7 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb echt precies hetzelfde. En ook pas echo bij 8 weken... Maak mezelf met name in de avond helemaal gek. Probeer nu druk bezig te blijven door thuis maar te gaan klussen, anders gaat het malen in mijn hoofd.

2 dagen geleden

Kun je in de avond in bed afleiding zoeken (boekje, podcast, serie op de achtergrond)? En logisch dat je nog niet helemaal blij bent en je onzeker voelt, dat hoort erbij! Hoe verder je in de zwangerschap komt en alles goed gaat, hoe meer dat spannende gevoel plaatsmaakt voor blijdschap. Probeer jezelf af te leiden als je gaat piekeren😘

2 dagen geleden

Hey, heb je al iets van yoga (nidra) geprobeerd? Of ontspanningsoefeningen? Soms helpt het mij gewoon echt te bedenken, ik ben vandaag zwanger en morgen is een andere dag. Het gaat de ene dag beter dan de andere, maar de angst is heel normaal en soms mag het er ook gewoon zijn. Maar om te slapen hielp yoga nidra mij heel erg alleen nu ben ik ‘s avonds (zeker nu na een week fulltime werken) kapot en lig ik snel in coma.

2 dagen geleden

Reactie op NogEvenGeheim 🩷🩵

Hey, heb je al iets van yoga (nidra) geprobeerd? Of ontspanningsoefeningen? ...
En doe je dat echt bij een studio of doe je dat gewoon zelf thuis?

2 dagen geleden

Het is alsof mijn verhaal hier staat.. ik ervaar precies hetzelfde in alle opzichten! Wat spannend hè.. Die "wachtweken" zijn zó spannend..

2 dagen geleden

Ohw die voel ik wel, bij elk krampje in mijn buik heb ik weer stress. Al ben ik nu ook 5+2 weken en sinds vanavond dan wel mega misselijk maar ook weer echt wel wat zeurende buikpijn

Reactie op Love44

En doe je dat echt bij een studio of doe je dat gewoon zelf thuis?
Dat doe ik gewoon thuis! Op spotify gebruik ik de wietske anna podcast, yoga nidra doe ik in bed voor ik ga slapen. En andere yoga zoek ik gewoon op via YouTube. Ben benieuwd of het iets helpt voor je!