Kraamzorg zei tegen ons dat het niks uit maakt wel wasmiddel je gebruikt zolang je maar geen wasverzachter gebruikt. Wij houden ons eigen wasmiddel daarom aan en gaan niet voor de duurdere merken
Neutral is fijn maar wel vrij duur. Wij gebruiken nu sinds kort standaard mother earth wasstrips zonder parfum, standaard voor onze eigen was ook. Betaalbaar en echt fijn! De was ruikt heel neutraal (schoon maar dus niet een sterke geur door parfum). Ik ben fan. Daar wassen we dus ook al het babyspul mee. Kies iets zonder parfum en zo natuurlijk mogelijk, zou ik zeggen.
Wij gaan Cosmeau wasstrips gebruiken, ik heb degene zonder parfum gekocht en degene speciaal voor babies (die dan wel een geurtje heeft maar Ph neutraal is). We gebruiken degene met geur voor onze eigen was en daar ben ik erg tevreden over & dat het milieu vriendelijk is vind ik ook een fijne gedachte 😊
Wij gebruiken gewoon onze eigen wasmiddel ( ariel ) omdat ik tegen veel dingen niet kan en ik een reactie kreeg met mijn zoon op neutraal wasgoed na het knuffelen… dus ook nu.. gewoon met onze eigen wasmiddel