31 Reacties

5 dagen geleden

Zeker!

5 dagen geleden

Zeker !

5 dagen geleden

Ah top dankjewel voor de reacties 🩷🩵. Beetje onzeker. Eerste positieve test na 22 maanden proberen en iui behandelingen dus echt helemaal nieuw hierin

5 dagen geleden

Dit ziet er echt heel mooi uit, gefeliciteerd!🩷💙

5 dagen geleden

Hoi hoi, ik ben al sinds 28-12 aan het testen en ik zie steeds een licht streepje ook heb ik al meerdere keren met ochtend urine een clear blue gedaan maar die geeft aan niet zwanger maar deze testen wel… volgens de berekeningen zou ik dan nu 4 weken zwanger moeten zijn moet ik Door blijven testen of niet? Help a girl out🥺

5 dagen geleden

Reactie op _Monique

Hoi hoi, ik ben al sinds 28-12 aan het testen en ik zie steeds een licht st ...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de foto geen streepje zie.. maar kan door kwaliteit komen Je bent al voorbij je NOD?

5 dagen geleden

Reactie op Avondkreeft010319

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de foto geen streepje zie.. maar kan door ...
Zonder uploaden zie je het redelijk duidelijk, ik had gister vandaag ongesteld moeten worden volgens de app ben ik 14 dpo

5 dagen geleden

Reactie op Avondkreeft010319

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de foto geen streepje zie.. maar kan door ...
Deze misschien iets beter

5 dagen geleden

Reactie op _Monique

Heel eerlijk, ik zie ook geen streepjes hier. Ik denk dat als je duidelijkheid wil je even 2 dagen moet wachten nog en dan nog een keer de clearblue moet proberen. Lees de test vooral af in de afleesperiode. Deze "oude" testen zijn niet betrouwbaar meer voor aflezen.

5 dagen geleden

Reactie op _Monique

Ik zie ook geen streepjes als ik heel eerlijk ben. Het kan een late implantatie zijn, dan zou het de komende dagen wel duidelijker moeten worden.

5 dagen geleden

Reactie op anoniem 123456

Ah top dankjewel voor de reacties 🩷🩵. Beetje onzeker. Eerste positieve t ...
Het ziet er goed uit voor een eerste test!

2 dagen geleden

Vanmorgen deze test genomen 1ste test was licht, 2de kwam na 2 minuten zo eruit wat zeggen jullie?,

2 dagen geleden

Reactie op _Monique

Vanmorgen deze test genomen 1ste test was licht, 2de kwam na 2 minuten zo e ...
Hoeveel dpo zou je zijn? En is je NOD al geweest?

2 dagen geleden

Reactie op BecauseOfYou

Hoeveel dpo zou je zijn? En is je NOD al geweest?
De ene zegt dat ik 17dpo ben en de andere app zegt 11 dpo . Ik ben al 5 dagen overtijd…

2 dagen geleden

Reactie op _Monique

De ene zegt dat ik 17dpo ben en de andere app zegt 11 dpo . Ik ben al 5 dag ...
11 dpo zou eerder kloppen met zon licht streepje 🙈 maar 11 dpo en 5 dagen overtijd gaan dan volgensmij niet zo goed samen?

2 dagen geleden

Reactie op MammavanJ

11 dpo zou eerder kloppen met zon licht streepje 🙈 maar 11 dpo en 5 dagen ...
Ik heb 4 december mijn kyleena spiraal eruit laten halen omdat wij graag een 2de kindje willen. Ik word altijd de 1ste van de maand ongesteld dat voelde ik namelijk ook altijd toen ik nog mijn spiraal had. Vandaar dat ik dus niet weet hoeveel dpo ik ben😢

2 dagen geleden

Reactie op _Monique

Ik heb 4 december mijn kyleena spiraal eruit laten halen omdat wij graag ee ...
Hij past wel beter bij 11 dpo. Voor 5 dagen over tijd is hij wel heel licht. Ik had ook zo'n streepje met 11dpo. Ik zou over 2 dagen nog eens testen dan zou je wel goed oploop moeten zien

2 dagen geleden

Reactie op BecauseOfYou

Hij past wel beter bij 11 dpo. Voor 5 dagen over tijd is hij wel heel licht ...
Jaa, ik durf niet met de clear blue digitaal want die gaf gister en daarvoor aan niet zwanger… dus zit heel erg ik twee strijd. Ik wil ook niet zomaar de verloskundigepraktijk bellen voor inschrijven en vragen voor een echo straks is er niks te zien..

2 dagen geleden

Reactie op _Monique

Jaa, ik durf niet met de clear blue digitaal want die gaf gister en daarvoo ...
Waarschijnlijk is er sowieso niets te zien nog. Ik heb met 4 weken een echo gehad. (Voor een andere reden) maar ze zag niets alleen dat mijn baarmoederslijmvlies dik was. Heb je een digitale early gebruikt van clearblue want die is wel echt heel gevoelig

2 dagen geleden

Reactie op BecauseOfYou

Waarschijnlijk is er sowieso niets te zien nog. Ik heb met 4 weken een echo ...
Jaa die had ik gebruikt