2 Reacties
4 dagen geleden
Ja hier ook! Ben eigenlijk al die tijd nergens heen gegaan. Het is vooral als ik ergens anders ben, waar andere mensen zijn. Hoe meer ik mij er tegen verzette hoe erger het werd. Gelukkig kon ik uiteindelijk wel regelmatig thuiswerken toen ik het uiteindelijk heb verteld dat ik zwanger was.
Maar nu ik een kindje heb van 1,5 moet ik wel de deur uit.. ik vind dat heel erg spannend maar gelukkig heb ik nog een halve dag ouderschapsverlof waardoor ik maar 2 dagen naar kantoor moet. Ik ben net zwanger (begon bij mij de vorige keer met zo鈥檔 5 weken) en nog niet misselijk dus ik hoop dat het deze keer wel minder is馃様
gisteren
Ja! Ik ben (nog) niet misselijk. Ben nu 4 weken en 2 dagen, heb gelezen dat het bij week 5/6 kan beginnen. Ben er zo bang voor. In mijn vorige zwangerschap (mijn dochter is nu 3), helemaal geen last van gehad. Heb nu het gevoel dat het allemaal te mooi was om waar te zijn en ik in deze zwangerschap er wel last van ga krijgen.. volg momenteel wel therapie dus hoop dat dat de angst enigszins kan verzachten. Hoe ga jij er mee om en slik je er iets voor of ga je er iets voor slikken?