100 Reacties
vorige week
Ik heb met 6+3 weken een vroege echo gepland staan bij de gyn. Dit is eigenlijk een nacontrole na restklachten na mijn curettage in juli. Ze zag bij de eerste controle niets bijzonders maar omdat ik zwanger ben wilde ze het nog eens zien en heb ik gelijk een vroege echo. Daarna pas naar de vk en zal de eerste echo daar rond de 8 weken zijn. Heel spannend weer
vorige week
Reactie op Noor1401
Zaterdag erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ga ervan uit dat ik 5 weke ...
Precies dit heb ik ook, maar mijn dokter is op vakantie.. kan je ook rechtstreeks naar de gynaecoloog bellen of moet dit perse via je eigen dokter?
vorige week
Reactie op GekwalificeerdeRegen506435
Precies dit heb ik ook, maar mijn dokter is op vakantie.. kan je ook rechts ...
Bij mij is het iets anders dan bij een normale persoon. Ik heb een chronische stollingsziekte waardoor ik al bekend bij in het ziekenhuis. Ik heb daar een eigen arts die tegen mij zei dat ik direct moet bellen zodra ik hoor dat ik zwanger ben. Ik heb dus vanmorgen de ziekenhuis gebeld en de situatie uitgelegd. Ik word terug gebeld door de arts met de vervolgstappen omdat mijn situatie dus net even anders is. Op zaterdag ben ik er dus achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb toen meteen in de omgeving gekeken welke verloskundige praktijk er zijn en reviews gelezen. Ik heb me daar ook aangemeld en word vandaag terug gebeld. Dus ik denk dat het verstandig is om te kijken naar een verloskundige praktijk die het best bij je past.
vorige week
Als het goed is heb ik 20 januari mn eerste echo in het ziekenhuis. Vind het spannend
vorige week
Op 19 januari de 1e echo. Heel benieuwd, ik zou dan 8+2 zijn, dus prima en fijn dat die termijn echo dan al is en niet pas met 10 of 11 weken. Ik ben heel benieuwd. Is het al zover?!
vorige week
Reactie op DebCk90
Ik heb 22 jan de eerste echo. Had het eigenlijk eerder gehoopt…. Heb wel ee ...
Oowh wat vervelend van het bloedverlies. Dat zal misschien wel wat stress opleveren Kan je niet bellen voor eerder ivm bloedverlies? Hoop voor je dat het allemaal goed gaat en het gewoon een adertje is. Succes
vorige week
Ik mag 16 januari al! Super snel. Ik ben vandaag precies 4 weken. Hopelijk red ik het dit keer tot de echo. Vorige keer MK gehad.
vorige week
Mijn echo is op 9 januari. Vroege echo, omdat niet duidelijk is hoe lang ik zwanger ben ivm eerdere miskraam. Verwacht dan +/- 7 weken te zijn
vorige week
Ik weet niet wanneer ik zwanger geraakt ben. Net de verloskundige gesproken en nu heb ik morgenochtend al een 1e echo. Heb zaterdagochtend pas ontdekt dat ik zwanger ben. Volgens de test 3+ weken. En nu al de echo. Het gaat in ene erg snel allemaal. Vind het wel rete spannend
vorige week
Reactie op DebCk90
Helaas was dit het vroegst, anders zou het zelfs pas 30 januari zijn. Dus h ...
Jeetje wat laat zeg! Geen andere goede praktijk met meer ruimte?
vorige week
Reactie op BecauseOfYou
Jeetje wat laat zeg! Geen andere goede praktijk met meer ruimte?
Hier ben ik ook voor m’n eerste zwangerschap geweest en vind het een hele fijne praktijk. Het is wel idd heel lang wachten. Als m’n klachten veranderen dan moet ik sowieso aan de bel trekken. Hopelijk is het allemaal niks, maar ben toch bang voor een minder goede uitslag 😔 ik hou er in elk geval rekening mee. Wat wel positief is dat m’n testen nog oplopen en ik kwaaltjes heb en geen stolsels verlies. Dus daar put ik m’n hoop uit