12 Reacties
5 dagen geleden
Mijn zoontje is nu 4 maanden. En ook in ben nu net 7 weken zwanger. Ik had alleen geen keizersnede 馃..
Het wordt niet aangeraden zo snel zwanger te raken na een bevalling en zoiezo niet na een keizersnede ivm herstel van het lichaam.
Maja het is zoals het is denk ik dan maar! Ik ga er in ieder geval 100% weer voor! Nieuwe ronde en hopelijk straks weer een knapperd rijker 鉂わ笍鉂わ笍
5 dagen geleden
Hier 2 kindjes via een keizersnede. Na de tweede moest er wel een jaar tussen zitten.
5 dagen geleden
Hier 2 kindjes via een keizersnede. Na de tweede moest er wel een jaar tuss ...
En hoe lang zat er tussen je eerste en 2de ?
5 dagen geleden
Ik heb dat gehad! Mijn kinderen schelen 14 maanden het is flink aanpoten in het begin. Maar ik wist niet beter dus kon het niet vergelijken met anderen. Ik sliep iedere avond om 20:00 en ben dankbaar dat we er een leuke tijd van hebben gemaakt, ondanks dat het zwaar was. Nu inmiddels zwanger van een derde. Komt allemaal goed 馃グ馃グ馃グ
4 dagen geleden
Reactie op GrandiozeStruik812100
En hoe lang zat er tussen je eerste en 2de ?
Ik werd na een jaar weer zwanger.
4 dagen geleden
Ik werd na 14 maanden weer zwanger.
Heb hier wel wat over opgezocht voor wij voor een tweede kindje gingen. Te korte tijd voor herstel geeft een hogere kans op het scheuren van het litteken. Je gynaecoloog zal de afweging met je maken voor een een 2e keizersnede of een vaginale bevalling. Het risico op scheuren is het grootst bij wee毛n dus het zou kunnen zijn dat ze daarom een geplande keizersnede adviseren. Al spelen er allerlei factoren mee.
Het is niet de ideale situatie maar het is zeker niet onoverkomelijk gelukkig.
5 uur geleden
Reactie op Sophie236
Mijn kinderen schelen 11 maanden, en bij beide heb ik een keizersnede gehad ...
Ja ik wil ook voor een geplande keizersnee gaan. Maar dus 3 maanden na je eerste kind weer zwanger ? Als ik het goed Lees