9 Reacties

7 maanden geleden

Ik denk dat je dit prima aan kan doen met een romper met lange mouwen er onder sokjes en eventueel een vestje als het nodig is meest van de tijd liggen babys de eerste paar dagen sowieso ook onder een dekentje nog

7 maanden geleden

Een romper een dan dit pakje en sokjes. Echt super leuk pakje 😍

7 maanden geleden

Een romper een dan dit pakje en sokjes. Echt super leuk pakje 😍
Ja super schattig ben helemaal verliefd 😍. ik beval in september en begin nu beetje bij beetje kleertjes te kopen. Heb nu wat kleding nog in de tas liggen en iedere keer als ik er langs loop moet ik ff kijken en voelen. Het idee dat straks mijn baby’s dit aan heeft 🥹🥹. Maar is legging niet nodig??

7 maanden geleden

Reactie op bella124

Ik denk dat je dit prima aan kan doen met een romper met lange mouwen er on ...
Ja klopt, ik beval ook in september dus koude dagen komen er ook aan. Zal mijn baby’tje niet zonder dekentje laten 🥹. In het pakje zitten dus van die kleine gaatjes in daarom dacht ik misschien legging eronder. Ff kijken

7 maanden geleden

Reactie op FirstMOM🩷

Ja super schattig ben helemaal verliefd 😍. ik beval in september en begin ...
Zo leuk is dat he! Die kleine kleertjes heerlijk! Legging is echt niet nodig het is ook niet goed om je kindje te warm te kleden. Mijn kind is bijvoorbeeld altijd warm van zichzelf geweest maar daar moet je even je weg in vinden hoe je kindje is

7 maanden geleden

Je baby draagt (hittegolf daar gelaten) nooit alleen een pakje, maar altijd een rompertje eronder. Dat lijkt me ook wel voldoende voor onder zo'n pakje als je op de foto laat zien. En sokjes natuurlijk. Maar dat spreekt voor zich.

7 maanden geleden

Je doet altijd een romper onder de kleding, dus ook onder dit pakje. En voor een Newborn inderdaad met lange mouwen. Ook nog een legging eronder is niet nodig. Ze zal toch veel onder een lekker dekentje liggen in het begin. Heel leuk pakje trouwens! Deze ga ik ook gauw halen 🤭

7 maanden geleden

Reactie op Tiflihabibi

Je doet altijd een romper onder de kleding, dus ook onder dit pakje. En voo ...
Dankjewel! Ja super super schattige pakje 🥹❤️