13 Reacties

15 uur geleden

Hi, dat is volkomen normaal het komt en het gaat. Je hoeft je niet veel druk te maken! En als er iets is kan je altijd je VK bellen.

14 uur geleden

Ik heb hier ook last van , sinds deze week eigenlijk nergens meer last van ben nu 7+4 . Morgen hopelijk een goede echo . Het maakt me zoooo onzeker en ook met alle verhalen . Blegh die eerste weken zijn slopend

14 uur geleden

Reactie op SDN2

Ik heb hier ook last van , sinds deze week eigenlijk nergens meer last van ...
Jaa pfff om gek van te worden. Wanneer is jouw echo? Welke symptomen had jij die je nu niet meer hebt?

14 uur geleden

Reactie op KnusseFlamingo694822

Jaa pfff om gek van te worden. Wanneer is jouw echo? Welke symptomen had ji ...
Morgen avond eerste echo. Was eerst nog wel lichtelijk misselijk en heeeel moe maar dat neemt dus ook af . En voel me gewoon beter en dus minder zwanger. Behalve dat me buik er uit ziet alsof ik 20 weken zwanger ben …

14 uur geleden

Reactie op Anoniemeusserrr

Hi, dat is volkomen normaal het komt en het gaat. Je hoeft je niet veel dru ...
Hi, oke goed om dit te lezen want ik lees vaak dat vrouwen nu het ergste hebben en dat de misselijkheid en symptomen toeneemt dus ik schrok hier enorm van:( hopelijk zit het allemaal goed! Heb in oktober een miskraam gehad en dat was echt traumatisch…

14 uur geleden

Reactie op SDN2

Morgen avond eerste echo. Was eerst nog wel lichtelijk misselijk en heeeel ...
Hahaha ja dat heb ik ook! Vooral in de avonden, dan ben ik zo gezwollen. Ooh spannend zeg, heel veel succes morgen en hopelijk goed nieuws!

14 uur geleden

Hier hetzelfde! In week 5 en 6 misselijk geweest en erg moe. Vanaf week 7 voel ik mij eigenlijk prima. 🤷🏼‍♀️ Aanstaande maandag de eerste echo🤞🏼🤞🏼

14 uur geleden

Reactie op Anoniem🤍

Hier hetzelfde! In week 5 en 6 misselijk geweest en erg moe. Vanaf week 7 v ...
Spannend! Hopelijk mooi nieuws❤️

7 uur geleden

Vanaf week 5 tot eergisteren (6+4) mega misselijk en nu gaat het opeens veel beter :) Volgende week dinsdag de vitaliteitsecho

7 uur geleden

Ik heb dit inderdaad ook en ben nu 7+4. Vorige week wel een goede echo gehad!

Reactie op tes manuaal

Vanaf week 5 tot eergisteren (6+4) mega misselijk en nu gaat het opeens vee ...
Fijn om te lezen dat dit dus vaker voorkomt! Je leest altijd dat het erger wordt en dat geeft me zoveel stress, zeker gezien me vorige zwangerschap een miskraam was.

Reactie op Anoniempje.94

Ik heb dit inderdaad ook en ben nu 7+4. Vorige week wel een goede echo geha ...
Wat fijn!!!

45 minuten geleden

Reactie op KnusseFlamingo694822

Fijn om te lezen dat dit dus vaker voorkomt! Je leest altijd dat het erger ...
Jaaa snap wel wat je bedoelt. Ik ben nu vooral blij dat het ergens randje ervanaf is.. Herkende het helemaal niet van mn eerste. Tuurlijk in mn hoofd denk ik wel van joh gaat het allemaal goed maar goed, kan / wil me daar niet al te druk over maken ❤️