61 Reacties

2 dagen geleden

Ik ben uitgerekend op 2 september. Nog geen echo gehad. De eerste echo is op 19 januari. Ik ga toevallig wel aankomende week een weekje op vakantie. Het is mijn eerste zwangerschap. Wij vinden het allemaal heel spannend. Ik had graag eerder een echo gewild.
Ik ben 3 september uitgerekend! Vorige week een vroege echo met 5w ivm roze verlies en herhaalde miskramen. Nu 6+1 en een hartje zien kloppen! Hopelijk blijft dit goed gaan 馃 馃グ

2 dagen geleden

Uitgerekend op 5 september, eerste echo is op 28 januari. In oktober miskraam gehad dit wordt onze eerste kindje dus erg spannend allemaal. Hoe is het voor jou?

2 dagen geleden

Ik ben 1 september uitgerekend. Al een echo gehad van de week en een kloppend hartje gezien 馃グ

2 dagen geleden

Ook uitgerekend op 5 september!! Hebben 22 januari de eerste echo dus super benieuwd. Voor mij me 2e kindje, eerste kindje is 19 maanden nu 馃挅 Heb nog geen klachten oid (bij de eerste ook niet gehad de gehele zwangerschap niet)馃

2 dagen geleden

Reactie op BecauseOfYou

Ik ben 1 september uitgerekend. Al een echo gehad van de week en een kloppe ...
Wat fijn zeg!! En wat vroeg ook al een echo gehad馃挄

2 dagen geleden

Hi allemaal 馃槍. Uitgerekend van ons eerste kindje rond 7 september. Ik vind het allemaal heel erg spannend en kan nog niet echt genieten na twee eerdere miskramen. 19 januari de eerste echo bij de VK en die week erop in het ziekenhuis. Fijn dat een paar van jullie al een goede echo hebben gehad! 鈽猴笍

2 dagen geleden

Reactie op HelderdenkendeSmaragd546289

Ik ben 3 september uitgerekend! Vorige week een vroege echo met 5w ivm roze ...
Wauw super zeg. Ik heb ook al een vroege echo gehad ivm 3 eerdere miskramen. Maandag heb ik weer een echo gepland staan, dan hoop ik met 6+2 een sterk hartje te zien 馃槏

2 dagen geleden

Heyheyy! Hier gaat alles goed鈽猴笍 gelukkig niet veel symptomen maar de test van vanmorgen liegt er niet om haha (clearblue 3+) En aanstaande maandag de 1e echo, spannend馃懚馃徎馃┑馃┓ Volgens deze app 02-09 uitgerekend hihi

2 dagen geleden

Hoi! Ik ben uitgerekend - 4 september. Mijn eerste zwangerschap, ontzettend bijzonder maar ook een onzekere tijd. Weinig klachten wel wat krampjes. De eerste echo staat gepland op 22 januari! Zo spannend 馃尭

2 dagen geleden

Hi uitgeregend op 6 september dat is hoe het via de app word berekent aanstaande dinsdag heb ik een vervroegde echo met 6+2 ik heb eergisteren ook al de clear blue test 3+ gekregen dus ik vertrouw er op dat het goed zit 馃

2 dagen geleden

Hi meiden! Ik ben als het goed is 1 september uitgerekend. Maandag de eerste echo met 7 weken, ik vind het zoooooo spannend. 馃崁

2 dagen geleden

Reactie op Anoniem1004

Uitgerekend op 5 september, eerste echo is op 28 januari. In oktober miskra ...
Mijn uitgerekende datum is ook 5 september, wat leuk! Inderdaad spannend, hier ook. Hopelijk blijft deze beter plakken bij ons 馃グ

2 dagen geleden

Reactie op Barrbb

Mijn uitgerekende datum is ook 5 september, wat leuk! Inderdaad spannend, ...
Wat leuk!! Wanneer heb jij je eerste echo?

2 dagen geleden

Reactie op Anoniem1004

Wat leuk!! Wanneer heb jij je eerste echo?
Afgelopen maandag heb ik de eerste echo gehad met 5+2 omdat ik krampen had, bleek dat van de banden te kunnen komen. En nu heb ik aankomende maandag nog een echo waarop ze hopelijk een krachtig hartje zien 馃グ

2 dagen geleden

Reactie op Nieuwegebruikerxxx

Heyheyy! Hier gaat alles goed鈽猴笍 gelukkig niet veel symptomen maar de test ...
Ik ook 02-09 uitgerekend. Wat leuk!

2 dagen geleden

Reactie op Barrbb

Afgelopen maandag heb ik de eerste echo gehad met 5+2 omdat ik krampen had, ...
Ohh wat fijn dat dat zo snel kan!! Ik duim voor je馃槉

2 dagen geleden

Reactie op Noor1401

Ik ook 02-09 uitgerekend. Wat leuk!
Jaa zeg dat wel hihi 鈽猴笍

2 dagen geleden

Uitgerekend op 6 september, vroege echo over ongeveer 1,5 week鈽猴笍

2 dagen geleden

Reactie op Anoniem1004

Ohh wat fijn dat dat zo snel kan!! Ik duim voor je馃槉
En ik voor jou!! 馃槉