19 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb de vorige keer eerst neutral gebruikt en later Albert Heijn merk parfumvrij, was allebei prima.

7 maanden geleden

Ik heb wasmiddel van Neutral

7 maanden geleden

Incia of Neutral

7 maanden geleden

Ik heb neutral

7 maanden geleden

Ik was indd ook aan het twijfelen over Neutral en Incia. Vind de Incia wel wat prijziger. Waar halen jullie het, het voordeligst?

7 maanden geleden

Reactie op Nisssje

Ik was indd ook aan het twijfelen over Neutral en Incia. Vind de Incia wel ...
Ik haal bij Dirk de neutrale wasmiddel en soms bij kruidvat

7 maanden geleden

Kraamzorg zei tegen ons dat het niks uit maakt wel wasmiddel je gebruikt zolang je maar geen wasverzachter gebruikt. Wij houden ons eigen wasmiddel daarom aan en gaan niet voor de duurdere merken

7 maanden geleden

Neutral is fijn maar wel vrij duur. Wij gebruiken nu sinds kort standaard mother earth wasstrips zonder parfum, standaard voor onze eigen was ook. Betaalbaar en echt fijn! De was ruikt heel neutraal (schoon maar dus niet een sterke geur door parfum). Ik ben fan. Daar wassen we dus ook al het babyspul mee. Kies iets zonder parfum en zo natuurlijk mogelijk, zou ik zeggen.

7 maanden geleden

Parfumvrije van de AH

7 maanden geleden

Gewoon je eigen wasmiddel

7 maanden geleden

Reactie op Greenbean22

Parfumvrije van de AH
Deze had ik ook voor de eerste maanden. Daarna ons eigen wasmiddel (ook AH huismerk)

7 maanden geleden

Wij gaan Cosmeau wasstrips gebruiken, ik heb degene zonder parfum gekocht en degene speciaal voor babies (die dan wel een geurtje heeft maar Ph neutraal is). We gebruiken degene met geur voor onze eigen was en daar ben ik erg tevreden over & dat het milieu vriendelijk is vind ik ook een fijne gedachte 😊

7 maanden geleden

Reactie op Tiflihabibi

Gewoon je eigen wasmiddel
Ik heb zelf ontzettende last van eczeem dus wil voorzichtig zijn met de babyy

7 maanden geleden

Neutral

7 maanden geleden

Reactie op Nisssje

Ik heb zelf ontzettende last van eczeem dus wil voorzichtig zijn met de bab ...
Wij gebruiken om die reden neutral en kopen groot in zodra er aanbiedingen zijn.

7 maanden geleden

Wij gebruiken gewoon onze eigen wasmiddel ( ariel ) omdat ik tegen veel dingen niet kan en ik een reactie kreeg met mijn zoon op neutraal wasgoed na het knuffelen… dus ook nu.. gewoon met onze eigen wasmiddel

7 maanden geleden

Reactie op GwennieW

Wij gebruiken om die reden neutral en kopen groot in zodra er aanbiedingen ...
Ja top ik ga m ook in de gaten houden!

7 maanden geleden

Reactie op noesie13

Wij gebruiken gewoon onze eigen wasmiddel ( ariel ) omdat ik tegen veel din ...
Oef ja, tis ook gewoon uitproberen wat t best past!

7 maanden geleden

Reactie op Nisssje

Ja top ik ga m ook in de gaten houden!
https://www.wasmiddelaanbieding.nl/neutral/ Zelf houd ik deze altijd in de gaten