140 Reacties
2 weken geleden
Goed hier zwanger van een 2de kindje vanmorgen positief getest super spannend weer !馃懚馃徏
2 weken geleden
Hallo dames, ik mag me ook bijvoegen in deze groep
Zaterdag getest en aanstaande zondag is mijn nod wanneer ik uitgerekend ben weet ik niet vanwege onregelmatige cyclus
Maar de innesteling heb ik heel goed gevoeld ben nu 3/4 weken zwanger van ons 4e wondertje eind september helaas een miskraam gehad met 4/5 weken 馃槬 nu extra spannend
Verder heb ik last van ochtend misselijkheid en heel erg moe
Gisteren zelfs griepachtige klachten en lag ik lekker op tijd in bedje
Liefs
2 weken geleden
Ik ben nu 3+2 en heb al 6 dagen oplopende positieve testen. Ik ben rond 26 september uitgerekend. Dit mag hopelijk ons 3e kindje worden 鉂わ笍
Ivm leeftijd is dit eigenlijk de laatste kans. Ook ivm de leeftijd (boven 35) vind ik alles een stuk meer spannend dan bij mijn vorige zwangerschappen merk ik.
Qua kwaaltjes heb ik vooral last van aanhoudende "menstruatie" pijn, ben sinds gisteren erg moe (wil alleen maar slapen eigenlijk 馃槄) en heb vandaag een aantal lichte vlagen van misselijkheid gehad. Ik ben erg blij en dankbaar 鉂わ笍
2 weken geleden
Meiden wannneer hadden jullie je innesteling? Ik denk zaterdag de innesteling gevoeld te hebben en voel dat er van alles in mijn leef gebeurd maar de premom test was vanavond negatief.
2 weken geleden
Meiden wannneer hadden jullie je innesteling? Ik denk zaterdag de innesteli ...
leef=lijf*
2 weken geleden
Hi, vandaag 13 dpo, zwanger van de eerste. ik ben 22e uitgerekend, op mijn verjaardag 馃槃. Hoop dat het deze keer allemaal goed gaat, paar maanden terug miskraam gehad dus vind het erg spannend
2 weken geleden
Reactie op KrachtigePegasus871020
Hi, vandaag 13 dpo, zwanger van de eerste. ik ben 22e uitgerekend, op mijn ...
Ik heb ook in september een miskraam gehad, zit ook met spanningen te wachten pff zondag is mijn nod hoop zo tot het blijft zitten 馃槬