5 Reacties
8 maanden geleden
Action heeft hele fijne! En met vaste pads dus super chill. Gebruikte ik daarvoor ook al en ga nog 1 halen in grotere maat alvast voor de stuwing 😂
8 maanden geleden
Action heeft hele fijne! En met vaste pads dus super chill. Gebruikte ik da ...
En zijn die ook stevig genoeg bij een cup E haha? Het probleem is nu vooral dat mijn buik in de weg gaat zitten voor mijn sport bh’s. Dus zoek iets wat wel een beetje meegroeit
8 maanden geleden
Reactie op Orchidee092025
En zijn die ook stevig genoeg bij een cup E haha? Het probleem is nu vooral ...
Ik kon er met een cup D mee volleyballen en ken meerdere die ze erg fijn vinden. Dit is dan een prima goedkope oplossing want ze zijn maar 5/6 euro haha en ik vind de dubbele sluiting wel chill die geeft ook nog extra stevigheid. Ik hoor ook veel die de sport bh van Nike heel fijn vinden maar weet zo niet welke variant. Weet niet wat voor sport je doet? Misschien kun je daarop keuze maken in hoe actief je nu nog sport en hoeveel geld je er zelf aan wilt uitgeven?
Vinted?
8 maanden geleden
https://www.hunkemoller.nl/hkmx-sport-bh-the-elite-level-3-zwart-140882.html
Deze is ook wat duurder en zie dat alle maten er vrijwel niet meer zijn, maar heb zo'n zelfde soort in donkerpaars en vind deze erg fijn! Zelf ook cup E en ze zijn dus ook in specifieke cupmaten te koop. Misschien kijken of ze via een andere webshop of inderdaad via Vinted te krijgen zijn