6 Reacties
5 uur geleden
Ik had een positieve ovulatietest op 17 dec en gisteren een echo gehad en ze schatte me nu tussen de 6,5 en 7 weken. De verloskundige gaf aan dat dit qua timing prima kon kloppen. Ik dacht ook verder te zijn. Vorige week woensdag heb ik vanwege bloedingen een echo gehad en schatte ze me op 5 weken en 5 dagen. Als het nog zo klein is kan een paar mm echt al een aantal dagen schelen. Het kan dus echt wel zijn dat het bij je volgende echo gewoon op de goede grootte is. Heel veel succes!🍀
5 uur geleden
Het kan heel goed dat er op 6 weken nog niet zoveel te zien is. Het is inderdaad echt mm werk en met een eventuele late innesteling kan het zo een paar dagen schelen! Op 5 + 3 zie je volgens mij nog vrijwel niks om even het verschil te duiden wat een paar dagen kunnen doen.
Daarom doen ze de meeste echo's vanaf 8 weken, zodat je eigenlijk altijd iets moet zien.
Afwachten na zo'n bericht is altijd killing! Hopelijk is er volgende week een goede echo 🍀 succes
5 uur geleden
Reactie op DaadkrachtigeWalvis050027
Ik had een positieve ovulatietest op 17 dec en gisteren een echo gehad en z ...
Bedankt voor je reactie, dat geeft (een beetje) hoop!
5 uur geleden
Reactie op RomantischeEdelsteen112686
Het kan heel goed dat er op 6 weken nog niet zoveel te zien is. Het is inde ...
Bedankt voor je reactie! Maar kan het een late innesteling geweest zijn, als ik op 10 januari al positief testte? Ik dacht daarom dat een late innesteling eigenlijk bijna geen optie is, en het dus toch op groeivertraging o.i.d. lijkt..
5 uur geleden
Als je een positieve ovulatietest had op 30 december zou het kunnen dat je pas op 1 januari je eisprong had. Dan ben je vandaag pas 5+5 en dat is net het kantelpunt wel of geen hartslag. Ik was met 5+4 gegaan en er was een dooierzak te zien maar nog geen embryo of hartslag en dat is vrij normaal op dat termijn. Ik denk dat je je voor nu nog geen zorgen hoeft te maken.
5 uur geleden
Reactie op WijzeZwaluw351477
Bedankt voor je reactie! Maar kan het een late innesteling geweest zijn, al ...
Gezien de hele lichte positieve test denk ik dat het wel kan. Ik snap je onzekerheid heel goed, maar een dagje kan op deze vroege termijn al heel veel verschil maken!
Bij mij was bij de verloskundige niks te zien, volgende dag bij de gynaecoloog (nog geen 24 uur later) een vruchtje met kloppend hartje gemeten rond 5+5. (Ik had alleen al 7+4 moeten zijn met positieve test op 31 dec dus zeker wel een achterstand, maar om aan te geven hoeveel een dag verschil kan doen in het echobeeld)