6 Reacties

Ik leef helemaal met je mee. Ik ben 6+3 w/d. Ik heb gister mijn man op alles geblokt van social media omdat ik hem gewoon ineens haat. Maar toch bellen om te vragen waar die blijft voor het avondeten en blij als ik een knuffel krijg. 10 min later wil ik weer alleen zijn. Ik doe niks anders als slapen overdag en het huishouden zie ik als het beklimmen van de himalaya. Ik denk dat het echt helpt om gewoon oke te zijn met deze gevoelens en toch hoe moeilijk het ook is opzoek te gaan naar wat je wel blij maakt. Dit waait hoe dan ook wel weer over. Succes鉂わ笍

6 uur geleden

Voor mij is dit gevoel ook nieuw, mijn 2de zwangerschap. Heb geen zin om onder de mensen te zijn, heb mij vorige week zelfs even ziek gemeld omdat ik het gewoon niet kon opbrengen. Dat ken ik echt niet in al mijn levensjaren heb ik mij nog nooit ziek gemeld als in niet echt letterlijk bijna dood ging. Ik wil alleen maar met mijn dochter knuffelen en zij met mij, ik verwacht dat het tijdelijk is dus ik heb maar even een paar daagjes genoten van mijn dochter en man thuis. Sterkte en wees maar lief voor jezelf en je lichaam!

6 uur geleden

Reactie op FlorissanteMist797432

Ik leef helemaal met je mee. Ik ben 6+3 w/d. Ik heb gister mijn man op alle ...
Oh wat een verademing om te horen dat het herkenbaar voor je is. Dank je wel voor je steunende woorden. En tegelijkertijd vervelend om te horen dat jij ook zo heen en weer kan gaan, en weinig energie hebt. Hoe doe jij dat met werk? Ik werk vandaag thuis en heb afspraken afgezegd en lig nu in bed. Maar het idee dat ik eigenlijk door zou moeten gaan, knaagt aan me. Dikke digitale knuffel 馃槝

Reactie op MiaWallace_

Oh wat een verademing om te horen dat het herkenbaar voor je is. Dank je we ...
Andersom ook fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha. Toevallig is vandaag mijn eerste werkdag. Ik heb 3,5 maand geleden een ongeluk gehad en heb toen zwaar letsel overgehouden aan mijn been. Dus fysiek en mentaal ben ik er wel even aan toe om te werken. Alleen ben ik wel bang dat ik over een week er heel anders tegen aankijk omdat ik echt heel moe en lui ben geweest de afgelopen maanden. Rust goed uit en wat niet gaat gaat niet. 馃珎

6 uur geleden

Reactie op LienSV

Voor mij is dit gevoel ook nieuw, mijn 2de zwangerschap. Heb geen zin om on ...
Ahh shit, maar wat goed dat je je hebt ziekgemeld. En heerlijk dat je lekker met je dochter kunt knuffelen. Ik voel me ook geen gezellig gezelschap en trek me een beetje terug. Maar omdat heel weinig mensen om me heen weten dat ik zwanger ben, voelt het ook zo alleenig. Morgen intake bij de vk, dan wil ik dit ook bespreken. Heb veel meer zin in fijnere gevoelens, dit is echt niks.

4 uur geleden

Dikke knuffel. Hou ff vol! Ik postte dit ook ruim een week geleden. Het duurde van week 5 tot week 7 en nu bij week 8 lijkt er al ietswat verbetering. Ik heb zelfs een lichte workout gedaan. Als je zo moe bent en angstig dan wordt je er niet vrolijker op. En sporten is een uitlaatklep, dus dat is gewoon kut dat dat ff niet kan.