31 Reacties

Ik had boven getest en liep naar beneden. Mn partner had het al door en vroeg gaat het. Ja dan komen de tranen he haha. Had liever het anders gedaan maarja
Ik was aan de telefoon met mijn partner tijdens het testen. Wat knap dat je zo lang kon wachten!

vorige week

Ik was alleen thuis en had een uur daarvoor de test gedaan. Vrij snel daarna ben ik naar de Zeeman gereden om babysokjes te kopen en ook een klein cadeaudoosje. Thuis heb ik de sokjes samen met de positieve test in het doosje gedaan. Toen hij thuiskwam heb ik het meteen aan hem gegeven en ondertussen had ik de camera aangezet om zijn reactie vast te leggen. Ik kijk dat moment bijna elke dag terug. Met een trillende stem vroeg hij of ik zwanger was en er rolde een traantje over zijn wang, omdat hij het totaal niet had verwacht. Een paar dagen eerder had ik namelijk gezegd dat ik dacht niet zwanger te zijn, omdat ik menstruatiekrampen voelde, waardoor hij er helemaal niet meer vanuit ging. Juist daarom was het moment extra bijzonder, want het was ontzettend welkom en hij was heel erg blij 🫶🏼🥰♥️

vorige week

19 dec moesten we nog wat boodschappen doen. Ik zei tegen hem ik denk dat we een digitale moeten halen voor de zekerheid. Hij zo je moet hetzelf weten prima dat gedaan. 20 dec in de ochtend zoontje uit bed fles gegeven. Had al geplast in een bekertje en dat weg gezet. Zoontje naar bed ik die testen gedaan en was positief stond te trillen boven. Ik ben dan naar beneden gelopen en ik zei zo van nou onze vakantie in september gaat niet door. Hij zo nee kan niet. Ik liet het zien hij was heel erg sprakeloos. Wij hebben niet geprobeerd en was in een keer raak. Heel welkom 🥰

vorige week

Ik heb de test gedaan met mijn dochtertje van 2. We zijn samen op bed gaan zitten en heb de camera aangezet. Ik vroeg haar om “het stokje” uit de verpakking te halen en tot mijn verbazing stonden er 2 streepjes. Waaaaah! Veel geknuffeld samen en vervolgens later de dag de opname aan mijn partner gestuurd toen hij thuis was.

vorige week

Het is onze eerste. Ik had een babypop gekocht bij de action en een paar luiers. Dit heb ik samen ingepakt met een briefje dat het tijd is om te gaan oefenen.

vorige week

Ik heb onze zoon de test laten geven haha

vorige week

Wij hebben voor onze dochter best wel een lang traject gehad waarin het ook een paar keer mis is gegaan, waaronder een bbz en operatie met een eileider minder. Dus we hebben in de zomer gezegd we laten het op zn beloop en we willen niet weer een traject in. Dus toen deze positieve test al zo snel kwam was ik zo verrast.. Ik wou mijn partner eigenlijk verrassen door mijn dochter van 10 maand een truitje aan te doen met best sister erop, maar toen ik boven de test aan het doen was en het woord zwanger in beeld kwam en toen 1-2 weken kon ik mij niet meer inhouden en rende ik de trap af en hield te test voor zijn neus, kijk dit….. 😂😂😂 Allebei een potje staan janken natuurlijk! 🥹

vorige week

Ik heb nog niks gezegd 🤭 Ik geef hem vanavond om 00:00 een test met “zwanger” er op💥

vorige week

Bij alle 3 de keren heb ik hem gelijk wakker gemaakt terwijl hij lekker lag te slapen 🤣🤣🤣

vorige week

Ik heb ons zoontje zijn grote broer trui aangedaan en papa wakker gemaakt met trui en de test. Op papa zijn verjaardag!! 24 december
Ik heb ‘s morgens de test gedaan terwijl mijn vriend het wist. Ik ben terug in bed gestapt en we hebben na 5 minuten samen de test bekeken voor het resultaat. Hij bleef maar vragen: weet je het zeker, weet je het zeker? Ontzettend blij natuurlijk!

