19 Reacties

8 maanden geleden

Ooooh no, komt ie 🤣 Sinds we weten dat ik zwanger ben, hebben mijn man en ik vrijwel geen seks meer. We kunnen beide niet tot dat punt van fijne seks komen, zonder dat we kns ervan bewust zijn dat er een baby'tje is. Het voelt voor ons beide gewoon raar. MAAAR, sinds mijn lijf uit het eerste trimester is en ik me weer wat meer mezelf begin te voelen, droom ik iedere nacht over de meest geweldige en geile seks die ik me maar kan bedenken 🤣

8 maanden geleden

Reactie op Wytskeee

Ooooh no, komt ie 🤣 Sinds we weten dat ik zwanger ben, hebben mijn man en ...
Hahaha dat komt vaker voor las ik! Leuk, maar hoop dat jullie je ook weer snel écht kunnen uitleven zonder te veel na te denken 😉

8 maanden geleden

Dat mijn dochter (in juni 2) in mijn armen stikte door een stukje banaan wat ik er niet uit kreeg. Had alle mogelijke manieren al geprobeert om het te verwijderen. Was vreselijk om de angst in haar ogen te zien. Werd huilend wakker. Moet nu nog janken als ik eraan terugdenk.

8 maanden geleden

Pff ik droomde van de week dat ik dikke ruzie had met mijn schoonmoeder. (We gaan prima samen haha) en een nachtmerrie dat ons kindje (nu 21 weken zwanger) met 23 weken geboren werd in de auto, dat we ruim 2 uur in de wachtkamer hebben gezeten met haar (in me droom dus een meisjes, we weten het geslacht in reallife nog niet). En dat toen we aan de beurt waren ik haar af moest geven, de dokter zei... ja dit komt waarschijnlijk niet goed, hoop maar niet teveel en we moesten met 5 minuten weer weg. Ik werd wakker met tranen in me ogen....

8 maanden geleden

Ik droom vooral nare dingen! Laatst dat mijn man dood ging en toen werd ik ook huilend wakker.. het lijkt allemaal zo echt!

8 maanden geleden

Ik droom ontzettend realistisch en ik heb nu al een paar keer gehad dat ik iets tegen iemand zeg, wat dan gebeurd of gezegd zou moeten zijn en dan is dat niet zo. Ik ben op zo'n moment ook helemaal in de war haha. En ik droom ook wel heftig, nu al 2 keer gehad dat ik bijna verdronk. Gelukkig werd ik beide keren wel gered 😂

8 maanden geleden

Ik droom ook echt veel gekke dingen.. Vannacht droomde ik dat mijn vriend vreemdging met een man en daar kwam ik achter omdat het gefilmd was door de dochter van mijn zus.. Dromen voelen idd veel realistischer en ik droom ook regelmatig dat ik weer terug ben bij mn ex en dat de baby van hem is 😰 Dit droomde ik ook heel vaak tijdens mijn vorige zwangerschap

8 maanden geleden

Jeetje wat dromen jullie heftige dingen. Lijkt me verschrikkelijk om te dromen dat je dochtertje stikt @Mandyhorst. @ZorgzameZee het is grappig dat je onbewuste inkleurt wat het geslacht zou zijn, maar daar houdt het positieve ook bij op.. En @Elodya Ik heb gedroomd dat mijn man onze relatie verbrak wat me al van streek maakte, laat staan dood. Wat een naar.. Ik geloof dat nare dromen er wel bij horen, maar hoop alleen nog maar goede dromen voor ons allemaal ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Kelx95

Ik droom ontzettend realistisch en ik heb nu al een paar keer gehad dat ik ...
Haha dat herken ik, niet meer weten wat echt en gedroomd is, heel verwarrend 😂 Wel leuk dat je dromen gelukkig een goede afloop hebben!

