11 Reacties

13 uur geleden

Aanvulling: die van de HEMA lijkt niet echt succes

13 uur geleden

Puckababy? Zijn wel erg prijzig, maar is hier een groot succes!

13 uur geleden

Reactie op Ro0mmy

Puckababy? Zijn wel erg prijzig, maar is hier een groot succes!
Ik heb die tweedehands teddy versie voor een goed prijsje gekocht op Vinted, dacht 20e incl verzending, maar moet wel zeggen dat ik hem verre van ideaal vind juist door de mouwen die super lang en dik zijn. Nu is het bij ons cruciaal dat ze bij haar handjes kan, anders gaat ze piepen, waardoor wij die van de Hema hebben met afgeritste mouwtjes maar realiseer me dat TS juist het tegenovergestelde wilt bereiken dus misschien werkt die juist goed inderdaad ☺️

13 uur geleden

Reactie op FensMom

Ik heb die tweedehands teddy versie voor een goed prijsje gekocht op Vinted ...
Die van mij wilt heel graag wat in d’r gezicht hebben, ze heeft altijd tegen mijn placenta aangelegen. Dus die krabwantjes aan haar slaapzak zijn bij ons echt een life saver! Maargoed ieder kindje is natuurlijk ook verschillend, het is altijd weer een zoektocht met die kleintjes 🙈

12 uur geleden

Ik heb geen ervaring met het afbouwen van inbakeren. Ik zou denken dat een 3.5 tog slaapzakje wel zware mouwen heeft. Meer stof is zwaarder. Maar ze zijn sterk genoeg om die handjes wel bij het gezicht te krijgen. Misschien helpt het om de handen in de mouwen te laten en niet helemaal er uit te laten steken. Die van ons sabbelt veel op zn handen en krijgt de mouwen nat als ik dat bij hem doe. Fopspeen helpt wel tegen het sabbelen op de handen. Als je toch van hema probeert; de velours slaapzakjes vind ik kleiner dan de andere, ivm brede armen. Onze zoon is ook breed incl brede armen en benen. Prenatal vind ik echt te smal (met dinos). C en a brede halsgat en voelde dunner (met oa koala er op). Jollein en Hema vind ik tot nu toe het fijnst. Maar nogmaals het afbouwen heb ik geen ervaring mee

12 uur geleden

Puckababy new born Teddy winter 👌🏻 Ik zou niets anders dan puckababy willen. Bij de oudste ook gebruikt.

11 uur geleden

Wij hebben haar gewoon cold turkey en normale slaapzak aan gedaan. Ging gelijk goed 🤣
Hier heel blij met de bemini slaapzak!

10 uur geleden

Reactie op Tram4

Puckababy new born Teddy winter 👌🏻 Ik zou niets anders dan puckababy will ...
Ben nu hiervoor aan het kijken! Wat draagt jouw kleintje hieronder? En is jullie kamer kouder dan 18 graden? Ik twijfel over de 4 seizoenen en de teddy, onze kamer is 18-19 graden.

9 uur geleden

Reactie op Liefsss

Ben nu hiervoor aan het kijken! Wat draagt jouw kleintje hieronder? En is j ...
Ik doe de 4seizoenen vanaf 6 maanden. Bij ons is het ook onder de 18graden. Hij draagt romper lange mouwen, pyama, sokjes, slaapzak en een dekentje erover strak ingestopt. Misschien ook even temperaturen bij jou kindje wat werkt. Mijn dochter had het altijd warm en droeg in de winter romper korte mouwtjes en pyama in slaapzak en mijn zoontje nu 3 maanden is een beetje een koukleum.

9 uur geleden

Ik heb gisteren een slaapzakje bij de C&A gekocht winter met afritsmouwen en gaat heel erg goed moet ik zeggen