16 Reacties

4 dagen geleden

Ik snap dat wel! Dit is mijn eerste kindje na een láng traject, en het wordt een jongen. Ik heb mezelf altijd als meisjesmoeder gezien en krijg dat ook altijd van mijn omgeving te horen. Ondanks dat de wens zo groot is, en ik uiteraard ook heel gelukkig ben met een jongen, was ik toch licht teleurgesteld dat het geen meisje was. Kan me alleen maar voorstellen hoe dat bij een eventueel volgend kindje zou zijn 😬

4 dagen geleden

Reactie op Minoes3

Ik snap dat wel! Dit is mijn eerste kindje na een láng traject, en het word ...
En ik ben echt ontzettend blij met mijn zoontje. Zou hem voor geen goud willen ruilen, maar als ik kijk bij de schattige meisjes kleding vind ik dat ook zooo leuk. Heb gewoon echt zenuwen voor vrijdag.

4 dagen geleden

Wij krijgen een 2e zoon. Vind het ook dubbel. Voor mn zoontje vind ik het heel leuk dat hij een broertje krijgt. Maar dit is waarschijnlijk ook mijn laatste zwangerschap dus vind het ook lastig dat ik waarschijnlijk nooit een dochter krijg. Maar ik probeer er niet teveel bij stil te staan en vooral blij te zijn met de zwangerschap en te denken aan hoe gek we zijn op onze oudste zoon en dat we net zo gek zullen zijn op de 2e straks!

4 dagen geleden

Ik wilde ook graag een meisje, heb mijzelf ook altijd als meiden mama gezien. Toen kreeg ik een vriend met al 2 zoontjes. Ook heel leuk! Maar soms zo lomp en baldadig samen. Dus toen ik eindelijk zwanger was, hoopte op een meisje, een tegenhanger voor al dat jongens geweld. Maar nee, mijn vriend maakt echt alleen maar jongens 😂 We hadden besproken dat dit de laatste zou zijn, 3 kinderen vinden we genoeg. Maar stiekem hebben we nu beide toch wel de wens voor nog een kindje. Al is de kans groot dat ik dat een jongen zal worden 😂. Ik hoop nu maar gewoon op een paar hele leuke schoondochters ofzo 😋

3 dagen geleden

Ik zou jezelf nog niet vast pinnen op de geslachtsecho. Ons kleintje was te beweeglijk en iedere keer zat er iets voor benen, kleermakerszit, navelstreng. Wij weten het nu nog niet🤣

3 dagen geleden

Heb dit ook hoor. Ik probeerde bij de 13 weken echo te kijken of ik al wat zag. Maar de echoscopist haalde steeds snel haar stick weg als ze tussen de benen kwam.... Ze wilde het duidelijk nog niet laten zien.

3 dagen geleden

Jaa hoop wel echt dat we vrijdag wat zien. Ben echt heel benieuwd. Hadden jullie een voorgevoel? En jongens zijn ook hartstikke leuk!

3 dagen geleden

Ik had tot aan de 13w echo het idee dat het een jongen was. Op de 13w echo zag ik stiekem al dat het een meisje was en dat is bevestigd tijdens de geslachtsecho. 🌸🌸

3 dagen geleden

Wij moeten nog even wachten tot 20 weken echo maar ik denk een jongen maar onze zoon zegt elke keer dat het een meisje wordt… dus wiens gevoel klopt… 😄 nog 3 weken 🩵🩷

3 dagen geleden

Reactie op AnoukR1994

Jaa hoop wel echt dat we vrijdag wat zien. Ben echt heel benieuwd. Hadden j ...
Ik had een voorgevoel dat het een jongen was. Maar dat kwam omdat we IVF hebben gedaan en het percentage jongens daarna 56% is en meisjes dus 44%. Was dus simpelweg op basis van kansen dat ik dat dacht 😂 maar het is dus ook een jongen!
Lijkt me niet zo gek toch? Ik heb zelf geen voorkeur voor geslacht, maar vind het ook niet raar als je dat wel hebt... en snap ook wel na een jongen dat het superleuk is om een meisje te krijgen. Ik zou gewoon afwachten tot de echo en het ook gewoon accepteren als je er verdriet om hebt als het een jongen blijkt te zijn, en jezelf niet vooral niet schuldig om voelen. Ik ken iemand die letterlijk heeft gehuild toen nummer drie wéér een jongen bleek te zijn, maar die daarna de knop omzette en nu hartstikke trots is op en superblij is met haar derde zoontje!

3 dagen geleden

Jaa is ook echt een schuldgevoel wat ik heb want het maakt me echt in principe niet uit. En vind het ook een gek idee dat ik hierna waarschijnlijk niet meer zwanger ga zijn. Vind dit zo bijzonder en merk dat het bij een tweede zoveel sneller gaat.

gisteren

En, hebben jullie de echo al gehad??

gisteren

Jaaa vanavond hebben we een kleine gender reveal gehad en we krijgen een meisje!! Zo leuk

gisteren

Mijn man en ik waren heilig er van overtuigd dat het een meisje was. Onze kinderen hoopte op een jongen. Wat blijkt een jongen. Maar me man wil nog meer kinderen. Ik heb nu straks 2 meisjes en 2 jongens

gisteren

Reactie op AnoukR1994

Jaaa vanavond hebben we een kleine gender reveal gehad en we krijgen een me ...
Aaah gefeliciteerd! 🩷