29 Reacties

10 maanden geleden

Ik drink af en toe en glas ijsthee voor de afwisseling.

10 maanden geleden

Ik ben nu helemaal into appelsap en ijsthee met prik. Niet de meest gezonde keuzes alleen.

10 maanden geleden

Hier precies hetzelfde. Water krijg ik niet weg. Met aardbei siroop lukt het aardig, en tussendoor ice tea of melk. Maar echt gezonde keuzes zijn het ook niet. Denk dat als ik niet meer misselijk ben, ik water wel weer meer kan verdragen, dus die paar weken wat extra suiker is dan maar even zo. Zolang het maar vocht is.

10 maanden geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap ging ik goed op heet/warm water, als in water voor thee maar dan zonder thee.

10 maanden geleden

Wellicht air-up nog een idee? Dan drink je wel gewoon water maar door de geur heeft het toch een smaakje. Dit helpt mij heel erg om toch nog wat afwisseling te hebben (kunstmatige smaken en frisdranken smaken mij ook absoluut niet)

10 maanden geleden

Ik had met m'n vorige zwangerschap dat ik naast cola (zonder suiker en caffeine) alleen spa water weg kreeg. Nu probeer ik toch gewoon water te drinken en even door te zetten.

10 maanden geleden

Hier ook ineens weer weg van appelsap. Ik mix het met een half glas water om iets minder suikers binnen te krijgen en vind het dan alsnog lekker.

10 maanden geleden

Heel herkenbaar… ik krijg ice tea peach zero het beste binnen. In België verkrijgbaar in Colruyt en Delhaize als ik het me goed herinner.

10 maanden geleden

Ik ga heel goed op verdunde appelsap. Mix het met water. Dan is t waterig maar tóch met een smaakje.

10 maanden geleden

Herkenbaar probleem... :( Peresap met water ging een tijdje heel goed. Nu heb ik er helaas genoeg van gehad dus op zoek naar iets nieuws

10 maanden geleden

Hebben ze geen crystal clear in België? Dat is met voldoende smaak, maar toch een wat gezondere optie. Ik vind de pakken het lekkerst, de flessen met prik vind ik niks

10 maanden geleden

Ik drink graag vitamine water😊. De limoen versie. Is heel licht op de maag😊

10 maanden geleden

Verdun je appelsap met water! Kijk hoever verdunnen voor jou nog lekker is. Ik vind half om half bijvoorbeeld prima te doen. Zo kun je blijven drinken wat lukt en smaakt maar krijg je toch wat minder suiker binnen

10 maanden geleden

Ice tea!!!

10 maanden geleden

Charlies water (verkrijgbaar bij Jumbo maar mss online ook) https://www.jumbo.com/producten/frisdrank-en-sappen/water/charlie-s/

10 maanden geleden

Ik drink van een willekeurige huismerk bruisend perzikwater. Weinig kcal en suikers. Bruisend vind ik niet lekker, dus ik vul m’n glas een kwart met het perzikwater en de overige 3/4 vul ik aan met gewoon water. Zo is er toch een licht smaakje, maar niet overheersend. Alleen water krijg ik nu ook bijna niet weg

10 maanden geleden

Ik drink wel water. Maar voor iets met wel smaak drink ik rivella

10 maanden geleden

Verse sapjes (aardbei sinaasappel) en ik ben ineens gek op dubbelfris, had ik vorige zwangerschap ook. Ik pak wel de 0% versie

10 maanden geleden

Ik doe siroop in mijn water van het met slimpie hier zit geen toegevoegde suikers in

10 maanden geleden

Roosvicee, aangelengde taxi (🥲), cola zero (kan ook zonder caffeine), appelsap en thee!