3 Reacties

2 dagen geleden

Ik heb meerdere verhalen gelezen van mensen waarbij de zwangerschap heel anders was. Ik was de vorige keer heel misselijk en nu ben ik zo ongeveer nooit misselijk. De vorige keer was helaas een missed abortion. Maar symptomen zeggen blijkbaar niet veel.

2 dagen geleden

Yep! Hier derde zwangerschap en vaak pas rond de 7 weken dat ik in de ochtend misselijk was. Nu is deze zwangerschap (3+3??) een totale verassing maar ik geloof ook niet dat ik veel verder dan 4 weken kan zijn. En sinds zaterdag in de avond erg misselijk en zondag avond weer dat ik zei. Of ik wordt ziek of ik ben zwanger maar dat kan niet. Ik had nog testen liggen en die was gisteren al duidelijk positief. Dus ik ben helemaal in de war, omdat het allemaal zo onwaarschijnlijk lijkt. Waarschijnlijk een hele vroege eisprong en heeft er een lange overlever (6-7 dgn) op de loer gelegen 馃槀 maar dan nog test ik nu al vrij duidelijk (anders ivm vorige zwangerschappen) en ben ik heel de dag zo misselijk.

2 dagen geleden

Zwangerschappen kunnen in ieder geval veel verschillen! Hopelijk word je deze zwangerschap ook niet echt misselijk馃槉