25 Reacties

3 dagen geleden

Hier ook precies 5 weken en 3 dagen en heb precies het zelfde

3 dagen geleden

Geen zorgen maken om wisselende symptomen hoor! Bij mijn eerste ben ik heel lang ziek geweest, en deze keer tot nu toe bijna 0 symptomen. Het is echt bij iedereen (maar blijkbaar ook bij elke zwangerschap) anders!

3 dagen geleden

ik ben 6 weken en erg misselijk aan het worden😞

3 dagen geleden

Ik ben 5+4 en precies hetzelfde! De ene dag gevoelige borsten en bij wijze van spreken moeten overgeven van ademen en de volgende dag niks. Ik hoor dat meer vrouwen dit hebben en hoeft in principe niet iets te zijn waar je je zorgen om hoeft te maken.

3 dagen geleden

Heey hier 5+5 maar heb precies hetzelfde!

3 dagen geleden

5+2 weken en hier ook wisselend! Maar tot nu toe geen heftige symptomen

3 dagen geleden

5+0 en ook wisselende symptomen! Fijn om te lezen dat het blijkbaar heel normaal is

3 dagen geleden

Hier ook het zelfde hoor.

3 dagen geleden

Hoi hoi volgens mijn berekening ben ik 5 weken en 6 dagen nu maar ik heb ook al dagen dezelfde symtonen als die je beschrijft ook al erg emotioneel en moe, vorige zwangerschap had ik een hg schangerschsp en was ik 9 maanden ziek dus voel een spanning of het dan nu wel goed zit, 🙈

3 dagen geleden

Heerlijk dit om te lezen dat er meer zijn. Zelf nu 5 weken en 6 dagen en ook wisselende symptomen.

3 dagen geleden

Ik ook 5+3 en ervaar hetzelfde! maakt mij ook onzeker en vooral enkel buikkrampen of lage rugpijn maken me dan onrustig 😅

3 dagen geleden

Hier 5+2 en t zelfde. Tis ook nog heel onwerkelijk, ben wel heel erg emotioneel de laatste 2 dagen

3 dagen geleden

Grappig dat dit topic nu online staat, ik wilde het net ook aanmaken! De ene keer veel krampjes en steken en denk ik ohh is dit wel goed? En dan voel ik even niks en dan denk ik ook ohh is dit wel goed? Maar dit komt en gaat weer, had ik tijdens mn vorige zwangerschap ook.. blijft allemaal zo spannend!!

3 dagen geleden

Oh fijn deze topic. Heel herkenbaar en het maakt me onzeker. Elke dag alles checken. Maar nu meer vrouwen dit hebben is dit misschien normaal. Wisselend misselijk, gevoelige borsten, opgeblazen en krampjes Dus herkenbaar dat het per dag kan wisselen?

3 dagen geleden

Ik voel vandaag helemaal niks. 5+5..

3 dagen geleden

Heeft 1 van jullie ook zeg maar opeens 0 symptomen ipv wisselend? Dinsdag echo bij 6+2 🤞🏻

3 dagen geleden

Ik heb al te veel.last vaan misselijkheid en daar baal ik van had gehoopt n keer niet zo misselijk te worden ben nu 6

3 dagen geleden

Exact hetzelfde

3 dagen geleden

Reactie op BoeiendePauw180325

Exact hetzelfde
ook al de emasafene? nog tips?

2 dagen geleden

Ik ben nu vijf weken en ik heb gisteren en vandaag eigenlijk nauwelijks symptomen. Daarvoor had ik buikkrampen, af en toe misselijk, gevoelige borsten, hoofdpijn en moe. Nu alleen’s avonds moe (maarja wie niet) en ‘s morgens bij het opstaan voel ik me erg brak, alsof ik de hele nacht heb doorgehaald. Dit trekt wel snel weg. That’s it. Word er nu toch een tikkeltje zenuwachtig van..