29 Reacties
10 maanden geleden
Hier precies hetzelfde. Water krijg ik niet weg. Met aardbei siroop lukt het aardig, en tussendoor ice tea of melk. Maar echt gezonde keuzes zijn het ook niet. Denk dat als ik niet meer misselijk ben, ik water wel weer meer kan verdragen, dus die paar weken wat extra suiker is dan maar even zo. Zolang het maar vocht is.
10 maanden geleden
Wellicht air-up nog een idee? Dan drink je wel gewoon water maar door de geur heeft het toch een smaakje. Dit helpt mij heel erg om toch nog wat afwisseling te hebben (kunstmatige smaken en frisdranken smaken mij ook absoluut niet)
10 maanden geleden
Ik ga heel goed op verdunde appelsap. Mix het met water. Dan is t waterig maar tóch met een smaakje.
10 maanden geleden
Verdun je appelsap met water! Kijk hoever verdunnen voor jou nog lekker is. Ik vind half om half bijvoorbeeld prima te doen. Zo kun je blijven drinken wat lukt en smaakt maar krijg je toch wat minder suiker binnen
10 maanden geleden
Charlies water (verkrijgbaar bij Jumbo maar mss online ook)
https://www.jumbo.com/producten/frisdrank-en-sappen/water/charlie-s/
10 maanden geleden
Ik drink van een willekeurige huismerk bruisend perzikwater. Weinig kcal en suikers. Bruisend vind ik niet lekker, dus ik vul m’n glas een kwart met het perzikwater en de overige 3/4 vul ik aan met gewoon water.
Zo is er toch een licht smaakje, maar niet overheersend.
Alleen water krijg ik nu ook bijna niet weg
10 maanden geleden
Ik drink wel water. Maar voor iets met wel smaak drink ik rivella
10 maanden geleden
Verse sapjes (aardbei sinaasappel) en ik ben ineens gek op dubbelfris, had ik vorige zwangerschap ook. Ik pak wel de 0% versie
10 maanden geleden
Roosvicee, aangelengde taxi (🥲), cola zero (kan ook zonder caffeine), appelsap en thee!