6 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb zoiets via aliexpress gekregen van m'n partner om uit te proberen. Ik vind het echt helemaal niks hahaahha. Ik ben heel gauw overgestapt naar een "u" vormig zwangerschapskussen (gekocht via bol) en dat vind ik echt overduidelijk lekkerder liggen.

8 maanden geleden

Reactie op Gabimero

Ik heb zoiets via aliexpress gekregen van m'n partner om uit te proberen. I ...
Ja ik slaap nu nog met een dik kussen tussen m’n benen, op zich slaap ik echt super 🤣 zo’n u lijkt me helemaal niks eigenlijk🤪 kom je je vriend dan nog wel tegen in bed 🤣

8 maanden geleden

Reactie op ilserozenbrand

Ja ik slaap nu nog met een dik kussen tussen m’n benen, op zich slaap ik ec ...
Ik heb zelf deze gekocht: https://www.snoozzz.com/zwangerschapskussen-spring-pink/ Wat duurder, maar snachts ook stil wat ik belangrijk vind en het ligt heerlijk. Bij ons in bed is dit gewoon het kleinste lepeltje geworden de helft van de tijd & mijn man vindt het heerlijk om zijn arm op te leggen haha. Als mijn man op de andere kant draait heeft die pech. Hoe fijn ik hem knuffelen ook vind, het kussen is op dit moment fijner 😂

8 maanden geleden

Reactie op ilserozenbrand

Ja ik slaap nu nog met een dik kussen tussen m’n benen, op zich slaap ik ec ...
Haha nee! Dat mis ik wel enorm! Maar hij duwt dus dat kussen, doordat hij zelf ook een zijslaper is, wat meer in m'n rug en dat vind ik dus wel heel fijn hahaha. En dan 's morgens doe ik het "poortje" open zodat we toch nog even kunnen knuffelen. 😂

8 maanden geleden

Reactie op Gabimero

Haha nee! Dat mis ik wel enorm! Maar hij duwt dus dat kussen, doordat hij z ...
Hahaha🤣 ik zal het even voorstellen of hij akkoord is met het poortje open ‘s ochtends 🤣

8 maanden geleden

Ik heb gewoon zo’n lange. Die wordt “de worst” genoemd. Mijn moeder heeft wel een hoes gemaakt die ik kan wassen. Wel zo fris, gaat nu mee voor de tweede ronde. Nog niet écht nodig maar wel lekker