17 Reacties
2 dagen geleden
Zegt vooral wat over je hcg niveau en niet hoe ver je bent. Er zit daarom ook een 'marge' van een week op
2 dagen geleden
Reactie op GelukkigeGolf618945
Zegt vooral wat over je hcg niveau en niet hoe ver je bent. Er zit daarom o ...
Ik ben 4+6 en vanochtend gaf die bij mij 1-2 weken aan maar dit maakt dus niks uit? Of zou me hcg hoger moeten zijn op dit moment?
2 dagen geleden
Hee, ik heb precies hetzelfde! Mijn LH test was om 19 dec positief. Op 1 januari gaf de cb nog 1-2 weken aan maar vandaag ineens 3+. Ik ga er maar vanuit dat het een goed teken is ;)
2 dagen geleden
Reactie op PrikkelendeWolf741647
Ik ben 4+6 en vanochtend gaf die bij mij 1-2 weken aan maar dit maakt dus n ...
Het kan betekenen dat je op de grens zit tussen 1-2 en 2-3. Zou het meer als eikpunt zien dat je hcg stijgt als je over een aantal dagen weer zon test doet
2 dagen geleden
Reactie op Freya98
Oh spannend! Echt precies het zelfde dus. Heb jij al last van kwaaltjes? Ik ...
Ik heb alleen gespannen en pijnlijke borsten. Verder wel alle dagen wat milde krampen in m鈥檔 onderbuik. Ook heb ik wat spotting gehad de afgelopen dagen. Ik hoop dat er niks geks aan de hand is. De oplopende testen doen me daarbij wel goed!
2 dagen geleden
Reactie op Freya98
Oh spannend! Echt precies het zelfde dus. Heb jij al last van kwaaltjes? Ik ...
Volgensmij is het ook nog best vroeg om kwaaltjes te hebben. Ze komen vast vanzelf wel 馃槉
2 dagen geleden
Reactie op Freya98
Zolang het bij spotting blijft en het niet doorzet is het volgens mij gewoo ...
28 januari pas, dan ben ik 8 weken zwanger. En jij?
2 dagen geleden
Reactie op Freya98
Ik 23 januari, geen idee waarom zo vroeg eigenlijk. De vk gaf aan dat dat p ...
Heel spannend!! Fijn dat je al wat sneller mag!
2 dagen geleden
Zou het ook kunnen zijn dat CB alleen gaat tellen vanaf de innesteling? En je daardoor automatisch een week of twee ongeveer mist? Theoretisch gezien kan je anders geen 1-2 weken zwanger zijn, want dat is de periode tussen menstruatie en eisprong.
Ik heb 19 december inseminatie gehad, dus loop ongeveer precies gelijk met jullie =)
Vandaag bevestiging van het ziekenhuis dat m鈥檔 hCg echt mooi hoog is. En 27 januari eerste afspraak bij de verloskundige.
2 dagen geleden
Reactie op ExpectoMommy
Zou het ook kunnen zijn dat CB alleen gaat tellen vanaf de innesteling? En ...
Ik had 2 weken na het waarschijnlijk "verwekt" is 1-2 weken en toen 3 dagen later 2-3 en toen 3 dagen later 3+ en gisteren ook 3+ (was even voor te kijekn of nog alles goed is haha)
Vandaag 5weken 5dagen 馃懚馃徎馃┑馃┓