8 Reacties

2 dagen geleden

Ik zit momenteel op 6 weken en 3 dagen, en heb mijn eerste echo as vrijdag 9 januari. Maar ben er ook zo zenuwachtig om, en onzeker ook. Ik heb ook echt heel weinig klachten. Meer vermoeidheid, maar verder voel ik niet echt wat. Spannende tijd! 馃ス馃

2 dagen geleden

Reactie op Norah_

Ik zit momenteel op 6 weken en 3 dagen, en heb mijn eerste echo as vrijdag ...
Ook ontzettend spannend! Ik wil heel graag opnieuw testen maar durf niet.. straks is het toch niet echt. Bang dat alles misgaat馃

2 dagen geleden

Reactie op Leanne1995#

Ook ontzettend spannend! Ik wil heel graag opnieuw testen maar durf niet.. ...
Testen, zou ik wel gewoon kunnen doen. Dat doe ik stiekem nog steeds hahaha Mag ik je vragen hoe je eerste echo was? Hebben ze t goed kunnen zien? En evt het hart?

2 dagen geleden

Reactie op Norah_

Testen, zou ik wel gewoon kunnen doen. Dat doe ik stiekem nog steeds hahaha ...
Oh echt ja, durf je dat nog steeds haha. Doe je dan de normale testen? Ik heb alleen de early testen van de Action nog thuis. Ik durf niet haha. Zeker mag je dat vragen! Mijn eerste echo was spannend. Ze konden weinig zien. Het is nog super klein. Ze hopen 20 januari meer te kunnen zien.

2 dagen geleden

Ik had vorige week maandag eerste positieve test!! En vandaag is het 5+2weken. Reken maar dat ik vandaag al voor de 4e keer heb getest. Ik voel alleen maar krampen en verder niks hahaha! 15 januari eerste echo. Ik kan nog niet geloven dat ik in de "zwanger-club" zit. Heb het ook nog aan niemand (behalve man & ouders uiteraard) verteld.

2 dagen geleden

Reactie op HartelijkeZwaan830777

Ik had vorige week maandag eerste positieve test!! En vandaag is het 5+2wek ...
Haha door blijven testen kan dus wel. Kan het ook een early test? Heb geen normale meer thuis. Dan ga ik zo me maar eens testen haha. Ik kan het ook nog niet geloven. Heb het wel aan wat mensen verteld ivm oud en nieuw.

2 dagen geleden

Reactie op Leanne1995#

Haha door blijven testen kan dus wel. Kan het ook een early test? Heb geen ...
Nou ja... Waarom zou het niet kunnen? Een zwangerschapstest meet hcg en dat wordt geproduceerd zolang je zwanger bent. Het kan geen kwaad om op een stokje of in een potje te plassen toch? Ik ben na lang proces arm van die stomme tests en heb de goedkoopste van de kruidvat gekocht. Early, goedkoop, of duur - ze moeten hcg meten. Wellicht doen ze dat gewoon met wisselende gevoeligheid. Dit kun je googlen denk ik? Maar aan het einde van je dag zal je urine wel minder geconcentreerd zijn he. Als t enigszins kan zou ik wel wachten tot morgen ochtend. Maar nogmaals - ik zie niet in waarom we onszelf niet dat beetje zekerheid zouden kunnen gunnen en tussendoor ook eens zouden testen :-) Yay to us!! :-)

2 dagen geleden

Reactie op HartelijkeZwaan830777

Nou ja... Waarom zou het niet kunnen? Een zwangerschapstest meet hcg en dat ...
Je hebt helemaal gelijk! Bedankt voor je bericht馃