vorige week

Reactie op RespectvollePier521764

Ik was aan de telefoon met mijn partner tijdens het testen. Wat knap dat j ...
Hahah vraag me niet hoe.. ik zat steeds op het randje want wilde het natuurlijk heel graag vertellen! Maar als ik dan iets in mijn hoofd heb 🤭 Ik heb een miskraam gehad in november en toen testen we samen wat ook super fijn was en dat was nog eens onverwachts en niet perse gepland. Nu zeiden er agh we gaan het gewoon weer doen maar dan bewust! Toen dacht ik oke ik weet hoe het is om het samen te doen nu wil is hem verassen en zijn blik zien als ik het vertel 😍 Maar oh zo moeilijk om het zo lang voor me te houden hahah
Ik heb zelf in de ochtend getest omdat ik toch wat overtijd was. Ik heb ook PCOS dus een mega onregelmatige cyclus dus ik had niet verwacht twee streepjes te zien op de test. Ik heb voor mijn vriend maar een kopje koffie gemaakt en het hem in shock verteld. We waren op dat moment vooral heel dankbaar en blij verrast.
Mijn vriend vindt het allemaal super heftig en overweldigend. Het was moeilijk voor hem om te besluiten over zijn kinderwens en dit heeft lang geduurd. Ik heb veel geduld gehad. Ik heb hem gevraagd hoe en wanneer hij wilde testen en hoe hij het wilde horen. Hij wilde dat ik zou testen zodra het kon en vond het te spannend om erbij te zijn. Hij wilde het dan wel meteen horen via een berichtje (we wonen nog niet samen). We zien elkaar de dag na de test pas. Ideaal of romantisch is deze manier niet, maar ik weet hoe lastig hij het vindt en dat het geen onwil is. Hij is bezig ermee om te gaan en zijn manier is soms om zich in eerste instantie terug te trekken of eerst met zijn vrienden te praten ipv met mij. Voor mezelf geeft dit natuurlijk gemengde gevoelens. Aan de ene kant bent ik heel blij en trots op de prille zwangerschap, aan de andere kant is het moeilijk om te zien dat hij worstelt met deze grote verandering.

vorige week

Reactie op PositieveZebra043561

Mijn vriend vindt het allemaal super heftig en overweldigend. Het was moeil ...
Ahh dat zou toch wel zwaar en een beetje eenzaam moeten voelen voor jou.. het is zowel voor hem als voor jou niet zomaar iets, er gaat veel veranderen maar misschien kan je hem de richting in kunnen proberen dat dit juist iets leuks en moois kan betekenen. Het hoeft alleen maar zwaar en negatief te zijn. Hoelang zijn jullie samen? En was het wel gepland? Gelukkig ben je hier niet alleen en zijn we met zo veel vrouwen waar je je verhaal aan kwijt kan! Ik hoop voor je dat het snel land voor hem en dat hij kan genieten van het mooie en bijzonder idee 🤗

vorige week

1e test gedaan op 24-12 die was meteen goed positief. Naar de winkel gereden en slofjes en een shirtje gekocht en deze als kerstcadeautje ingepakt. Mijn man was werken en ging vanuit werk door naar mijn schoonouders voor eten dus moest wachten tot we thuis waren om het te vertellen. Hij was zo blij.
Zo🥰

Reactie op Hondenbloempje

Ahh dat zou toch wel zwaar en een beetje eenzaam moeten voelen voor jou.. h ...
Wij zijn zeven jaar samen en het was wel gepland. We waren alleen nog maar net aan het proberen, dus in dat opzicht was ik wat sneller zwanger dan verwacht. Het klopt wat jij zegt en bedankt voor je reactie, en ik zal hier idd waarschijnlijk nog wel te vinden zijn de komende tijd ;)

vorige week

Reactie op PositieveZebra043561

Wij zijn zeven jaar samen en het was wel gepland. We waren alleen nog maar ...
Aahh ik ken dat indd, we gaan het proberen ja goed leuk. 4 weken later is die positief mijn vriend moet ook nog wennen wij voelen het en zijn dan toch wat sneller. Ik hoor het al gaat helemaal goed komen bij jullie! Geniet van dit bijzondere tijd.