146 Reacties
3 weken geleden
Mijn naam is Judith en ben 28 jaar. Ben zwanger direct na een miskraam, dus de uitgerekende datum is nog even onzeker. Het ligt in ieder geval na 28 augustus. Het hele proces voelt sowieso erg onzeker zo direct na een miskraam. Ik ben getrouwd. Heb nog geen kinderen
3 weken geleden
Alisha, 27 jaar, verwacht dat mijn uitgerekende datum ergens eind augustus2026 gaat zijn. Samen met Kevin, al ruim 11 jaar. We hebben samen een dochter die in maart 3 wordt ☺️
Onregelmatige cyclussen.. bij onze eerste dochter duurde het 2 jaar om zwanger te worden, afgelopen maand een vroege miskraam gehad. Ondanks dat het ons "tweede" kindje zal zijn vind ik het super spannend!
3 weken geleden
Sanny 39 jaar, al een eeuwigheid samen met mijn partner. Al 2 tieners in huis. Ongepland zwanger eerder van het jaar wat helaas eindigde in een mk in juni. Nu een beetje de natuur zijn gang laten gaan. Man weet het nog niet want hij heeft een super stressvolle week dus ga het pas maandag of het weekend vertellen, heel raar zo haha. Dus niemand weet het behalve het forum. Zover ik kan zien ben ik 1 september uitgerekend, maar verwacht eerder te bevallen, vorige keren minimaal een week eerder.
3 weken geleden
Hoi allemaal, ik ben Mona, 33 jaar oud en trotse mama van Sara (3,5) en Nora (1,5). Nu waarschijnlijk ongepland in verwachting met 1 of 2 september als uitgerekende datum. Verwacht zelf dit kindje wel wat eerder! Nog geen positieve test binnen de afleestijd (wel paar uur later positief geworden, maar dat telt niet kennelijk). Morgen weer vroeg testen, dinsdag pas NOD, maar ik kan daar niet op wachten. Zijn jullie ook zo haha? 🥲😂
3 weken geleden
Hoi! Ik ben 21 jaar oud een vandaag een positieve test op 9dpo van ons tweede moppie! We hebben een zoontje van 9 maanden en hebben bewust voor dit leeftijdsverschil gekozen, zoveel zin in💘
3 weken geleden
Hoi! Ik ben 30 jaar, heb een dochter van 7 maanden en nu ongepland maar gewenst in verwachting, ik verwacht dat ik uitgerekend ben op 1 of 2 september maar eind augustus zou ook nog kunnen. Spannend weer opnieuw zwanger zijn maar we gaan er vol voor 😁
3 weken geleden
Hoi!!
Ik ben 29 jaar. Wij hebben al een zoontje van 1 jaar. Voor ons was dit ook niet gepland maar heel
Erg welkom. Uitgerekend 1-2 sep. Heel spannend dit weer!
2 weken geleden
Öz, 34 jaar, ben samen met mijn partner bijna 10 jaar en vandaag positief getest. Uitgerekende datum is waarschijnlijk rond 3 september 2026. We hebben geen kinderen, dus eerste zwangerschap. Heel spannend allemaal, moet morgen ook beginnen met injecties voor bloedverdunners ivm de zwangerschap. Mochten jullie daar ervaring mee hebben, dan hoor ik het graag. Gefeliciteerd allemaal😊!
2 weken geleden
Lynn, 25 jaar. Wens voor een 1e kindje samen met mijn partner. Kyleena verwijderd afgelopen oktober, heftige menstruatie in november gehad en nu zwanger. Ik wilde eerst zorgen dat ik weer vat kreeg op mijn cyclus en waren nog niet echt actief bezig. Wij beiden hadden niet verwacht dat het zo snel zou gaan, hadden er rekening mee gehouden dat het zeker nog wel een jaar kon duren. Ik zit nog een beetje in ongeloof, maar ons wondertje is zeker meer dan welkom ❤️
Vanaf 10 DPO aanwezige klachten zoals; nachtzweten, slapeloosheid, misselijk, hoofdpijn, vermoeidheid en krampen die ik niet goed kan omschrijven. Vanaf 10 dpo positief getest en sindsdien blijft HCG oplopen. So far so good. Uitgerekende datum zou 1 september moeten zijn ✨
2 weken geleden
Hoi,
Melanie hier 31 jaar
Samen met mijn man al 10 jaar
Dit wordt ons eerste kindje
De uitgetekende datum wordt verwacht rond 1 september 2026
Ik vind het heel spannend want we hebben het meer dan 12 maanden geprobeerd. Door een PID in het verleden (ontsteking in mijn buik na een spiraal) kwamen we erachter dat ik verklevingen en littekens had. Mijn eileiders waren gelukkig wel open. Ik ben hier 7 weken geleden aan geopereerd. Blijkbaar was dit succesvol want meteen toen de cyclus dat we het weer mochten proberen zwanger geraakt. Ben nog een beetje in shock maar wel voorzichtig heel blij. Ik was zolang bezig met hoe zwanger te worden dat ik er nog niet bij heb stilgestaan wat als je dan eenmaal zwanger bent. Daarom ben ik blij met dit forum 😃
Leuk om iedereen te leren kennen🥰
2 weken geleden
Marin, 45 jaar, twee jaar geleden twee miskramen gehad bij een gewenste en natuurlijke zwangerschap. Inmiddels relatie voorbij en bleek vervroegd in de overgang. Vandaag gehoord dat ik zwanger ben na embryodonatie in Portugal. Heel spannend, kan het nog niet geloven en durf er ook nog niet op te vertrouwen dat het goed zal gaan…
2 weken geleden
Claudia, 34 jaar
8 jaar samen met mijn vriend.
Dit wordt ons eerste kindje. Het was bij ons direct raak nadat ik mijn implanon had laten verwijderen in november. Ik ben rond 1 september uitgerekend, we vinden het allebei super spannend!
2 weken geleden
Hi!
Caroline 23 jaar oud, mijn uitgerekende datum is 3 september.
Nu 4 jaar samen met mijn vriend en in verwachting van ons eerste kindje. In oktober heb ik een miskraam gehad dus al snel weer zwanger geraakt en dat maakt het ook super spannend!!
2 weken geleden
Hoi allemaal,
Ik ben 30 jaar en heb samen met mijn man al een geweldige kleine dame van 14 maanden rondlopen. Zij wordt als alles goed gaat rond 5 september grote zus!! 🥰
Extra bijzonder om precies vanmorgen op kerstochtend een eerste positieve test in mijn handen te hebben. 🥹
2 weken geleden
Hi hi! Ik ben Michelle. Begin september uitgerekend. Ik heb al twee kinderen van net 3 jaar en van 20 maanden! 😃