31 Reacties
5 dagen geleden
Ah top dankjewel voor de reacties 🩷🩵. Beetje onzeker. Eerste positieve test na 22 maanden proberen en iui behandelingen dus echt helemaal nieuw hierin
5 dagen geleden
Hoi hoi, ik ben al sinds 28-12 aan het testen en ik zie steeds een licht streepje ook heb ik al meerdere keren met ochtend urine een clear blue gedaan maar die geeft aan niet zwanger maar deze testen wel… volgens de berekeningen zou ik dan nu 4 weken zwanger moeten zijn moet ik
Door blijven testen of niet? Help a girl out🥺

5 dagen geleden
Reactie op _Monique
Hoi hoi, ik ben al sinds 28-12 aan het testen en ik zie steeds een licht st ...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de foto geen streepje zie.. maar kan door kwaliteit komen
Je bent al voorbij je NOD?
5 dagen geleden
Reactie op _Monique
Deze misschien iets beter

Heel eerlijk, ik zie ook geen streepjes hier. Ik denk dat als je duidelijkheid wil je even 2 dagen moet wachten nog en dan nog een keer de clearblue moet proberen. Lees de test vooral af in de afleesperiode. Deze "oude" testen zijn niet betrouwbaar meer voor aflezen.
2 dagen geleden
Reactie op _Monique
Vanmorgen deze test genomen 1ste test was licht, 2de kwam na 2 minuten zo e ...

Hoeveel dpo zou je zijn? En is je NOD al geweest?
2 dagen geleden
Reactie op MammavanJ
11 dpo zou eerder kloppen met zon licht streepje 🙈 maar 11 dpo en 5 dagen ...
Ik heb 4 december mijn kyleena spiraal eruit laten halen omdat wij graag een 2de kindje willen. Ik word altijd de 1ste van de maand ongesteld dat voelde ik namelijk ook altijd toen ik nog mijn spiraal had. Vandaar dat ik dus niet weet hoeveel dpo ik ben😢
2 dagen geleden
Reactie op _Monique
Ik heb 4 december mijn kyleena spiraal eruit laten halen omdat wij graag ee ...
Hij past wel beter bij 11 dpo. Voor 5 dagen over tijd is hij wel heel licht. Ik had ook zo'n streepje met 11dpo. Ik zou over 2 dagen nog eens testen dan zou je wel goed oploop moeten zien
2 dagen geleden
Reactie op BecauseOfYou
Hij past wel beter bij 11 dpo. Voor 5 dagen over tijd is hij wel heel licht ...
Jaa, ik durf niet met de clear blue digitaal want die gaf gister en daarvoor aan niet zwanger… dus zit heel erg ik twee strijd. Ik wil ook niet zomaar de verloskundigepraktijk bellen voor inschrijven en vragen voor een echo straks is er niks te zien..
2 dagen geleden
Reactie op _Monique
Jaa, ik durf niet met de clear blue digitaal want die gaf gister en daarvoo ...
Waarschijnlijk is er sowieso niets te zien nog. Ik heb met 4 weken een echo gehad. (Voor een andere reden) maar ze zag niets alleen dat mijn baarmoederslijmvlies dik was. Heb je een digitale early gebruikt van clearblue want die is wel echt heel gevoelig