8 maanden geleden

Reactie op Kipkuikentje

Ik droom ook echt veel gekke dingen.. Vannacht droomde ik dat mijn vriend v ...
Hoe kom je er soms bij he 😂 het levert dan wel weer een grappig verhaal op, de eerste droom dan. De ex droom lijkt me vervelend om te hebben, het zijn toch vaak exen voor een reden 😅

8 maanden geleden

Ik had vannacht nachtmerrie over een alien infasie hahahah ik werd helemaal beroert wakker met een hartslag in me keel😂 maar ik denk dat die stomme filmpjes van Facebook ook een hoop met je doen voor het slapen gaan!😜

8 maanden geleden

Ik droom ook heel levendig en absoluut geen leuke dromen 😞 M'n kinderen die een ongeluk krijgen wat ik niet kan voorkomen. Of dat ik te laat ben voor iets heel belangrijks . Vooral situaties met heel veel onmacht. Dus dat ik er geen grip op heb. En deze week ook een droom over mn kraamweek en dat ik na een dag alweer aan het werk moest. En niks geen kraamzorg, moest me niet zo aanstellen. Kind was toch geboren? Als ik het zo typ klinkt het heel suf. Maar als het levensecht is wordt je echt beroerd en in de war wakker.

8 maanden geleden

Wordt net wakker van een nachtmerrie pff wat zijn deze dromen echt zeg alle horror was bij elkaar geplakt , zo gek dat het zo echt voelt.

8 maanden geleden

Poeeeh hier ook weer voor de tweede keer vanacht wakker. Ik heb ook vooral hele heftige dromen. Bijvoorbeeld dat ik mijn kind of hond ineens vergeet, dan mijn vriend of andere familie iets overkomt. Als ik weer zo'n droom heb gehad duurt het ook echt wel weer even voordat ik weer in slaap val. Jullie nog tips voor als het weer tijd is voor een plafonddienst/wakker liggen ?

8 maanden geleden

Reactie op DoelgerichteKaketoe883570

Poeeeh hier ook weer voor de tweede keer vanacht wakker. Ik heb ook vooral ...
Wat naar dat je dit hebt! Bij mij helpt het vaak als ik even eruit ga. Even naar de wc, slokje water en soms wat eten, daarna slaap ik dan vaak weer lekker

8 maanden geleden

Vannacht een intense droom die mij weer heel bang/angstiv heeft gemaakt: ik ga naar de wc en zie ineens veel bloed. Het leek alslf ik het ook voelde het bloed (was niet zo) maar werd wel heel bang en onrustig wakker

8 maanden geleden

Reactie op DoelgerichteKaketoe883570

Poeeeh hier ook weer voor de tweede keer vanacht wakker. Ik heb ook vooral ...
Als ik echt niet fijn heb gedroomd - meestal is het bij mij een herinnering - dan kruip ik tegen mijn man aan. Hij wordt er kort even wakker van, maar hij heeft een kalmerende werking op me en dan val ik weer in slaap. Is er iets wat je ook kalmeert? Verder zou je als je een oplossing zoekt voor de nachtmerries zelf kunnen proberen om lucide dromen onder de knie te krijgen, maar dit duurt meestal lang voor je het echt kan. Ik ben door het trainen op lucide dromen nachtmerries gaan herkennen en neem nu de controle over de droom over (dan kan ik bijvoorbeeld magie gebruiken) of maak mezelf wakker. Je kan trainen door overdag te checken of je droomt - je hebt bijv geen 10 vingers in je dromen en kan geen klok kijken - of als je wakker bent je dromen op te schrijven. Het stomme is dat ik bijna uitsluitend lucide ben in nachtmerries, maar handig is het wel ☺️

8 maanden geleden

Ik heb sinds kind al extreme dromen, meerdere mensen in mijn familie hebben dat ook. Heel realistische en heftige dromen. Ondertussen heb ik al zo vaak gedroomd dat mensen om me heen dood gaan, dat ik er nu niet eens meer raar van opkijk als ik wakker word 🙈 Voor m'n zwangerschap 1 keer gedroomd dat ik zwanger was en toen werd ik wakker zonder buik. Dat is de enige keer wat me na al die jaren is bij gebleven, ik was toen zo intens verdrietig! Nu tijdens de zwangerschap vooral rare combinaties van mensen die elkaar in het echt wss nooit gaan ontmoeten 😅

8 maanden geleden

Eind juni staat er een verhuizing op de planning. Vannacht droomde ik dat ik de verhuurder, die 2 dagen geleden in een andere droom was overleden, tegenkwam in de Kruidvat. Ik vroeg hem of onze huur eigenlijk maandelijks opzegbaar is en kreeg een wapen op mijn hoofd gericht want “hoe durf je zoiets te vragen, is mijn huis niet goed genoeg?”.. beetje verward wakker geworden daarna