13 Reacties
4 dagen geleden
Ik denk als je krampen op zoekt en afscheiding of roze afscheiding dat je al een aantal andere topics tegen komt. Misschien helpt dat al wat
4 dagen geleden
Kan misschien innesteling zijn of misschien heb je een hematoom inwendig ? Of inderdaad begin miskraam. Veel vrouwen hebben het. Als je niet vertrouwd ff volk bellen
4 dagen geleden
Reactie op MajestueuzeHorizon953442
Ik denk als je krampen op zoekt en afscheiding of roze afscheiding dat je a ...
Thanks ga ik doen!
4 dagen geleden
Reactie op GaveSmaragd833652
Kan misschien innesteling zijn of misschien heb je een hematoom inwendig ? ...
Ja ga ik morgen toch even bellen. Dacht misschien steek hier wat van op. Thanks anyway
3 dagen geleden
Heb je de verloskundige nog gesproken? Hier sinds gisteravond ook 2x klein beetje roze afscheiding/paar druppels roze. Verder af en toe krampen maar dat heb ik al sinds paar dagen voor positieve test. Daarnaast ook enorm gevoelige/pijnlijke borsten en dat neemt met de dagen alleen maar toe. De roze druppels maken me toch ongerust!
3 dagen geleden
Reactie op Happyroo
Heb je de verloskundige nog gesproken? Hier sinds gisteravond ook 2x klein ...
Ik heb de VK gesproken en zij gaf aan dat het 2 kanten op kan gaan omdat het zo pril is. Ik moet het vandaag en morgen even aankijken. Tot nu toe alleen roze afscheiding en indd de pijnlijke borsten blijft wel aanhouden. Het is zo pril. We moeten het even afwachten. Jij heel veel succes en ik ga er van uit dat het allemaal goed komt!
3 dagen geleden
Reactie op PientereKristal659842
Ik heb de VK gesproken en zij gaf aan dat het 2 kanten op kan gaan omdat he ...
Dank voor je reactie! Ik ga ook voor jou duimen! Hier nu dag drie af en toe roze, geen rood en geen krampen. Ik ga het aankijken en blijf hopen op een goede afloop, maar merk dat ik het zo wel extra spannend vind!
2 dagen geleden
Ik heb hetzelfde als jullie! Sinds 3 dagen bruine dikke afscheiding en vanochtend licht roze bij afvegen. Ik heb ook lichte menstruatie krampen erbij. Gevoelige borsten en vlagen van misselijk. Teste ook met knaltest. Ik ben 5 weken en 3 dagen:( het maakt me onzeker omdat mijn miskraam in oktober zo begon. Vk zegt afwachten…. Dat is zo naar omdat je elke dag meerdere keren de wc gaat om te kijken of je bloed😓 hoe is het met jullie nu meiden?
2 dagen geleden
Hier een positief verhaal na meerdere miskramen. Bloedverlies bij de miskramen was altijd 1 of 2 dagen, dan een dag niks en dan zette het flink door. Nu 2x roze afscheiding met afvegen op de wo en toen een ma en verder niks. Heb een mooie echo met 6 weken en een kloppend hartje! Wel was er naast de vruchtzak een kleine sliert bloed of hematoom te zien, dus daar kwam bij mij het roze verlies vandaan!
2 dagen geleden
Reactie op HelderdenkendeSmaragd546289
Hier een positief verhaal na meerdere miskramen. Bloedverlies bij de miskra ...
Wat mooi zeg! Geniet van dit fantastische nieuws en een fijne zwangerschap❤️
2 dagen geleden
Reactie op KnusseFlamingo694822
Ik heb hetzelfde als jullie! Sinds 3 dagen bruine dikke afscheiding en vano ...
Ja frustrerend hè, iedere keer die spanning bij toiletbezoek. Ik heb gisterenochtend maar 1x heel licht roze veegje gehad en nu 24u al niks. Misselijkheid neemt met de dag toe net als de pijn in mijn borsten. Dus ik blijf voorzichtig positief!
Hoe is het nu met jou?
gisteren
Reactie op Happyroo
Ja frustrerend hè, iedere keer die spanning bij toiletbezoek. Ik heb gister ...
Dat klinkt goed! Hopelijk blijft dit zo doorzetten, ik duim voor je🙏🏼 ik heb helaas nog steeds de bruine afscheiding. Ook hele heftige menstruatiekrampen:( ik hoop dat het het groter worden van de baarmoeder betekent en vandaar wat verlies bruin bloed, maar ik ben nogal angstig. Hoop dat het voorbij gaat!