46 Reacties

vorige week

Heel herkenbaar! De dagen gaan zo langzaam 😫 ik heb met mezelf afgesproken dat ik maar 1 keer per week in het weekend mag testen. Je kan er nu toch niks aan veranderen. Wij hebben volgende week donderdag de eerste echo 🫶🏻
Ik ben 6+5 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik was er al snel bij. Het is indd zo lang wachten tot de eerste echo wij hebben die op 2 feb vind het ook lastig als je nog geen bevesteging heb en dat maakt indd onzeker. Tips heb ik helaas niet voor je sorry ik wacht ook maar af sommige bellen of ze eerder kunnen komen misschien dat je het kan proberen

vorige week

Heel herkenbaar, hier de eerste echo op 12 februari. Ik vind het ook heel lang wachten, vooral omdat je inderdaad op zoek bent naar zekerheid of alles goed is. Ik probeer maar gewoon te denken aan dat elke dag weer een extra dag zwanger zijn is 🥰

vorige week

Jaa herkenbaar! Deze zwangerschap valt het mee omdat het m’n tweede is dus m’n tijd gaat veel sneller, maar het duurt écht lang 😩 Ik heb besloten dat zolang ik geen heftig bloedverlies of krampen heb ik er vanuit ga dat het goed zit. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, leuke dingen te plannen en dan is de dag ineens daar!

vorige week

Bij de eerste kindje is het altijd superspannend! Ik snap je heel goed. Hier 4+4 voor de derde. Echo staat gepland op 10 febr! Ik heb geen tips voor je helaas maar geniet er vooral van :)

vorige week

Hier zwanger van de tweede. Helaas geen tips maar wel veel herkenning. Ene dag heb ik ook nauwelijks kwaaltjes dus dan speelt die onzekerheid wel op. Nog twee weekjes wachten hier 😅
Thanks allemaal!!! Idd wat sommigen ook zeggen; de ene dag heb je ook meer klachten dan de andere dag en of course vertrouwen houden in je eigen lichaam. 🤍👼

vorige week

Pff hier ook lang wachten.. ik ben nu 6+1 en ik heb pas mijn eerste echo als ik 10+2 zou zijn...😖

vorige week

Ik heb mijn echo morgen bij 7 + 4. De afgelopen weken lukte het me heel goed om te relativeren maar vanochtend werd ik ineens wakker met een angstig gevoel en kan het idee dat er geen kloppend hartje gaat zijn nu niet meer loslaten... Mijn tips die de afgelopen weken wel goed werkten zijn veel afleiding zoeken en op datayze.com de statistieken bekijken hoe klein de kans op een miskraam is.

vorige week

Ik heb mn echo morgen over 2 weken. Ik probeer m dagen te vullen zodat de tijd snel gaat😆

vorige week

Hey wat leuk!! Ik ben vandaag ook precies 4+5 weken zwanger van ons eerste kindje en wij hebben ook op maandag 9 februari de eerste echo🥰 Normaal vliegt de tijd voorbij hé maar nu gaan de weken zooo langzaam. Ik vind dit ook een hele onzeker tijd maar we moeten het ermee doen helaas.
Hee dames, zooo herkenbaar! Ik ben vandaag 4+4 weken zwanger van de eerste en heb ook op maandag 9 februari de eerste echo, ben zoo zenuwachtig of het allemaal goed zit 🙏🏻

vorige week

Ik heb ook 9 feb de eerste echo! Tja, het is een grote verdraag show... probeer vooral afleiding te zoeken en vertrouw erop!

vorige week

Oh meiden same .. ik ben nu 5+1 en heb ook pas over 2 weken mijn echo testen geeft toch een bepaalde veiligheid maar het zegt helaas niet altijd iets .. we hebben het niet in de hand helaas

vorige week

Ik ben nu (als het goed is) 5+3 en moet nog tot 11 februari wachtten 😱. Weet nu inmiddels al 2 weken dat ik zwanger ben. Ik probeer gewoon zo gezond mogelijk te leven en te luisteren naar mijn lichaam... Daarnaast zoek ik naar afleiding zoals samen met mijn vrien in de avond een spelletje spelen etc.

vorige week

Hier nu 6 weken zwanger, kwam er achter met 3+3 dus i feel ya.. 9 feb ook pas 1e echo. Dan ben ik 8+5 volgens ovulatietest en 10+1 volgens laatste menstruatie oid. Dus ik ga uit van de 8+5 zelf haha

vorige week

Ik ben vandaag 4+6 en heb ook 9 feb de eerste echo. Ik ben in verwachting van mijn tweede kindje maar het is net zo spannend als met mijn dochtertje. Vreselijk die weken dat je moet wachten! Ik begrijp je volledig
Ohh súper herkenbaar! Ik ben vandaag 6+0 en heb mijn eerste echo over twee weken en kan niet wachten. Probeer me maar voor te houden dat elke dag er weer eentje is en beetje afleiding te zoeken. Mij helpt het ook om te bedenken dat de kans veel groter is dat het goed gaat, dan dat het misgaat. Moet ook zeggen vorige week zwaarder vond dan deze week, lijkt alsof ik iets meer vertrouwen krijg naarmate er meer dagen voorbij gaan :) dus misschien heb jij dat ook wel over anderhalve week ;)
Nu 4 weken en 2 dagen… 16 februari de eerste echo de dagen lijken wel voorbij te kruipen! Ondanks dat ik ontzettend blij ben ben ik ook een beetje nerveus en hoop ik dat het snel de 16e is 🙈

vorige week

Vandaag 5+1. Ik wist het al een paar dagen voor mn NOD dus wat duurt dit langggg!!! 6 februari in de middag onze eerste echo, zo enorm spannend vind ik het. Ik heb lichamelijk ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Vanmiddag was ik wel heel erg moe dus toen onze dochter naar bed ging ook even geslapen. Maar dat is het dan ook wel.