18 Reacties

6 dagen geleden

Hi Nour, Ik herken je angst. Ik heb in 2024 een BBZ(EUG) gehad en ondertussen 8 miskramen doorgemaakt. Ik vind je testen er mooi uitzien. Vaak zie je niet heel veel verschil als er zo’n korte tijd tussen zit. Probeer (hoe lastig ook) er elke keer minimaal een dag tussen te laten. Ook zegt de donkerheid niets over hoe de zwangerschap verloopt helaas. Ik zie dat wij misschien 1 dag verschillen en ook de mijne is ongeveer net zo “donker”. Misschien zelfs net iets lichter. Veel geluk gewenst🍀

6 dagen geleden

Hi Nour, Ik herken je angst. Ik heb in 2024 een BBZ(EUG) gehad en ondertus ...
Dankjewel voor je reactie, ik ben vandaag ongeveer 4+3 dagen.. ik weet dat de oploop niks zegt maar ik weet met de vorige keren liep die niet goed op of heeeel langzaam, vandaar dat het me toch een soort gerust stelt.. Ik moet het idd echt loslaten maar het is zo ontzettend lastig.. 🥹

6 dagen geleden

Hi lieve Nour 🤍, Ik heb in augustus een bbz gehad en ook deze maand zwanger geworden. Zit op 4+5 dagen, dus ik snap jouw angst. Hopelijk komt het allemaal goed, zal voor je bidden 😊🤲🏽🤍💕

6 dagen geleden

Reactie op Nour🤍

Dankjewel voor je reactie, ik ben vandaag ongeveer 4+3 dagen.. ik weet dat ...
Snap ik heel goed hoor. Ik test het liefste twee keer per dag!
Hey hey! Ik heb precies hetzelfde! In maart heb ik een miskraam gehad en in augustus geopereerd aan een bbz waarbij de linker eileider is verwijderd! In oktober weer in verwachting dus heel blij, maar helaas werd dit weer een miskraam. Ik heb vandaag positief getest op 11DPO, heel blij mee! Maar zo angstig 😢 ik heb helaas geen tips maar ik weet enorm goed wat je voelt en dat is ook heel menselijk! Ik duim dat je dit keer een goede zwangerschap mag hebben en 2026 goed begint 🎆😘

5 dagen geleden

Reactie op jmila.rmd

Hi lieve Nour 🤍, Ik heb in augustus een bbz gehad en ook deze maand zwan ...
Dankjewel lieverd, mogen je een goede gezonde zwangerschap hebben en je kindje gezond in je armen houden 🤲🏻🤍

5 dagen geleden

Snap ik heel goed hoor. Ik test het liefste twee keer per dag!
Ik ook 🙈 doe het wel elke ochtend.. en tot nu toe zie ik gelukkig wel een oploop 🤲🏻

5 dagen geleden

Reactie op ZachtmoedigeZebra239728

Hey hey! Ik heb precies hetzelfde! In maart heb ik een miskraam gehad en in ...
Wat naar dat je dit mee hebt moeten maken… bij mij is mijn rechter eileider eruit gehaald, ik hoop voor jou dat je een goede voldragen zwangerschap mag hebben ❤️

Reactie op Nour🤍

Wat naar dat je dit mee hebt moeten maken… bij mij is mijn rechter eileider ...
Heel lief ❤️ Het is denk ik voor mij einde oefening… ik had op 11DPO een positieve test en ook een clearblue digitaal waarop zwanger stond.. Gisteren was mijn NOD en vandaag op 15DPO geven zowel de streepjestesten als de clearblue aan ‘niet zwanger’ 😢 ze 4e keer dat het voor ons eerste kindje niet zo mag zijn 😓 ik bereid me voor op bloedverlies een deze dagen 😢

2 dagen geleden

Heel lief ❤️ Het is denk ik voor mij einde oefening… ik had op 11DPO een p ...
Wat heftig.. had je niet toevallig veel gedronken waardoor je urine misschien erg verdund was? Ik herken je gevoel helaas maar al te goed, zoveel miskramen gehad dat ik op een gegeven moment gewoon gestopt ben met het bijhouden door de pijn 🥹 Ik hoop dat je snel een voldragen zwangerschap mag hebben en een gezond kindje 🤍

Reactie op Nour🤍

Wat heftig.. had je niet toevallig veel gedronken waardoor je urine misschi ...
Ik had inderdaad wel wat meer gedronken maar er was helemaal geen lijntje te zien echt niks.. ook geen tuurstreepje… terwijl als de test op 11DPO positief was, zou je denken dat het met 15DPO dan wel iets van een tuurlijntje zou laten zien ondanks wat meer water drinken… Vind het zo erg dat dit nummer 4 is en het zo voor ons begint, had er echt wat meer hoop in dit keer… het bloeden is nog niet begonnen dus wacht het nog rustig af 😓 hopelijk gauw achter de rug! Ik hoop dat bij jou alles goed is dan dat je eindelijk je kleine wonder dit jaar in je armen mag sluiten 🍀❤️

19 uur geleden

Hoe gaat het nu met je?🤍

16 uur geleden

Ik had inderdaad wel wat meer gedronken maar er was helemaal geen lijntje t ...
Heb je al wat meer nieuws? Geef niet op.. ik ken je gevoel helaas maar al te goed maar hou hoop ❤️

16 uur geleden

Reactie op jmila.rmd

Hoe gaat het nu met je?🤍
Gister gelukkig clearblue opgelopen naar 2-3 weken, en dit was de test vanochtend dus me hoop neemt weer een beetje toe.. veder alleen totaal geen klachten behalve vaak moeten huilen om niks, hoe gaat het bij jou ? 🤍

15 uur geleden

Reactie op Nour🤍

Gister gelukkig clearblue opgelopen naar 2-3 weken, en dit was de test vano ...
Ik had vandaag ook een knaltest met de action! Ik ben wel wat verder 5+1, want m’n eerste dag van laatste menstruatie was 29.11. dus blijf het spannend vinden. Had pas 1 dag na NOD lichte test….

15 uur geleden

Reactie op jmila.rmd

Ik had vandaag ook een knaltest met de action! Ik ben wel wat verder 5+1, w ...
Ik ben ook 5+1 mijn laatste dag was 6 december maar ik heb een korte cyclus en weet 100% zeker dat ik of 14/15 december zwanger ben geworden, dus we lopen gelijk ok 😊

Reactie op Nour🤍

Heb je al wat meer nieuws? Geef niet op.. ik ken je gevoel helaas maar al t ...
Wat lief dat je dit vraagt❤️ helaas is bij mij vandaag het bloedverlies begonnen dus ik heb een biochemische zwangerschap gehad 😢 super verdrietig want dit is de 4e keer dat het niet voor ons weggelegd is, het doet emotioneel op het moment erg veel met mij! Ik zie dat jouw testen mooi zijn opgelopen, super fijn! Ik hoop dat je een goede echo hebt ❤️🍀

19 minuten geleden

Wat lief dat je dit vraagt❤️ helaas is bij mij vandaag het bloedverlies beg ...
Nee meen je niet.. wat erg 🥹 heel veel sterkte toegewenst, en laat je verdriet vooral toe. Hou hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben, ik hoop dat je snel een gezond kindje in je handen hebt en een vol spoedige zwangerschap mag hebben ❤️