18 Reacties

6 maanden geleden

Wat leuk!! Wij volgende week. Was een klus om de juiste jurk te vinden maar gister eindelijk the one gevonden. Veel plezier ☀️
Wij gaan het ook doen over 3 weken volgens mij .. kan kleding van hun lenen .. ben een plus size zwanger dus ben benieuwd hoe en wat eigenlijk bij de eerste gewoon naar een foto graaf gegaan nu toch maar wat speciaals gezocht .. vind het wel spannend

6 maanden geleden

Reactie op AanlokkelijkeLavendel332012

Wij gaan het ook doen over 3 weken volgens mij .. kan kleding van hun lenen ...
Ik ben ook plus size hoor! en zij heeft ook kleding die ik mag gebruiken! Maar toch nog wat zelf gezocht voor de zekerheid. Gaat vast goed komen🫶🏼

6 maanden geleden

Reactie op Wensmensje03

Dit bericht is verwijderd
Wat een pracht portfolio! Mocht de shoot morgen niks worden, plan ik nog graag een shoot in😅🥰

6 maanden geleden

Ja, ik heb er ook eentje gepland staan. De eerste dag van mijn verlof🥰
Dadelijk me zwangerschap schoot ben benieuwd hoe onze dochter het gaat doen van 2jaar en 9 maanden .. heb geen verwachtingen ben al blij als ze op een paar foto’s staat

5 maanden geleden

Ik had er zelf niet zo'n behoefte aan maar toen mijn beste vriendin ging trouwen heeft ze de fotograaf een paar minuten met mij weggestuurd om wat fotos te schieten, dat was heel lief van der. (Was ook haar aanbod, heb dat zeker niet gevraagd, maar ze is een schatje). Gewoon wat solo shots waar de zwangerschap wat benadrukt wordt, geen blote buik oid haha, das ook echt mijn ding niet. Zijn heel mooi geworden. Was dezelfde fotograaf als op mijn bruiloft dus al comfortabel met hem. Stiekem toch wel leuk om wat mooie fotos van mezelf zwanger te hebben, hoewel ik het eerst niet zo nodig vond. Veel plezier morgen!

5 maanden geleden

Reactie op VerfijndeTijgeroog990829

Ik had er zelf niet zo'n behoefte aan maar toen mijn beste vriendin ging tr ...
Woops zie nu dat het al een oud topic is😂 zijn ze mooi geworden?

5 maanden geleden

Ik vond het fantastisch 🫶🏻 heb een fotoboekje ervan laten maken samen met de echo foto’s erin🥰

5 maanden geleden

Ik heb 'm morgen staan, ben heel benieuwd! Bij de eerste zelf een shoot gedaan met mijn zusje als "fotografe", maar omdat wij twee kindjes willen en dit dus wel mijn laatste zwangerschap is wil ik toch een "echte" shoot doen. Heb mijn vriend en zoontje zijn kleding al klaarliggen en mijn jurk ook. Ik doe tijdens de shoot nog een wissel naar een jurk van de fotografe! Ben vooral benieuwd hoe mijn zoontje van begin 3 gaat doen 🙈🙈🤣. Ach we maken er gewoon wat gezelligs van!

5 maanden geleden

Wij hebben met de resultaten binnen, heel blij mee. We gaan ze niet ophangen ofzo maar blij dat we ervoor gekozen hebben om de buik (en onze happy hoofdjes) toch even vast te leggen.
Ik twijfelde maar zag onlangs een fotograaf voorbij komen waar je een fotoshoot bij kon boeken in de pluktuin hier in de buurt en dan in het mooie avondlicht van eind augustus, die kon ik niet weerstaan 😊

5 maanden geleden

Ik heb 4 augustus een shoot staan bij een foto studio. En 14 augustus een buiten shoot met mijn schoonzusje, zij is hobby fotograaf. Ben dan bijna 36 en 38 weken 🫣

5 maanden geleden

Wij hebben hem dinsdag gedaan met mn zwager die toevallig fotograaf is! Zo ontzettend blij mee

Reactie op 12345Laura12345

Wij hebben hem dinsdag gedaan met mn zwager die toevallig fotograaf is! Zo ...
Wat een mooie jurk! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? :)

5 maanden geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeVuurwerk484431

Wat een mooie jurk! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? :)
Dankjewel! Hij is van shein, de curve collectie!

5 maanden geleden

Yes! Over 2 weekjes staat die gepland. Ben heel erg benieuwd!