100 Reacties

2 weken geleden

Leuk!! Ik ben 20 september (volgens de app) uitgerekend dus ik volg馃グ

2 weken geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben als alles goed gaat 15 september uit gerekend, eigen berekening natuurlijk. 29 januari mijn eerste echo, heb een portie ongeluk gehad voorheen dus hoop heel erg dat het goed gaat.

2 weken geleden

Reactie op Evelienaa

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben als alles goed gaat 15 september uit gereke ...
Gefeliciteerd 馃グ ik heb mijn eerste echo 26 januari

2 weken geleden

Reactie op OprechteKaravaan123

Leuk!! Ik ben 20 september (volgens de app) uitgerekend dus ik volg馃グ
Gefeliciteerd 馃グ

2 weken geleden

Hier 17 september volgens de app. Na een missed abortion eind oktober. Gelukkig snel dus weer raak. Maar ik vind het nu zo spannend. Zal nog wel een paar maanden zo blijven.

2 weken geleden

Ik volg ook mee 16 september uitgerekend, zwanger na ivf terugplaatsing. 30 januari 1e echo... spannend...

2 weken geleden

Leeuk! Ik ben 16 september vooralsnog uitgerekend van ons tweede kindje鉂わ笍 3feb echo!

2 weken geleden

Hier ook volgends de app 18 september uitgerekend! 5 januari getest was echt een knal test en cv gaf 3+ aan. 3 februari de 1e echo, mega spannend!

2 weken geleden

wat leuk eindelijk een groep waar ik bij kan aansluiten ik ben uitgerekend op 15 september! supper spannend allemaal !

2 weken geleden

29 januari eerste echo !

2 weken geleden

Volgens eigen berekening 14 september uitgerekend. 19 januari eerste echo ivm 4 vroege miskramen in 2,5 jaar tijd. Spannend!

2 weken geleden

20 september uitgerend volgens de rekentool! Moet de verloskundige nog bellen om me aan te melden.

2 weken geleden

Reactie op Supercheesy

20 september uitgerend volgens de rekentool! Moet de verloskundige nog bell ...
Uitgerekend 馃槄

2 weken geleden

18 september uitgerekend 鉂わ笍 29 januari eerste echo. Het is mijn eerste kindje en eerste zwangerschap dus heel spannend allemaal. Sinds gister super veel hoofdpijn, die vooral met starten van bewegen (opstaan, wandelen) even verergert. Vandaag toch maar paracetamol want anders ga ik de werkdag niet redden denk ik

2 weken geleden

Hi allemaal, wat leuk! Ik ben volgens de app 16 september uitgerekend, ik heb 4 februari mijn eerste echo. Heb nu wel al meer last dan mijn eerste zwangerschap. Vooral van slapeloosheid, wordt echt een paar keer per nacht wakker en dan overdag wel heel erg moe zijn 馃槄

2 weken geleden

Ik wil mij graag aansluiten! Ik zal ergens tussen 17 en 20 september uitgerekend zijn volgens de app. Vandaag bellen voor een afspraak, en het ziekenhuis bellen om onderzoeken af te zeggen en tattoo afspraak afzeggen. Laten jullie weten wanneer je je eerste echo hebt?

2 weken geleden

Hoi allemaal, ik ben 21 september uitgerekend volgens de app. Mijn cyclus was alleen altijd onregelmatig dus ik ben benieuwd of mijn berekening klopt. Ik heb het gister ontdekt. Ik had echt niet verwacht zwanger te zijn, had eind deze maand een echo gepland staan bij het ziekenhuis afdeling gynaecologie ivm vermoeden pcos. Deze zal ik dus maar afzeggen? Ik ben ook wel wat bezorgd omdat ik met de feestdagen nog wel wat alcohol heb gedronken hier en daar. Daarnaast was ik nog niet begonnen met foliumzuur (gister wel gestart uiteraard). Het is mijn eerste en ik vind het erg spannend allemaal! Ik ben nog een beetje in shock 馃 Fijn ervaringen hier te kunnen delen!

2 weken geleden

Leuk deze groep! Ik zit op het randje, dus misschien moet ik na de eerste echo aansluiten bij een groepje later, maar voor nu denk ik 21 september en denkt de app 22 september.

2 weken geleden

Ooew wat leuk! Ik ben 15 september uitgerekend volgens eigen berekening.

2 weken geleden

Voor nu nog 20 september uitgerekend 馃┓馃┑