12 Reacties
7 maanden geleden
HEMA voedingskussen. Mega stevig en slaap er zelf al weken mee. Helemaal blij mee!
7 maanden geleden
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik meerdere van die lange kussen geprobeerd. Drama vond ik het. Last van mijn nek en rug kreeg ik er van en ik kon er gewoon nooit lekker mee liggen.
Laatst kwam ik dit kussen tegen op bol en dacht ik probeer het gewoon. Maar dit werkt voor mij echt super fijn. Doordat de kleine kussentjes schuin zijn kan mijn buik er erg fijn op liggen. Omdat ze verbonden zijn door een middenstukje verschuift het niet tijdens het slapen. Je kunt zo van zij naar zij draaien, 1x even goed positioneren na het draaien en ik kan heerlijk comfortabel verder slapen.

7 maanden geleden
Reactie op SprankelendePioenroos012506
HEMA voedingskussen. Mega stevig en slaap er zelf al weken mee. Helemaal bl ...
Deze gebruik ik ook! Heel fijn
7 maanden geleden
Reactie op PDR1990
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik meerdere van die lange kussen gepr ...

Deze had ik ook besteld. Lag idd heel fijn, maar het klittenband schoot bij mij heel snel los waardoor hij uit elkaar viel
7 maanden geleden
Reactie op AftastendeNachtegaal536880
Deze had ik ook besteld. Lag idd heel fijn, maar het klittenband schoot bij ...
Oh dat is niet handig. Ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend is. Zelf gelukkig geen last van gehad. Mocht dat wel gebeuren (kwaliteit van het klittenband kan afnemen natuurlijk) dan naai ik het met naald en draad wel aan elkaar 鈽猴笍
7 maanden geleden
Reactie op SprankelendePioenroos012506
HEMA voedingskussen. Mega stevig en slaap er zelf al weken mee. Helemaal bl ...
Die van de hema is idd top! Bijna te stevig, maar juist fijn, ook voor als de baby er straks is.
7 maanden geleden
Reactie op Heyn
Ik heb dit kussen, doomoo buddy, met vulling van superkleine bolletjes. Lig ...

Ik ben ook mega blij met mijn doomoo buddy! Hij lijkt op de foto echt een sterke U vorm te hebben maar je kunt hem makkelijk open vouwen. Ik gebruik hem als lange slang, houd hem vast in mijn armen en dan loopt hij door tussen mijn benen. Werkt top. Als ik draai neem ik hem mee naar de andere zij. Maar geen ervaring met zo'n dubbel kussen.
7 maanden geleden
Reactie op Heyn
Ik heb dit kussen, doomoo buddy, met vulling van superkleine bolletjes. Lig ...

Jaa deze heb ik ook al sinds week 12, kan niet zonder!
7 maanden geleden
Ik heb er een bij snoozz besteld, daar ben ik heel tevreden mee alleen is het erg groot en is mij vriend minder enthousiast daarover馃槀