41 Reacties
5 dagen geleden
5 weken 3 dagen
Menstruatie krampen
Moe
Gevoelige borsten
Voor de rest voel ik me gelukkig nog top hopelijk blijft dit zo😊
5 dagen geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb op 10 dpo positief getest!
Vandaag 3+5 weken zwanger.
Ik heb enkel een vreemd gevoel gehad in mn onderbuik, geen pijn/bloedverlies etc. Af en toe krampjes in de borst, niet extreem.
Sinds positieve test gebruik ik utrogestan 2x 400mg dus dit versterkt soms de klachten, maar het is wel dragelijk.
5 dagen geleden
Bijna 5 weken.
Misselijk en moe. Soms duizelig (bloeddruk was goed) vandaag veel kramp in me buik. Als of menstruatie gaat starten. Geruststellen om te lezen dat het er een beetje bij hoort. Met mijn eerste weinig tot geen klachten dus wat ik nu voel is nieuw voor mij😅
5 dagen geleden
5 weken en 1 dag vandaag en soms wat sterker ruik, en vooral krampen onderbuik met vlagen en merk wat vermoeider ben.
En merk mijn huid is veranderd in mijn gezicht, voelt vetter aan en puistjes minder zijn. Totaal geen gevoelige borsten of misselijkheid maar had ik bij mijn 1e zwangerschap ook niet.
5 dagen geleden
5 weken en heel misselijk en moe. Ook weer last van lage bloeddruk
4 dagen geleden
Ik ben nu 4+5
Na mijn eisprong werd ik steeds 's nachts wakker en had ik veel last van buikpijn. Na mijn NOD nog steeds veel buikkrampen, af en toe een misselijk gevoel, afkeer voor bepaalde voeding en erg gevoelige tepels.
4 dagen geleden
4+6 gevoelige borsten, soms vlagen van misselijkheid en duizeligheid en heel snel moe
3 dagen geleden
5 + 2 en ik ben gelukkig (nog) niet misselijk maar wel heel snel moe, heeele gevoelige borsten en heb sinds gisteren ook last van lage rugpijn na het wandelen
2 dagen geleden
3+5 Vandaag. Ochtend misselijk, en best "last" van mn baarmoeder. Krampen nemen af gelukkig.
2 dagen geleden
4 weken en 4 dagen, ben behoorlijk constant misselijk. Eten helpt iets
Had onzuiverenhuid afgelopen twee weken maar lijkt iets te verminderen.
Heb vooral extreem veel last als een van de kindjes op mijn buik ligt of elleboog insteekt. Dan wordt ik heel misselijk van en buik gaat dan zeuren
2 dagen geleden
5 weken + 1
Eigenlijk sinds ik ben gestopt met de pil heb ik veel last van mijn buik/darmen, mede door PDS.
Sinds ik weet van mij zwangerschap (eerste positieve test 26 december) heb ik heel veel buikkrampen en een vreemd gevoel in m’n buik. Ook doen in vlagen mijn borsten echt al zeer en zie ik dat ze aan het groeien/veranderen zijn. Verder ook heel snel moe, slaap zo’n 9 tot 11 uur per nacht🤣
2 dagen geleden
6+2
Mega krampen, word er snachts wakker van en ben dan ook super misselijk.
Hele opgezette buik
Dorst
Geen pijn in mijn borsten, maar de rechter groeit heel hard 😂🤭
gisteren
6 weken. De pijn in borsten is omgeruild voor buikkrampen, waar ik soms ook wakker van wordt ‘s nachts. Best wel moe de hele dag door, concentratie problemen, vergeetachtig en soms een beetje moody.
Reactie op RaadselachtigeDroom934333
6 weken. De pijn in borsten is omgeruild voor buikkrampen, waar ik soms ook ...
Ik ook precies hetzelfde. Vannacht ook wakker geworden van buikpijn, moet er ook van naar de wc omdat het soort van drukt.
6 weken en 1 dag. Sinds twee dagen heb ik behoorlijk pijnlijke krampen waar ik ’s nachts wakker van word. Ik voel me vergeetachtig en heb het idee dat mijn hersenen in een soort vertraagde stand werken. Daarnaast voel ik me vooral ’s avonds enorm opgezwollen. Mijn reukvermogen is nog steeds erg gevoelig: ik ruik alles. En uiteraard snel moe, slaap meer dan normaal.