310 Reacties

vorige maand

Weet niet hoeveel dpo. CB gaf 2-3 weken aan, hier geen foto van.

vorige maand

Vanochtend de test gedaan geeeen iedee hoeveel dpo

vorige maand

7DPO avond eerst positieve test! Deze is op 8DPO in de avond💗💙
Gefeliciteerd allemaal! Hier ook een voorzichtige positieve test. Na 3 miskramen wel voorzichtig en onzeker, maar als het allemaal goed verloopt zou ik eind augustus uitgerekend zijn.

3 weken geleden

Morgen of dinsdag NOD. Dit was afgelopen donderdag en zaterdag! 25 aug uitgerekend..
🥰🥰

3 weken geleden

Voorzichtig positief na een miskraam vorige maand. Weet dus nog niet precies hoe ver ik ben. Zal ergens rond eind augustus - begin september zijn. Nog even afwachten dus.

3 weken geleden

Zwanger of niet? 8dpo!! Dus 2 september dan uitgerekend

3 weken geleden

Geen idee hoeveel dpo verwacht vandaag of morgen eigenlijk ongesteld had moeten worden.. .. al een paar dagen lichte streepjes die oplopen, (dus dan vanaf 9/10dpo positief getest? verwacht eind augustus uitgerekend te zijn 🥰

3 weken geleden

Vandaag met 10dpo, maar al 2 dagen lichte streepjes. 1 september uitgerekend maar verwacht augustus te bevallen. De vorige keren waren 8 en 10 dagen eerder

3 weken geleden

Mijn testen lopen ook mooi op ♡ 14 janauri eerste echo. Ik vind het erg spannend in juli een missed abortion gehad.

3 weken geleden

Vandaag❤️ 10 dpo 1 september uitgerekend ongeveer

3 weken geleden

🤍

3 weken geleden

Gefeliciteerd allemaal! Volgens mij hier ook een voorzichtig licht positieve test, volgens mij vandaag rond 7/8dpo, maar niet zeker..
Dpo 10

3 weken geleden

Vandaag 10dpo. 🎅🏼🤶🏻🎄 kerstman kwam vroeg dit jaar😂 gefeliciteerd allemaal
🩵🩷🤰

2 weken geleden

💙🩷

2 weken geleden

Hoi allemaal, hier mijn positieve test van vorige week 16 december. Na meer dan 12 maanden proberen en een operatie eindelijk gelukt om toch natuurlijk zwanger te worden, totaal onverwacht! Dit was mijn test die was 9dpo. Ik deed hem omdat ik me niet lekker voelde. Vandaag ben ik 15dpo. Ik ben 1 september ongeveer uitgerekend als alles goed gaat