meer gedaan.
Ik gebruikte de eerste maanden idd wel parfumvrij wasmiddel en geen wasverzachter.
7 maanden geleden
Reactie op GulleSchildpad145727
Ik heb ook veel kleertjes. Van het weekend komt de baby kledingkast. Dan ha ...
Doen wij wel maar wij hebben allemaal een gevoelige huid en onze dochter had enorme eczeem dus eerste 1,5 jaar alles met neutral gewassen. (Maar wij gebruiken zelf ook neutrale douchegel bv)
7 maanden geleden
Reactie op GulleSchildpad145727
Ik heb ook veel kleertjes. Van het weekend komt de baby kledingkast. Dan ha ...
Bij onze zoon hebben we gewoon onze normale wasmiddel gebruikt en inderdaad geen wasverzachter. Ik deed dan de wasmachine wel op “extra spoelen” stand de eerste maanden. Nu gaan we het weer zo doen. Als je kleintje er toch niet blijkt tegen te kunnen dan heb je het ook zo opnieuw gewassen
7 maanden geleden
Ik heb veel Hydrofiele doeken etc. Van schoonzussen gehad dus ik heb die alvast een keer gewassen. De Kleertjes ga ik pas wassen als de kleding kast in de kinderkamer staat😁
7 maanden geleden
Nu 😅 als ik tijd over heb ben ik vast dingen aan het regelen, why not, dan ligt het vast klaar. Hier en daar een extra wasje tussendoor. Dan is het straks niet in 1x heel veel werk. En we hebben zonnepanelen dus ik doe het op het moment dat de zon veel schijnt zodat het gratis wassen is
7 maanden geleden
Ik heb alleen de tweedehands spullen al een keer gewassen. En in mijn verlof was ik dan alles inclusief de tweedehands spullen
7 maanden geleden
Ik was alles dat we kopen/krijgen (tweedehands of nieuw) direct. Het ligt dus allemaal gewassen in de commode.
7 maanden geleden
Waarschijnlijk in augustus, dat het niet teveel tijd heeft voor muf worden