40 Reacties
3 weken geleden
Na een miskraam heb ik dat ook gedaan. Blijf nu om de week testen 馃ゴ
3 weken geleden
Oke ben dus niet de enige...al zou ik om de week niet kunnen veel te lang wachten 馃槄. Ik heb nog een early en een normale die wil ik over 2 en 4 dagen doen en dan probeer ik te stoppen 馃き
3 weken geleden
Herkenbaar. Ik ben nu ongeveer 6 weken maar evht om de zoveel dagen getest
3 weken geleden
Reactie op Lottevdvecht
Herkenbaar. Ik ben nu ongeveer 6 weken maar evht om de zoveel dagen getest
Nu wel gestopt met testen?
3 weken geleden
Ik ben ook absoluut een doortester en ook onzekerder door een MA eerder dit jaar. Ik zie wel mooie oploop in je testen dus dat lijkt me een goed teken!
Ik kan nu heel makkelijk tegen jou zeggen wat ik zelf dus niet doe 馃槀: stop met testen. Het kan alleen maar onzeker maken en het kan ook nog misgaan met een knal test. Ik zelf wacht nog op goede oploop en moet maandag bloed prikken dus dan stop ik (denk ik 馃槄).
3 weken geleden
Reactie op BecauseOfYou
Nu wel gestopt met testen?
Jaa ik ben nu gestopt. Maar ik heb nog wel wat testen liggen, mocht ik het willen checken. Dit was mijn laatste test

2 weken geleden
Reactie op lou21
Ik ben ook absoluut een doortester en ook onzekerder door een MA eerder dit ...
Ja klopt ook dat testen niet veel zeggen, maar een chemische zwangerschap kan je volgens mij wel vaak zien. Dan lopen de testen helemaal niet op
2 weken geleden
Reactie op Lottevdvecht
Jaa ik ben nu gestopt. Maar ik heb nog wel wat testen liggen, mocht ik het ...

Zo mooie knaltest!
2 weken geleden
Reactie op BecauseOfYou
Ja klopt ook dat testen niet veel zeggen, maar een chemische zwangerschap k ...
Ja klopt hoor, maar ook dat zegt dus blijkbaar niet alles als ik de topics hier zo een beetje doorlees. Ik zit met precies dezelfde vraag nu maar zie bij jou wel al mooie oploop. Dus misschien tot NOD knal en dan afwachten?
2 weken geleden
Reactie op Angel0609
Bij een chemische zwangerschap krijg je altijd bloedverlies rond/vlak na je ...
Volgens mij is biochemisch inderdaad dat het misgaat voor NOD. De meeste vrouwen weten dus niet dat ze zwanger waren omdat ze nog niet getest hebben. Maar het kan ook vlak daarna nog misgaan wat je soms kunt zien aan niet oplopende testen. Maar dan heet het (volgens mij) een vroege miskraam.
2 weken geleden
Reactie op lou21
Volgens mij is biochemisch inderdaad dat het misgaat voor NOD. De meeste vr ...
Ohw sorry ik dacht het rond je NOD nog een chemische was.
2 weken geleden
Ik heb in juli een miskraam moeten ondergaan omdat het hartje gestopt was met kloppen bij 10 weken. Dus ook nu blijf ik testen.. ik snap je helemaal!

2 weken geleden
Reactie op Mama2befeb26
Ik heb in juli een miskraam moeten ondergaan omdat het hartje gestopt was m ...

Wel een mooie oploop! Blijft dan toch extra spannend h猫?
2 weken geleden
Reactie op BecauseOfYou
Wel een mooie oploop! Blijft dan toch extra spannend h猫?
Zeker heel spannend!! Hopelijk mag het voor ons allemaal goed blijven gaan 馃グ馃グ
2 weken geleden
Ik wel! Het is zo spannend dus ben dan toch geneigd om door te testen. Die van jou lopen goed op :)

2 weken geleden
Reactie op MammavanJ
Maar dan kom je toch in augustus uit?馃檲馃ぃ
Ik snap je reactie niet zo goed. Ik heb n9oit gezegd dat ik niet in aug uitgerekend ben. Ik heb dit jaar aug wel een MA gehad
2 weken geleden
Reactie op Lottevdvecht
Ik snap je reactie niet zo goed. Ik heb n9oit gezegd dat ik niet in aug uit ...
Ik denk dat ze dit misschien zegt omdat je standaard in deze groep terecht komt als je in september uitgerekend bent (en dus niet in aug). De meeste van ons zijn nog iets korter zwanger dan jij bent zon 3-4 weken 鈽猴笍