140 Reacties

2 weken geleden

Ik ook, maar dan van de 3e! Ben super moe, verder mag ik voor alsnog niet klagen. Hoe gaat het met jou?

2 weken geleden

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik moet nog testen ivm een terugplaatsing, maar ik zou dan de 26e uitgerekend zijn :)

2 weken geleden

Reactie op Twinmom馃挄

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik moet nog testen ivm een terugplaatsing, maar ik ...
Ohja, dit zou dan ons derde kindje zijn

2 weken geleden

Goed hier zwanger van een 2de kindje vanmorgen positief getest super spannend weer !馃懚馃徏

2 weken geleden

Hoi mama鈥檚, ik ben ook 23 september uitgerekend van ons tweede kindje naar mijn berekening馃グ Tot nu toe gaat het goed, wel krampen hier en der..

2 weken geleden

Hallo dames, ik mag me ook bijvoegen in deze groep Zaterdag getest en aanstaande zondag is mijn nod wanneer ik uitgerekend ben weet ik niet vanwege onregelmatige cyclus Maar de innesteling heb ik heel goed gevoeld ben nu 3/4 weken zwanger van ons 4e wondertje eind september helaas een miskraam gehad met 4/5 weken 馃槬 nu extra spannend Verder heb ik last van ochtend misselijkheid en heel erg moe Gisteren zelfs griepachtige klachten en lag ik lekker op tijd in bedje Liefs

2 weken geleden

Ik heb gister positief getest op 8dpo,zeer lichtjes Ik heb mijn innesteling gevoeld. Als ik uitreken is het voor 29 september , op de verjaardag van men vriend 馃槃

2 weken geleden

Ik heb dit weekend positief getest. Vandaag 13dpo.. Ik ben 22 september ongeveer uitgerekend van onze 2e. Zo mega spannend!

2 weken geleden

Heb overigens eigenlijk nog nergens last van. Soms beetje krampjes in mn buik maar dat is het wel!

2 weken geleden

Ik heb eigenlijk nauwelijks symptomen momenteel. Van de week wel kramp, moe en gevoelige borsten maar dat lijkt nu allemaal over. Daardoor ook helemaal niet meer het besef dat ik zwanger ben 馃槄 Wel sneller last van m鈥檔 rug wat ik in de vorige zwangerschap ook had!

2 weken geleden

Hallo! Hier vanmorgen ook een positieve test:) Nu zwanger van ons 2e kindje Waarschijnlijk de 23e uitgerekend

2 weken geleden

Ik ben nu 3+2 en heb al 6 dagen oplopende positieve testen. Ik ben rond 26 september uitgerekend. Dit mag hopelijk ons 3e kindje worden 鉂わ笍 Ivm leeftijd is dit eigenlijk de laatste kans. Ook ivm de leeftijd (boven 35) vind ik alles een stuk meer spannend dan bij mijn vorige zwangerschappen merk ik. Qua kwaaltjes heb ik vooral last van aanhoudende "menstruatie" pijn, ben sinds gisteren erg moe (wil alleen maar slapen eigenlijk 馃槄) en heb vandaag een aantal lichte vlagen van misselijkheid gehad. Ik ben erg blij en dankbaar 鉂わ笍

2 weken geleden

Meiden wannneer hadden jullie je innesteling? Ik denk zaterdag de innesteling gevoeld te hebben en voel dat er van alles in mijn leef gebeurd maar de premom test was vanavond negatief.

2 weken geleden

Meiden wannneer hadden jullie je innesteling? Ik denk zaterdag de innesteli ...
leef=lijf*

2 weken geleden

Meiden wannneer hadden jullie je innesteling? Ik denk zaterdag de innesteli ...
Hier vrijdag innesteling gehad en zondag zeer lichtjes positief getest . Vandaag nog duidelijker

2 weken geleden

Hi, vandaag 13 dpo, zwanger van de eerste. ik ben 22e uitgerekend, op mijn verjaardag 馃槃. Hoop dat het deze keer allemaal goed gaat, paar maanden terug miskraam gehad dus vind het erg spannend

2 weken geleden

Hier ook de 23ste uitgerekend van de tweede!

2 weken geleden

Reactie op KrachtigePegasus871020

Hi, vandaag 13 dpo, zwanger van de eerste. ik ben 22e uitgerekend, op mijn ...
Ik heb ook in september een miskraam gehad, zit ook met spanningen te wachten pff zondag is mijn nod hoop zo tot het blijft zitten 馃槬

2 weken geleden

Blijven jullie ook testen? 馃槄 ik zit nog steeds vol ongeloof gek genoeg, dus ik blijf testen zodat ik weet dat het er echt zit. Wel een mooie oploop gelukkig!

2 weken geleden

Haaayy ik zou 26 september uitgerekend zijn 馃┓馃┑